استایل؛

طرح‌های عینک و ساعت پلیس از 2007 تا 2017

کد خبر: ۸۱۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰ 21 July 2018
تعداد بازدید : 721
بازدید 6735
برند «پلیس / Police» یک برند ایتالیایی است که عمر آن به بیش از چهار دهه می‌رسد. «پلیس» توسط اِنیو و والتر دِ ریگو همزمان با راه اندازی استودیو طراحی دِ ریگو در سال 1978 در شهر بلونا ایتالیا تاسیس شد. برادرات دریگو در سال‌های ابتدایی، استودیو دِ ریگو در زمینه طراحی و توسعه نمونه‌های پروتوتایپ عینک برای برندهای نام‌دار ایتالیایی فعالیت می‌نمودند اما برندهای معتبر و نام‌دار، هویت بصری و سبک طراحی خاص خود را داشتند و این امر فضا را برای خلاقیت‌ استودیو دِ ریگو محدود می‌کرد تا این‌که در سال 1983 برند پلیس با هدف تولید عینک‌های آفتابی و طبی با طراحی‌های ساختارشکن و منحصربه‌فرد، توسط استودیو طراحی دِ ریگو بنیان‌گذاری شد. دی‌ان‌ای برند پلیس بر خلاقیت و نوآوری بنیان نهاده شده است و این برند مبتکر بسیاری از استانداردهای دنیای عینک و لنز محسوب می‌شود. طراحی ارگونومیک فریم عینک با در نظر گرفتن انحنای صورت انسان، استفاده از متریال منعطف و فلکسیبل در طراحی و توسعه عینک و توسعه نمونه تجاری عینک آفتابی با لنز جیوه‌ای مهم‌ترین نوآوری‌های پلیس در دنیای عینک و لنز هستند. از حدود سال 2000 پلیس با گسترش زمینه کاری خود، فراتر از یک شرکت عینک‌سازی به یک سبک زندگی مدگرا تبدیل گشت و کلکسیون‌های جذابی از عطر، ساعت، زیورآلات و مصنوعات چرمی را با طراحی‌های جسورانه و منحصربه‌فرد به بازار معرفی نمود. راهبرد استراتژیک پلیس جهت گسترش برند و سبک زندگی خاص این برند بر بهره‌گیری از سلبریتی‌ها و چهره‌های تبلیغاتی محبوب استوار است؛ کمپین‌های سلبریتی پلیس در سال 1998 با معرفی پائولو مالدینی به‌عنوان اولین سفیر جهانی برند پلیس آغاز شد و در سال‌های بعد با چهره‌های محبوبی چون بروس ویلیس، جورج کلونی، دیوید بکام، آنتونیو باندراس و نیمار جونیور پی گرفته شد. برترین طرح‌های عینک و ساعت پلیس از 2007 تا انتهای 2017 را در تابناک می‌بینید.
اشتراک گذاری