بازدید 6661
سوژه

جولان بدهکار59میلیاردی و طرف دعوای فدراسیون درجشن برترین ها

برخی از اهالی فوتبال و مدیران باشگاهها هم به طعنه می گفتند شاید این فرد (علیرضا شیرازی) هم آمده تا جایزه برترین کسب کننده درآمد و منافع شخصی از حق باشگاهها را دریافت کند! سابقه این فرد در تضییع حقوق رسمی فوتبال ایران، تنها به فصل گذشته محدود نمی شود و او که بارها توسط نهادهای قضایی و امنیتی احضار و حتی بازداشت شده؛ همچنان به رویه سودجویی خود ادامه می دهد.
کد خبر: ۸۱۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 24 July 2018

مراسم بی نظم و بی برنامه معرفی بهترین های فوتبال ایران، دیشب در برج میلاد باعث انتقادهای فراوانی از سیستم برگزاری این جشن شد و همهمه و بلبشوی این مراسم سوژه رسانه ها شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در این میان حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ که از حضور تعداد افراد غیرمرتبط به فوتبال در سالن مراسم شوکه شده بود فقط به اطرافش نگاه می کرد و هیچ مدیریت و تدبیری در این زمینه از خودش بروز نداد. اما در بین این اشخاص ؛ حضور فردی که سالهاست خون باشگاه ها را در شیشه کرده و حقوق مسلم باشگاه ها را پایمال کرده است بسیار عجیب بود.

جولان بدهکار59میلیاردی و طرف دعوای فدراسیون درجشن برترین ها

او در مقابل حضور سیدعلیرضا شیرازی، مدیرعامل شرکت امین سیما کیش که به خاطر تبلیغات محیطی لیگ سال گذشته 59میلیاردتومان به سازمان لیگ و باشگاه‌ها بدهکار است هم شوکه بود و حتی توانایی دستور خارج کردن او از سالن را هم نداشت. فردی که به راحتی پول باشگاه‌ها را پرداخت نمی‌کند و در عوض مقابل مدیران این باشگاه‌ها که به شدت نیازمند پول هستند با لبخند جولان می‌دهد. 

برخی از اهالی فوتبال و مدیران باشگا هها هم به طعنه می گفتند شاید این فرد هم آمده تا جایزه برترین کسب کننده درآمد و منافع شخصی از حق باشگاهها را دریافت کند! سابقه این فرد در تضییع حقوق رسمی فوتبال ایران، تنها به فصل گذشته محدود نمی شود و او که بارها توسط نهادهای قضایی و امنیتی احضار و حتی بازداشت شده؛ همچنان به رویه سودجویی خود ادامه می دهد.

از بحث نحوه برگزاری مراسم برترین‌ها که فاصله بگیریم، انحصار جوایز مهم بین سرخابی‌های پایتخت بسیار عجیب بود. در مراسم امسال تمام جوایز به جز بازیکن اخلاق و پدیده لیگ بین بازیکنان استقلال و پرسپولیس تقسیم شد و حتی در بخش‌هایی که کاندیداها اعلام شد از بازیکنان ذوب‌آهن که نایب قهرمان لیگ هفدهم شدند خبری نبود.

حتی در بخش‌هایی که جوایز بین استقلال و پرسپولیس تقسیم شد، هم اشکالاتی وارد است مانند انتخاب سرور جپارف به عنوان بهترین پاسور در حالی که بیشترین تعداد پاس گل لیگ هفدهم در اختیار محسن مسلمان (10 پاس گل) و وحید امیری (7 پاس گل) است. همچنین باتوجه به شکستن رکورد بیشترین دقایق کلین‌شیت توسط حسین حسینی، می‌توانست جایزه بهترین دروازه‌بان به این بازیکن برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس