بازدید 44937

پیش‌بینی قیمت دلار

کد خبر: ۸۲۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ 21 August 2018

پیش‌بینی قیمت دلار در روزهای اخیر برای خیلی از فعالان بخش خصوصی، معامله‌گران بازارها و مردم مورد اهمیت قرار گرفته و  اینکه گروهی بتوانند بر اساس فاکتورهای گوناگون تحلیل درستی از آینده قیمت دلار به صورت منطقی ارائه دهند، واقعا جذاب است.

از نگاه فعالان بخش خصوصی قیمت دلار در روزهای آینده دیگر به مانند گذشته پرنوسان خواهد بود. محمدرضا لاهوتی، عضو هیات نمایندگان اتاق ایران معتقد است عرضه ارز در آینده بیشتر و بازار تنظیم‌ خواهد شد.

ارزیابی کارشناسان از قیمت دلار

کارشناسان اقتصادی نیز ارزیابی مشابهی از این وضعیت دارند، از جمله این افراد پویا ناظران در تحلیلی نشان می‌دهد که وضعیت دلار در آینده به مانند گذشته نخواهد بود. این تحلیل در مورد پیش بینی قیمت دلار را اینجا بخوانید.

کامران ندری، اقتصاد دان و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: پیش‌بینی نرخ ارز نیاز به ثبات سیاست‌گذاری و شرایط موجود دارد.

علاوه بر این، نماینده‌های مجلس نیز به روزهای آینده خوشبین هستند. رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این که بخش عمده‌ای از سیاست‌های جدید ارزی دولت مورد قبول مجلس است، گفت: با اجرای این سیاست‌ها تا یک ماه آینده نرخ ارز به ثبات نسبی رسیده و مسیر جدیدی در اقتصاد ایجاد خواهد شد.

اما در بازار ارز چه خبر است؟ در شرایط فعلی نرخ‌ها به تابلو‌های صرافی برگشته است و نسبت به گذشته که تنها تعداد محدودی از صرافی‌ها فعال بودند حالا بقیه صرافی‌ها هم مشغول به معاملات ارزی شده‌اند.

امید به آرام‌تر شدن بازار دلار

از نگاه رئیس اتحادیه طلا و جواهر هم بازار ارز روزهای آرامی را پیش رو خواهد داشت. سخنان وی در گفتگو با تجارت‌نیوز را در مورد قیمت دلار را بخوانید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان