بازدید 1768

تظاهرات درشیکاگو دراعتراض‌به خشونت‌های‌مسلحانه

کد خبر: ۸۲۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۴ 04 August 2018

هزاران نفر از ساکنان شیکاگو در آمریکا روز پنجشنبه در شمال این شهر در اعتراض به خشونت های مسلحانه تظاهرات کردند و خواستار کاهش جرایم خشن و بهبود شرایط امنیتی در این منطقه شدند.

به گزارش خبرگزاري صداوسيما به نقل از ­رویترز، تظاهرکنندگان خیابان های اصلی شمال شیکاگو را طی کردند و شعار "جرایم خشن را متوقف و کنترل سلاح را تقویت کنید" سردادند. خانواده هایی که قربانیان تیراندازی ها بودند در این اجتماع سخنرانی کردند و از دولت و ساکنان خواستند برای حل مسئله جرایم خشونت بار و جلوگیری از وقوع مجدد فاجعه ای که برای عزیزانشان اتفاق افتاد، متحد شوند.

سازمان دهندگان تظاهرات گفتند از آن جهت شمال شیکاگو را برای تظاهرات انتخاب کردند که منطقه ای امن و خوب است و با این کار می خواستند مردم درباره جدی بودن شرایط فعلی امنیتی اطلاع بیشتری داشته باشند.

تیو هاردیمان هماهنگ کننده این تظاهرات گفت: ما این تظاهرات را در اوج ترافیک سازماندهی کردیم و می خواهیم اطمینان یابیم همه در شیکاگو از آن مطلع می شوند زیرا در جنوب شرقی و غرب شیکاگو هر روز افرادی کشته می شوند. ما می گوییم دیگر بس است و زمان آن رسیده است کاری متفاوت انجام دهیم. بنابراین، امروز زندگی شان برای مدتی کوتاه مختل می شود اما در نهایت خواهند گفت که مردم چرا اینجا هستند؟

شِیلا کلی یکی از تظاهرکنندگان گفت: من اینجا هستم تا به شهردار بگویم بداند که شما ناچارید شهردار بهتری باشید و به زندگی مردم توجه کنید. کشتار در حال وقوع در همه جا است اما همه جوامع باید امن باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار