بازدید 10732
۳

زیر آسمان شب

دقایقی از بامداد در شهر تهران است؛ بعضی از مردم فعالیت‌های دست فروشی را شروع می‌کنند و بعضاً تا ساعت ۳ بامداد، زمانی که بسیاری در حال استراحت یا برخی مشغول تفریحند، برای بقاء زندگی تلاش می‌کنند
کد خبر: ۸۱۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸ 05 July 2018
دقایقی از بامداد در شهر تهران است؛ بعضی از مردم فعالیت‌های دست فروشی را شروع می‌کنند و بعضاً تا ساعت ۳ بامداد، زمانی که بسیاری در حال استراحت یا برخی مشغول تفریحند، برای بقاء زندگی تلاش می‌کنند و خانواده‌هایی که توان خرید اجناس با قیمت‌های بالارا ندارند به دنبال قیمت‌های مناسب‌تر در این مناطق هستند.
 
افراد فروشنده که معمولا با خانواده به دست فروشی می‌پردازند از رفتار ارگان‌های شهری ناراحت هستند و آن را نامناسب میدانند. وسایل آن‌ها بار‌ها بوسیله آب پاشیدن همین ارگان‌ها از بین رفته و مستهلک شده است، آن‌ها می‌گویند به علت مشکلات اقتصادی مجبور هستند هم روز، هم شب را با کمک خانواده‌هایشان کار کنند.
 
دست فروشی در سال‌های اخیر در شهر‌های کوچک و در حال حاضر در شهر‌های بزرگ و در پایتخت به وفور مشاهده می‌شود که نشانگر وضعیت نامناسب اقتصادی است.
 
عکاس مستند: مهدی حسینی
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
دلم کباب میشه برای این جوونای دسته گل باغیرت
حقشون این نیست بخدا
این فروشنده ها و خریدارانی که نشون دادین بنابر هر دلیلی شاید دلشون نخواد تصویرشون دیده بشه. چقدر خوبه که به حقوق افراد جامعه احترام بزارید و چهره افراد رو بصورت محو نشون بدید. در سایر کشورها حتی پلاک ماشین ها هم در گزارش های خبری محو میکنن دیگه صورت افراد که جای خود داره.
تحقق شعار ایرانی شایسته بهترین ها است رو به مسئولین محترم تبریک عرض میکنم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار