بازدید 3801

انهدام باند سارقین آرایشگاه‌های زنانه در کرمانشاه

کد خبر: ۸۲۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 02 August 2018

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از انهدام باند سرقتی که توسط یک زوج بنا نهاده شده بود و آرایشگاه ها و باشگاه های زنانه در کرمانشاه را مورد دستبرد قرار می دادند، خبر داد.

به گزارش مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا امیری اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از مراجعین به آرایشگاه ها وباشگاه های زنانه سطح شهر کرمانشاه و ارجاء پرونده به پلیس آگاهی، موضوع در دستور کار کاراگاهان قرار داد.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه افزود: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد سرقت ها توسط خانمی ناشناس انجام می شود که با شگرد خاصی به آرایشگاه ها و باشگاه های ورزشی زنانه وارد و اقدام به سرقت گوشی و اموال شخصی آنها می کند.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات لازم، مشخص شد سرقت ها توسط شخصی سابقه دار و حرفه ای انجام می شود که پس از انجام آن ها به همراه همسرش که یک دستگاه خودروی پی کی مشکی رنگ دارد محل انجام جرم را ترک می کند.

امیری افزود: با تلاش های شبانه روزی محل اختفای سارقین شناسایی و پس از اطمینان از وجود متهمان در مخفیگاهشان، پس از هماهنگی با مقام قضائی، هردوی آن ها دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: متهمین در تحقیقات اولیه هرچند منکر ارتکاب هرگونه جرمی شدند اما در نهایت لب به اعتراف گشوده و به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه گفت: از ۱۲ فقره سرقت انجام شده توسط این زوج سارق، ۹ فقره مربوط به کش روزنی و ۳ فقره قاپ زنی، سرقت از مغازه و اماکن خصوصی بوده است.

وی بیان کرد: با راهنمایی متهمین، محلهای سرقت بازسازی و مالباختگان نیز شناسایی و همگی علیه متهمین دستگیر شده اعلام شکایت کردند.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه در پایان گفت: پرونده پس از انجام تحقیقات به همراه متهمین به دادسرا ارسال و با رای قاضی روانه زندان شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار