بازدید 3034

متهم متواری پرونده ثامن الحجج در دادگاه حضور یافت

کد خبر: ۸۲۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 04 August 2018

متهم ردیف سوم پرونده ثامن الحجج پس از برگزاری یازده جلسه دادگاه، در جلسه امروز حضور یافت.

به گزارش مهر، دوازدهمین جلسه رسیدگی به پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج در دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد. در جلسه امروز به درخواست قاضی پرونده، متهم ردیف سوم که تا پیش از این گفته می شد متواری است، در دادگاه حاضر شده است.

شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی باقری، رسیدگی به پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج را با ۳۶۰ شاکی بر عهده دارد. در جلسه امروز هر سه متهم حضور دارند.

قاضی باقری در ابتدای جلسه امروز گفت: متهم ردیف سوم (م. ر) طی روزهای اخیر خود را به دادگاه معرفی کرد، برای وی قرار وثیقه صادر شده و با تودیع وثیقه حاضر هست.

محسنی اژه ای ۲۴ تیر ماه درخصوص برگزاری دادگاه موسسه مالی ثامن الحجج و اینکه آیا متهم ردیف سوم این پرونده فرار کرده است، گفت: موضوع فرار متهم صحت ندارد.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: زمانی پرونده تشکیل شده و به جریان افتاده است که اصلا متهم ردیف سوم در دسترس نبوده است و حتی کیفرخواست صادر شده هم غیابی بوده است و اصلا اینکه می گویند متهم با وثیقه فرار کرده است، صحت ندارد.

پیش از این اعلام شده بود که متهم ردیف سوم این پرونده قبل از تشکیل پرونده و برگزاری دادگاه از کشور فرار کرده است. کیفرخواست غیابی برای م.ر صادر شده بود و قرار بود به صورت غیابی محاکمه شود .

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان