بازدید 15289
۷

فروش خودرو یک و نیم میلیاردی در بازار ملتهب

کد خبر: ۸۱۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 06 July 2018

به گزارش ایران آنلاین، حتی در روزهایی که وارد کنندگان غیرقانونی خودرو در تعقیب مراکز امنیتی و قضایی هستند بازار فروش خودروهای لوکس و لاکچری کساد نیست تا جایی که منابع مطلع گزارش داده اند که خودرو پورشه تا یک میلیارد و 500 میلیون در بازار آزاد قیمت خورده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۷
سلام. ما از شرکت پرشین پارس برای مصرف شخصی یکدستگاه کیاسراتو تولید داخل پیش خرید کردیم که یکماهه تحویل دهند ولی موقع تحویل، شرکت عنوان کرد ماشین گرون شده و نه ماشین داریم و ازهمه مهم‌ترین پول هم نداریم بدهیم.
و به همین راحتی کلاهبرداری اتفاق افتاد و ما شدیم مالباخته.
پیگیرشدیم فهمیدیم پرشین پارس هم طبق گفته خود شرکت، ثبت سفارش خودرو خارجی می‌کرد. البته بنظر در همان زمان ممنوعیت ثبت سفارش. که تخلف اول صورت گرفته
شرکت برای جلوگیری از ضرر و زیان به سمت ثبت نام اتومبیل‌های داخلی روی آورده که نتوانسته به تعهدات داخلیش هم عمل کند که تخلف دوم صورت گرفته.
جالب‌تر اینکه اسم این شرکت در لیست شرکت‌های اعلامی نبوده این تخلف سوم اصلی بود.
کلاهبرداری هم مربوط می‌شود به تخلف‌های بخش دوم که پی در پی اتفاق میافتاد و .. .
یعنى چندين برابر پولى كه من ببش خريد سكه كرده ام، آن هم با فروش ملكم! به جاى نقشه كشيدن براى بالا كشيدن سكه هايى كه مردم رسمى و قانونى و آشكار از بانك مركزى خريده اند برويد ببينيد چه آقازاده هايى و با درآمد از چه راهى اين خودروها رو مى خرند. بله متوجه شدم، با اينها كارى نداريد، يعنى به مصلحت نيست زيرا: چون نيك نظر كرد پر خويش در آن ديد!
اینها چه کسانی هستند؟خودی هستند1
معلومه که وقتی پول یه عمر زحمت کشیدن ما رو یه عده چند ساعته بدست میارن, یک میلیارد که سهله 100برابرشم میدن واسه یه ماشین!!!
تو همین چند ماه آشفتگی میدونین چه ادمایی که میلیارها به جیب نزدن!!!فقطم واسه اینکه شفافیت نیست و یه عده راحت با رانت اطلاعاتی یه شبه ره صد ساله میرن
همه خودی هستند تابناک غصه نخور
قیمت این خودرو 45000 دلار است . به لطف تعرفه نجومی واردات و ممنوعیت ورود خودرو و بازارسازی برخی خواص که امتیازهای ویژه دارند قیمتها برای مردم ما در داخل ایران چنین نجومی میشود حالا اینکه پورشه است
قیمت کیا اپتیما به اندازه یک بنز سی کلاس فول یا ایی کلاس ساده در می آید! در حالی که کیا همه حای دنیا ماشین ارزان برای طبقه متوسط است و اصلا خودرو لوکسی نیست ! به بهانه حمایت از قراضه سازان وطنی مردم عادی باید در ایران قارقارکهای این نور چشمیها را سوار شوند. حالا دیگر بحران ارزی مقطعی و سود جویی ها هم بماند.
آقازاده هستند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل