بازدید 51823
۷

کمدین ایرانیِ ساکن چین، کار دست «ساخت ایران 2» داد؟

شنیده‌های خبرنگار «تابناک»، حکایت از آن دارد که مشکل این سریال به دلیل حضور یک کمدین ایرانی ساکن چین بوده که در گذشته، شوخی‌های منشوری در فضای مجازی منتشر کرده است. البته سازندگان این سریال درباره عدم پخش این سریال و ممیزی‌های احتمالی که متوجه قسمت هشتم شده، توضیحاتی نداده اند و آنچه اکنون مطرح است، با توجه به حواشی حضور این کمدین ایرانیِ ساکن چنین و گمانه‌زنی‌ها درباره اوست.
کد خبر: ۸۱۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 28 June 2018

کمدین ایرانیِ ساکن چین کار دست «ساخت ایران 2» داد؟با عدم پخش قسمت هشتم سریال «ساخت ایران 2» این پرسش پیش آمد، چه عاملی باعث وقفه در عرضه این سریال خنثی شده است؟ پرسشی که ظاهراً پاسخش به حضور یک ایرانیِ ساکن چین در این سریال مرتبط است و شنیده‌ها حکایت از آن دارد که سوابق این شخص چالش برانگیز شده و به همین دلیل، این سریال با اصلاحاتی دست کم با تأخیر یک هفته‌ای عرضه خواهد شد.

به گزارش «تابناک»؛ سریال «ساخت ایران» نخستین بار در سال 1390 پخش شد و فصل اول آن را خشایار الوند، آرش قادری و پیمان قاسم خانی نوشتند و محمدحسین لطیفی کارگردانی کرد؛ مجموعه‌ای که ابتدا در شبکه نمایش خانگی توزیع و سپس از شبکه آی فیلم پخش شد. محور شوخی‌ها محمدرضا گلزار و امین حیایی بودند و ترکیب آنها تا حدودی یادآور فیلم سینمایی «شیش و بش» بود اما در نهایت فصل اول آنچنان درخشان نبود.

فصل دوم سریال «ساخت ایران» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و نویسندگی امیر عربی از پنجم اردیبهشت 1397 در حال پخش است و تاکنون هفت قسمت از این فصل پخش شده است. این فصل که 22 قسمت آن در دست تولید قرار گرفته، با زوج ثابت امین حیایی و محمدرضا گلزار در کنار بازیگر تازه‌ای که به این فصل افزوده شده‌اند، در روزهایی که سریال شهرزاد به پایان رسیده، توانسته بخشی از سهم شهرزاد در شبکه نمایش خانگی‌ و VODها را به خود اختصاص دهد.

کمدین ایرانیِ ساکن چین کار دست «ساخت ایران 2» داد؟

فصل تازه این سریال در چین ضبط و تلاش شده با فضا و مردم این کشور شوخی‌هایی شود و از این ظرفیت برای طراحی موقعیت‌های کمدی استفاده شود. فضای کمدی این سریال بی‌خطر است و تصور نمی‌شد در مسیر تولید ساخت ایران، ممیزی رقم بخورد اما در نهایت اصلاحات متوجه قسمت هشتم این سریال شد که مانع از پخش آن در شبکه نمایش خانگی بود و با وجود آنکه تیزر این قسمت نیز پخش شده بود، در چهارشنبه‌ای که گذشت، این قسمت در دسترس عموم قرار نگرفت.

شنیده‌های خبرنگار «تابناک» حکایت از آن دارد که مشکل این سریال به دلیل حضور یک کمدین ایرانی ساکن چین بوده که در گذشته شوخی‌های منشوری در فضای مجازی منتشر کرده است. البته سازندگان این سریال درباره عدم پخش این سریال و ممیزی‌های احتمالی که متوجه قسمت هشتم شده، توضیحاتی ارائه نکرده‌اند و آنچه اکنون مطرح است، با توجه به حواشی حضور این کمدین ایرانیِ ساکن چنین و گمانه‌زنی‌ها درباره اوست.

«ساخت ایران 2» یکی از سریال‌های گرانقیمت شبکه نمایش خانگی است که با توجه به کستینگ و لوکشین‌های خارجی ضبط، جزو سریال‌های گرانقیمت شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. باید دید با توجه به افزایش هزینه تولید این سریال متاثر از افزایش قیمت ارز و همچنین سطح مخاطب، این سریال می‌تواند دست کم هزینه‌هایش را بازگرداند یا سرمایه گذاران و تهیه کنندگانش همچون اغلب سریال‌های موجود، سود چشمگیری از تولید این مجموعه نخواهند برد؟

با افزایش رقابت میان VODها، بازارهای تازه‌ای برای سریال‌های شبکه نمایش خانگی شکل گرفته و چنین به نظر می‌آید که تولید سریال‌های شبکه نمایش خانگی در این بازار که رقم‌های سرسام آوری درآن جابجا می‌شود، رونق بیشتری بگیرد و بخشی از بار مالی قابل توجه سریال‌ها از این طریق تأمین شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۷
از قضا این کمدین از رییس جمهور ایران محبوب تره!
این کشور فقط چشم باز میخاد و دهان بسته.
خدا به هیچ کس چک سفید امضا نداده حتی به پیامبر اولی العظم خودش.
یعنی خبر مهمتر از این نداشتین؟!!!
چرا درباره آتش سوزی پالایشگاه آبادان خبر نمیزنی؟!
ما باید اخبار کشورمون رو از بی بی سی و ... بشنویم؟
اینه رسالت رسانه داخلی؟
هر کجای دنیا بود ، بخاطر یک هنرمند که محبوب نزدیک به یک میلیارد چینی استّ افتخار میکردند و از محبوبیتش برای افزایش حس وطن دوستی استفاده میکردند ، اینجا سانسورش میکنند!
با سرعت دراین ۴ دهه راه غلط رو طی میکنید
خدا عاقبت ما رو بخیر کنه
درسته خنده داره ولی اصلن داستان درستی نداره. فصل اولش داستان بهتری داشت.
این کار ضربه به صنعت سرگرمی نیست؟ اینجور ضربه زدن به کارهای موفق درسته؟ اونهم بدون ضابطه مشخص؟
این سریال رو به صورت رایگان میتونید در یوتیوب تماشا کنید :))
دکتر آرش استیلاف یکی از هنرمندان بااخلاق و حرفه ای و تحصیل کرده ایرانه که باعث افتخار ایران و ایرانی است. من جزو کسانی هستم که فالوور ایشان هستم و تا حالا شوخی منشوری از ایشون ندیدم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل