بازدید 6403

متخلفان واردات خودرو کارمند توسعه تجارت بودند

کد خبر: ۸۱۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ 06 July 2018

عضو حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: متخلفان ثبت غیر قانونی سفارش خودروها در سامانه ثبت سفارش از افراد سازمان توسعه تجارت بوده اند.

به گزارش تسنیم، آنوش رهام دبیر شورای اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: درباره ثبت غیرقانونی سفارش 34 هزار خودرو ابتدا گزارش ها به حراست و وزیر صنعت، معدن و تجارت ارائه شد و وزیر نیز به حراست دستور داد که مسئله را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه ثبت سفارش به معنای واردات نیست افزود: از 6 هزار و 481 ثبت سفارش حدود هزار و 900 خودرو وارد شد که 421 دستگاه در گمرکات موجود است.

رهام گفت: حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت بخشی از متخلفان را شناسایی کرد و آی.پی های افرادی که به سامانه ثبت سفارش دسترسی داشتند در اختیار وزارت اطلاعات گذاشته شد.

وی افزود: اسامی وارد کننده های خودرو نیز در اختیار سازمان تعزیرات قرار داده شد که پرونده آنها در مراحل نهایی است.

رهام گفت: این اقدامات پیش از دستور رئیس جمهور به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره واردات غیرقانونی خودرو بود و پس از دستور رئیس جمهور نیز کمیته ای مسئول رسیدگی به ثبت سفارش خودروها و فروش آنها در داخل شد که 15 روز برای بررسی و ارائه گزارش فرصت دارند.

سید علی حسینی عضو حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در این برنامه گفت: متخلفان ثبت غیر قانونی سفارش خودروها در سامانه ثبت سفارش از افراد سازمان توسعه تجارت بوده اند.

وی افزود: 160 آی.پی مربوط به متخلفان بود که آنها را در اختیار وزارت اطلاعات دادیم و این وزارتخانه نیز با کارهای سایبری در حال شناسایی متخلفان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۶
با همچين افتضاحي هر جاي دنيا بود وزير استعفا مسداد ولي اينجا با كماله پر رويي وزير نشسته و هيچيو هم گردن نميگيره!!!!
ميگم شما مردم رو چي فرض كرديد!!!!
تو تمام ادارات دوربين مدار بسته هست و مشخصه كي از كدوم كامپيوتر استفاده كرده
اخوی خوردو سوزن نیست که گم و گور بشه یا نشه فهمید چه کسی ثبت سفارش کرده و وارد کرده و صاحبش کیه!!! "گفتیم حراست بره دنبالش" یعنی قصد نداریم متخلفان رو به این زودی ها معرفی کنیم! هرکس حتی یکبار واردات کرده باشه میدونه بدون اطلاع دقیق و اجازه وزارت بازرگانی و البته گمرک محاله بشه یک بسته سوزن وارد کرد چه برسه به خودرو!
با توجه به این اتفاق نامبارک که بعلت ساده لوحی معاون وزیر و تخلف وهشناک یک مسئول وزارتخانه ، آیا وزیر استعفا خواهد. هر چند سوابق خدمتی وزیر عکس آن ( بجای استعفا ، طلب کار مردم خواهد بود) را نشان می دهد.
فقط یه کارمند؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
بدون موافقت رییسش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
مثل همیشه مقصر مرحوم خلبان خخخخخ
خیلی جالبه، توگمرک هم آشنا داشتند؟تو شماره گذاری چطور؟تو محضر موقع نقل و انتقال چطور؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
پلیس راه های مسیر را فراموش کردی1
یعنی حالا دستشون قطع میشه یا فقط گوسفند دزدها یا اونهایی که از دیوار بالا میرن دستشون باید قطع بشه و اینجور دزدی های مدرن شامل حال حد و مجازات نمیشه.؟
کارمند امکان خلق چنین شاهکاری را ندارد چون بنده کارمند سطح بالا وکلیدی بودم اینک اجاره نشین انهم در حاشیه 30 کیلومتری شهر یعنی ده هستم ..ولی ایرادی ندارد چند نفرمثل آبدارچی نامه رسان.بایگان را دستگیرو مجازات کنیدغائله تمام است لیکن تقسیم منافع حاصله باید بر اساس عدالت انجام گیرد
کل مملکت آماده دزدی است.. بالا و پایین ندارد.. اپیدمی دزدی رواج پیدا کرده است.
واي واقعا مردم رو چي فرض كردن!!!!??
تمام خودروهای وارداتی با اخذ جریمه باید نابود گردد
کاملا مشخصه که دست خیلی ها توی قاچاق خودرو هست
اینجوری دارن طولش می دن تا عوامل اصلی فرار کنن بعد هم بندازن گردن اونا و بگن فرار کردن بقیه هم بی گناهن
هنوز خاوری یادمون نرفته و عواملی که مقصرن و هنوز هم رآس کار هستن
مفسد اقتصادی که از فضا نمیاد. شک نکنید در اکثر دستگاههای دولتی افراد سودجو و خلافکار هستند که با تبانی ضربه به بدنه اقتصاد کشور میزنند. منتهی باندهای اینها اینقدر وابسته به مقامات و قدرتمند هستند که کسی جرات نمیکنه با اینا در بیافته . اراده ای برای مقابله با اینها نیست و اوضاع مملکت روز به روز بدتر میشه . اگه یه عده پیدا بشن و سبیل یه چندتاشونو دود بدن بقیه حساب کار دستشون میاد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار