بازدید 17515
عبدالرضا هاشم‌زایی، نماینده مردم تهران در گفت وگو با «تابناک»؛

دولت دچار سردرگمی است؛ اینکه می گویند اعتراضات پشت پرده‌ سیاسی دارد، توهین به مردم است؛نمی شود به جای پاسخگو بودن مردم را متهم کنیم؛من اطلاع دارم،نهادی 1000 دستگاه خودرو وارد کرده؛ تا زمانی که وعده های دروغ می دهند اوضاع همین می شود؛ انفعال در بدنه دولت زیاد است

برخی مسئولان و نمایندگان مجلس بر این اعتقاد هستند که شاید این اعتراضات، نیات سیاسی و پشت پرده هایی داشته باشد. من این موضوع را کامل رد نمی کنم، ولی اینکه همه این موضوع را مطرح کنند به نظر من توهین به مردم است؛ این یعنی رد کردن مشکلات. الان ثروت و دارایی مردم یک شبه به یک سوم ارزش واقعی خود رسیده و پول مردم از ارزش افتاده است.
کد خبر: ۸۱۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 27 June 2018

دولت در انفعال است و دچار سردرگمی است/ اینکه می گویند اعتراضات پشت پرده‌ سیاسی دارد، توهین به مردم استدر روزهای گذشته، برخی از بازارهای کشور به دلیل افزایش یکباره بهای ارز و سکه در ماه های اخیر، با تنش هایی روبه رو شد و برخی از کسبه مغازه های خود را تعطیل کردند.

به گزارش «تابناک»؛ در این میان، اما برخی مسئولان کشور بر این باورند که اقدامات یکباره در بازار تهران و تعطیلی مغازه‌ها از سوی برخی نهادهای خارج از کشور و یا اغتشاش طلبان داخلی کنترل می شود. 

عبدالرضا هاشم‌زایی، نماینده مردم تهران در گفت و گو با تابناک در این باره اظهار داشت: برخی مسئولان و نمایندگان مجلس بر این اعتقاد هستند که شاید این اعتراضات، نیات سیاسی و پشت پرده هایی داشته باشد. من این موضوع را کامل رد نمی کنم، ولی اینکه همه این موضوع را مطرح کنند به نظر من توهین به مردم است؛ این یعنی رد کردن مشکلات. الان ثروت و دارایی مردم یک شبه به یک سوم ارزش واقعی خود رسیده و پول مردم از ارزش افتاده است.

بنده یک مثال برای شما می آورم؛ در سال 62 من استاندار ایلام بودم. آن زمان حقوق بنده 24 هزار تومان بود که می شد با این پول در آن زمان 48 سکه طلا خرید، اگر حتی حقوق ها آن زمان هم نجومی بوده، این مقدار بوده و در واقع قدرت خرید یک استاندار در آن زمان 150 میلیون تومان الان بوده است.

وی در ادامه گفت: پس از سی سال که یک استاندار 10 میلیون تومان حقوق می گیرد، با احتساب نرخ کنونی سکه، قدرت خرید 15 برابر کاهش پیدا کرده که این در مورد وضعیت مردم به مراتب بدتر است و باید به همه حق دهیم که اعتراض داشته باشند. نمی شود، گفت هر اعتراضی ریشه در خارج از مرزها دارد؛ همین مردم خودمان هستند که خسته شده اند.

این نماینده در ادامه یادآور شد: نمی شود به جای پاسخگو بودن مردم را متهم کنیم، این پاک کردن صورت مسأله است. ما باید اعتراضات را به رسمیت بشناسیم، الان ما در قانون اساسی داریم و قانون نیز تأکید کرده که اعتراض حق مردم است، اما نباید مسلحانه و بر خلاف مصالح اسلام باشد؛ یعنی نباید این گونه باشد که چون ما در حکومت اسلامی زندگی می کنیم، هر کس اعتراض کند، بر خلاف مصالح نظام است.

وی افزود: مردم به شدت ناراضی هستند. به اعتقاد من، اگر درب استادیوم آزادی را امروز به روی معترضان به نحوه اداره کشور باز کنند، ورزشگاه در کمتر از دو ساعت پر می شود. می خواهم بگویم، حتی اگر شروع این کار توسط برخی افراد سازماندهی شده باشد، زمینه آن را خود مسئولان کشور ایجاد کرده اند.

نمی شود با زور و بگیر و ببند و شلاق کارها را درست کرد و پیش برد. حتی همین ممنوعیت کالا را شما در نظر بگیرید. مگر ما اسلحه و مواد مخدر می خواهیم وارد کنیم که ممنوع کرده اند؟ می خواهیم کالا وارد کنیم؛ بنابراین، ممنوع کردن معنی ندارد. ما ابزار داریم، خب به جای ممنوعیت تعرفه بگذارند. زمانی که برای یک خودرو 150 تا 600 درصد تعرفه می گیرید، معلوم است که رانت در کشور ایجاد می شود.

حتی من اطلاع دارم، نهادی 1000 دستگاه خودرو وارد کرده و معلوم است با این تصمیم یک شبه دولت، هر خودرو 300 میلیون تومان سود خواهد برد.

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه چرا دولت سکوت کرده و کاری نمی کند، گفت: موضوع همین است، به نظر من عدم پاسخگویی باعث شورش در کشور می شود، تا زمانی که مسئولان وعده های دروغ می دهند و شفاف سازی نمی کنند اوضاع همین می شود.

وی همچنین اظهار داشت: نگرانی من این است که مسئولان نخواهند پاسخ مردم را بدهند و اگر این کار ادامه داشته باشد، باید گفت، متأسفانه ما هم به سرنوشت خیلی از کشورها دچار می شویم. یکی از نقص های دولت، سکوت در مواقع حساس است. انفعال در بدنه دولت زیاد است، دولت در اصلاحات کنونی گیج می زند و تصمیمات گرفته شده نیز چون نادرست بوده، به مشکل برمی‌خورد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۱۱
عصن هم اعتراض مردم مهم نیست مردم مگر حق اعتراض دارند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
احتیاج ب مکان و مجوز برای تجمعات داریم،بهتره این در اولویت معترضان باشه
اميراحرار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
آقاي هاشم‌زايي بايد بفرمان كه به عنوان نماينده مجلس چه اقدامات بازدارنده‌اي از بوجود اومدن اين وضع انجام دادن


وزارايي كه هر سه تا با راي بالا دوباره بعد از استيضاح سال گذشته به سر كار برگشتن
جز سركار گذاشتن مردم بود

واي اگر از پس امروز بود فردايي آقاي نماينده
ناشناس
| Saudi Arabia |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
دولت پاسخگو نبودن را از دیگران یاد گرفته. کی در کشور پاسخگوست؟
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
آقا بخدا خسته شدیم دیگه بس کنین ما نه از انرژی هسته ای خیری دیدیم نه از برجام فقط دارین طولش میدین که این دولتم وقتش تموم بشه برید کنار بعد بعدی بیاد ۴ سال بگه قبلی این جوری کرد من دارم جمش میکنم .
"خب به جای ممنوعیت تعرفه بگذارند. زمانی که برای یک خودرو 150 تا 600 درصد تعرفه می گیرید، معلوم است که رانت در کشور ایجاد می شود."
خودش هم مثل دولت سردرگم و عصبانیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
آقای هاشمزایی در قدیم یکی از مدیران موفق بوده اند و کاملا سوار بر کار میبیاشند و اگر دارن این حرفها را میزنن نه جنبه سیاسی دارد نه محافظه کارانه و فقط حقیقت را میگویند.
دولت اشرافی فقط فرافکنی می کند و بس...
با این پاسخگویی سران سه قوه به اعتراضات مردم باید منتظر عواقب بدتر از سال 88 باشیم
ضعف عملکرد وزرای صنعت و معدن واقتصاد این بلا را به سر مردم آورد
مردم گول بهانه های همیشگی اصلاح طلبان که بله! نگذاشتند و سنگ اندازی شد و...را نمی خورند...۵ سال همه امکانات کشور را در اختیار داشتید و با امریکا هم مذاکره مستقیم کردید و فاجعه افریدید...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
قبلش احمدي نژاد اصول گرا رو هم ديديم تازه اون 8 سال همه امكانات رو داشت نفت 120 دلاري با روزي 3.5 ميليون بشكه هم بود . مشكل نه اصول گراست نه اصلاح طلب مشكل ناکارامدی مسولین هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
ایا در همین دولتی که اسمش به اصلاح طلبان منتسب است بیش از 50 در صد نیروهای مدیریتی ان از اصولگرایان نیستند که اعتقادی به نظرات روحانی و اصلاح طلبان ندارند و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
یعنی اگه اصولگراها بودن بهتر بود خیلیا اینجوری فکر نمیکنن کشور ما در برخی جاها مشکلات ساختاری داره
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
کسانی که منفی دادند همونهایی هستند که وقتی سر کوچه زمین می خورند تا ته کوچه سینه خیز میرن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
اولا احمدی نژاد اصولگرا نبود ولی چون مردم دیدن اولش در راه اصولگرایی قدم برمی داره ازش حمایت کردند و الان می بینید که قبولش ندارند
دوم اینکه برخی اصولگرها هم دنبال کمافع خودشان هستند
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
یادمون نرفته احمدی نژاد رو
اینها بخش کوچکی از حقیقت قابل گفتن در فضای جمهوری اسلامی هست که ایشان گفتند! هزاران نکته درست وجود داره که گفتنش جرم،اما نگفتنش آینده کشور را تیره و تار میکند!
شماکه هنوز خبر نداری اونس جهانی طلا در ۳۰ سال گذشته ۲۰ برابر شده چطوری می خواهید در مورد اوضاع کشور تجزیه و تحلیل درست کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
قیمت جهانی طلا در طول 30 سال فقط سه برابر شده است نه 20 برابر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
از ۴۰ دلار رسیده به ۱۴۰۰ دلار و خودت دیگر حساب کن
۱۵ :۲۷ خطال به شما است
آقای هاشمی سکه در سال62 که شما استاندار بودید 3500تومان بود که شما با 24000تومان حقوق میتوانستید حدود هفت سکه بخرید و امروز شما با حقوق 24000000میلیون میتوانید حدود 9سکه بخرید لطفا بدون اطلاعات صحبت نکنید مردم حالیشونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
چیجوری حساب می کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
حتمي ايشان ان زمان سكه رانتي 800 توماني مي كرفتند كه 30 سكه مي شد
مادامی که مسئولان مثل جنابعالی از نام بردن افراد و ارگانها طفره می روند همین اوضاع ادامه دارد و مادامی که خود مسئولین، اقا زاده ها، خواص و نهادها و ارگانها به این کشور و مردم آن رحم نمی کنند چه انتظاری از کشور امریکا و اروپایی دارید
همه اینا رو که شما افاضه فرمودی مردم میدونن آقای محترم. تکرار مکررات اعتراضات رو کم نخواهد کرد که بیشتر هم خواهد شد منتها مسئله اصلی این کشور به نظر من کلمه "مصلحت" هست که چراغ سبز پنهان کاری و دروغ گویی مقامات شده!
‌آقایون مسئول!
میلاد محمدی به توپ نرسید ولی تحسین شد؟!
میدونید چرا؟
چون دوییدنش رو دیدیم
بخدا اگه دویییدنتون رو ببینیم حتی اگه نرسید هم تحسینتون می‌کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
اگر می دوند و نمی رسند یعنی بی کفایت هستند باید برکنار شوند
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
خودشان باعث هستند وقتی سایت ثبت سفارش را میبده و خودرو را وارد میکنه بعد تعرفه را افزایش میدهد و باز ارز را قطع میکند و دوباره واردات را ممنوع میکند و دوباره ارز را ازاد میکنه و احتمالا واردات خودرو هم به زودی ازاد میشود همه این اتفاقات برای افزایش و کسب سود برای یک عده است و خودشان هم اطلاع دارند و در این بازی دست دارند
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
زیباترین مثال رو زدی
راستی از « توچال» ببخشید « توتال» چه خبر؟!!!
دولت طلب كار و فخر فخر فروش و غير منعطف است .بايد بپذيرد برخي از وزرا و روساي سازمانها بي كفايت هستند ودر اين موقعيت لازم است تغيير كنند و لجبازي و رفيق بازي روي سرنوشت مردم عاقبتي بجز هلاكت نداره. بايد بفهمد ما اونها رو سركار اورديم و اگر بخوايم بر ميداريم
تابناک بسه
مردم هیچوخت خاطره هشت سال حکومت اصولگرایان رو فراموش نمیکنن سعی کن ناحق نگی:)))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
تو هنوز تو خواب هشت سالی بابا بیدار شو شماها که بیشتر پدر مردم در اوردید
روندتخلیه حباب بزرگ بورس اغازشد
درادامه ریزش سنگین دیروز امروزهم شاخص کل بورس بیش از۲۰۰۰ واحدسقوط کرد همه فروشنده اند
به نظر اينجانب سناريو هاي طراحي شده براي دولت:
1- ايجاد بي ثباتي و هرج و مرج در اقتصاد كشور (كه در حال اجراست)
2- شروع آشوبهاي خياباني از طرف عناصر خاص و همراه شدن مردم و بيان شعارهايي عليه دولت و درخواست استعفاء
3- ورود نيروهاي نظامي به صحنه به بهانه كنترل اوضاع و ايجاد آرامش در كشور
4- تحت فشار قراردادن دولت از طرف نيروهاي نظامي و صدور زمزمه هايي مبني بر عدم كفايت سياسي و استيضاح از تريبون مجلس و اعلام نارضايتي رهبري از وضع موجود و درخواست حل مشكل با استفاده از سازو كار قانون از طرف مجلس
5- جمع آوري امضاء جهت عزل رئيس جمهور و فشار براي امضاء بيشتربه نمايندگان
6- تسليم شدن رئيس جمهور و اعلام استعفاء
7- جايگزيني نفر دوم آخرين انتخابات و يا برگزاري انتخابات زودرس كه نتيجه كار يكي است
8- بازگشت آرامش به اقتصاد و فضاي عمومي با توجه به داشتن اهرم قدرت اقتصادي و امنيتي دست رقيب
9- خروج از برجام با توجيه دو دليل : الف) از ابتدا اين قرارداد اشتباه بوده و نتيجه ايي براي ايران نداشته است ب) با توجه به خروج آمريكا از برجام ديگر اعتباري براي آن باقي نمي ماند
10- پيش بيني اين مرحله كمي پيچيده و مبهم است اما دو رويكرد براي آن ميتوان متصور بود رويكرد خوشبينانه : مذاكره مجدد با آمريكا و اعضاء شوراي امنيت و رسيدن به قرارداد جديد باتوجه به وضعيت بحراني كشور و رويكرد بدبينانه: غني سازي با درصد بالا و عدم مذاكره كه وضعيت غير قابل تصوري ايجاد خواهد گرديد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
اگه باعث پیشرفت بشه مگه بده ما الان داریم جنگنده می سازیم پهباد می سازیم چرا باید خودمون دست کم بگیریم ما تنها کشوری بودیم در اسیا که در والیبال پیشرفت کردیم در فوتبال هم که ترکوندیم ما علم در ثریا هم باشه کشف میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
یه چندتا از گزینه هاتو قبول ندارم اما این دولت اگر ۳ سال دیگه هم سر کار باشه بعید میدونم بیش از ۳ درصد مردم زنده بمونن.
ترا به خدا نگذارید این مملکت تکه پاره شود و نام ننگ برای ما باقی بماند بعضی اوقات تعامل با دشمن درست است. دولت که یک دولت مذهبی است چرا از پیامبر الهام نمیگیرد . در موقع فشار مگر ایشان با کفار تعامل نکرد
با سلام .مشکل اصلی من ایثاگران 28 ماه الان این است .که پس از جهار دهه سازمان نظام وظیفه اردبیل با نام اجرای عدالت اسلامی در سازمان نظام وظیفه اجازه خرید غیبت سربازی به فرزند ایثاگر 28 ماه نمی دهد و .دستور ممانعت از تحصیل و اخراج ان را به دانشگاه محقق اردبیلی داده است در صورتیکه فرزندان ثروتمندان با 8 سال غیبت اجازه خرید غیب سربازی با دریافت پول از 10 الی 50 میلیون تومان می دهد و برای لمس عینی عدالت اسلامی به انها معافیت دائم می دهد (سیصد هزار نفر ) .در جواب می گویند ما غیر از فرمانده کل قوا به کسی پاسخگو نیستیم . یعنی در این مدت ایثاگران 28 ماه بدنبال نخود سیاه رفته بودند . و نامه ایثاگری انها این قدر بی اهمیت شده است . باعث اخراج فرزندنش ا دانشگاه می شود .
خسته شدیم اینقدر هی گفتند دشمن دشمن خارجی . هرکس میآید اعتراض میکند که توان خرید من یک سوم شده میگویند از دشمن خارجی دستور گرفته !
این فرافکنی ها را بس کنید .
مردم خسته اند از این حرفها .
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
نود درصد دشمنان ما در داخل هستن که با تصمیم های اشتباه شان اقتصاد از بین بردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
والا دشمن داخلی است
مسلما فقط شما نیستی که میدانی فلان نهاد 1000 دستگاه وارد کرده . پس چرا کسی کاری نمیکند ؟ مگر قوه قضاییه نداریم ؟ مگر سازمانهای نظارتی نداریم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
دلت خوشه
با اینکه سه ماه از سال گذشته و دلار نسبت به فروردین سال گذشته سه برابر شده (سیصد درصد )، هنوز کارمندان افزایش حقوق دریافت نکرده اند .
من احتمال می دهم روحانی صبر کرده تا ببیند دلار بلاخره کجا ثابت می شود ، تا حقوق کارمندان را به نسبت افزایش دلار ، افزایش دهد ‌و به حقوق بگیران و کارمندان ظلم نشود .


کی بود گفت دوزار بده آش به همین خیال باش..!؟؟؟؟
کی بود ؟؟؟؟؟؟
با داشتن نهادهایی که بودجه های انچنانی میگیرند و نهادهایی که بجای انجام کار خود در امور اقتصادی مشکوک بدون حساب و کتاب هستند و آقازاده هایی که با رانتهای میلیاردی و زور کسی به انها نمی رسد و صندوقهایی که غارت شدند و حتی اسمشان را به مجلس نمی دهند .
بخدا دوستان نادان و اختلاسگر هزاران برابر امریکا و اسراییل به کشور و مردم ضربه میزنند .
سلام
بابا یکی به دا ما برسه از دست این شرکت لیزینگ پرشین پارس
پول گرفته ماشین تولید داخل تحویل بده. حالا میگه نه پول دارم و نه ماشین.
به والله مصرف کننده‏ام. قسم جلاله خوردم که باور کنید.
بدبخت شدم.
تورا به ابالفضل (ع) به داد ما برسید
لطفا راهنمایی کنید چطور خودروی سانتامه 2018 را در شرکت کره ای به قیمت 29655 می فروشد آن هم با تحویل فوری و طبق نظر و خواست مشتری و با گارانتی عالی، ولی خودروساز داخلی، فقط به صرف زحمت ثبت سفارش و وارد نمودن خودرو، سانتافه 2017 را می فروشد 560 میلیون که با دلار 4200 تومانی حدود 135 هزار دلار!!!!! یعنی چهار برابر قیمت شرکت هیوندایی!!!!!
به قرآن خودم دیشب شنیدم در برنامه گفتگوی شبکه دو که وزارت ارتباطات به یک شرکت دام و طیور چند میلیون دلار برای واردات موبایل دلار ۴۲۰۰ داده چرا باید دولت به مرغداری پول بده برای واردات موبایل
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
جدیدا مرغهای محترمه از موبایل استفاده میکنند
ضمن تایید بعضی از مطالب باید یاد اور شوم که حقوق 24000 تومان در سال 62 جای سیوال دارد زیرا سقف حقوق شرکت نفت در ان زمان 20000 تومان بود که بالاترین حقوق ی=بود ضمنا قیمت سکه در ان زمان 5000 تومان بود ونه 500 تومان بنابرین با حقوق 2000 تومان 4 سکه میشد ما اقای استاندار اسبق اعداد ارقام وقیمتها یادمان هست ضمنا شما نمایندگان سقف حقوق را کاهش دادید
من اطلاع دارم، نهادی 1000 دستگاه خودرو وارد کرده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چرا اسمشو اعلام نمی کنید؟ چرا برخوردی با خودرو سازها نمی شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
اعلام کرده شما نگرفتی. وقتی میگه نهاد شما باید خودت تا تهشو بخونی
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
من سال 71 استخدام شدم حقوقم 9200تومان بود.بعد اون شخص ده سال قبلش حقوقش 24 هزارتومن بود؟
علی برکت الله
وقتی شما در سال 62 در ایلام 24 هزارتومان میگرفتید بچه های رزمنده 1500 تومان میگرفتند یعنی شما حدود 20 برابر یک بسیجی رزمنده میگرفتید یعنی مسولین محترم از روزهای اول هم مشکل نداشته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
ضمن اينكه حقوق نجومي 24000 توماني داشته از سكه رانتي 800 توماني هم برخوردار بوده حالا ايشان وامثال ايشان براي مردم درمانده مي خواهند مي خواهند كاري كنند
امروز تورم نه و خودره ای درصد اعلام شد، یعنی زیر ده درصد، تا تاریخ پایان خرداد ماه سال 97، واقعا این مسئولین ملت را چه دیده اند؟
برخی میخواهند با صدقه دولتی ( یارانه نقدی ) و شندرغاز حقوق بازنشستگی مردم را عادت دهند ثانیا دولت برای روزی که تحریمهای آمریکا و اذنابش باعث عدم فروش نفت ایران
شود چه فکر و برنامه ای دارد؟ مگر همه کشورهای دنیا نفت و گاز دارند؟ ثالثا روحانی که هیچی هر کس دیگر هم بدون حساب و کتاب و تدبیر و تدبر نمی تواند مشکلات یک کشور 80 میلیونی را حل و فصل کند
ما به مسئولانی احتیاج داریم که بجای خوی کاخ نشینی مثل مرحوم طالقانی روی زمین بنشینند تا حال مردم را بفهمند و درک کنند
پاسخ ها
دانشجو دکترا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
نمیخوایم روی زمین بشینن مگه مقامات سوئیس و سوئد و آلمان رو زمین میشینن؟ رو مبل با کت و شلوار شیک بشینن اما علمی تصمیم بگیرن، برای مردم ایران تصمیم بگیرن و درست اجرا کنن مثل همه دنیا.
خيلي خوبه كه از 24000 تومن رسيديد به 10 ميليون تومن البته خونه و ماشين و خدمات تعميرات و آب و برق و گازتونم پاي دولته. بنده از 220 تك توماني بعد از 27 سال رسيدم به 1150000 تومان! تازه با بدهي ماهانه 1450000 توماني يعني كسري در هر ماه 300000 تومان بدون خونه سازماني و ......
اقای نماینده محتر تهران
-بفرمایید که این 1000 دستگاه جزو اون 6400 دستگاه یا خرید جدیده.
-بعنوان نماینده محترم و دیده بان حقوق اونها با " من خبر دارم نهادی و ارگانی و غیره" مردم رو نگران وناراحت و بد بین نکنید.
مردم هم شنیدند و حد اقل تو همین تابناک خوندن که سایتی هک شد 6400 خودو وارد شد و بعدش هم سایت راه افتاد. حالا خیلی هم فرق نمیکنه که این هزار تا رو هم اضافه کنین به اون 6400 تا یا نه.
کاش بفرمایین که ایا حضرتعالی بلا فاصله بعد از اعتراضات مردمی که جنابعالی حق هم میدین موضوع واردات 1000 دستگاه خود رو شنیدین که الان دارین اطلاع رسانی میکنین یا از قیل هم میدونستید.
اگر همين الان آشتي ملي اعلام شود 70% ملت، حتي هم ميهنان خازج از كشور پشت سر نظام خواهند ايستاد و سرمايه ايرانيان خارج از كشور به ايران سرازير خواهد شد. و وقتي امريكا اين را مشاهده كند تسليم خواسته ملت مي شود. چرا فرصت سوزي چرا از دولت روحاني انتظار معجزه داشته باشيم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
چرت و پرت نگو مومن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
حال شما چندان خوب نیست، خدا شفا بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
مگه قهریم؟!
چرا دولت اجازه نمیدهد هر کسی که میخواهد ماشین خارجی بخره خودش بتونه وارد کنه و در گمرک عوارض رو پرداخت کنه چرا باید عده ای خاص اینکار رو بتونن انجام بدن و چندین برابر از مصرف کننده پول بگیرن
البته چوابش پر واضح است که وارد کنندگان از فرزندان و بستگان خوده مسئولین هستند و اگر غیر این بود این اتفاق نمی افتاد
من تلویزیون رو تو عسلویه قیمت گرفتم 4500000تومان و همان تلویزیون رو شرکت ال جی با نمایندگی گلدیران میده 7000000 تومان وقتی هم که خواستم از عسلویه بخرم بیاورم شهر خودمون گفتن اگر تو راه بگیرن به اسم قاچاق میگیرنذ و اگر با پست یا تیپاکس بفرستی هر روز اول وقت محموله های ارسالی رو در اداره پست و تیپاکس بازرسی میکنند و در انجا هم به اسم قاچاق مصادره میکنند و خودم شخضا از ادره پست و تیپاکس سوال کردم و دیدم انها هم همین گفته ها را تائید میکنند از چندین سال قبل مسولین زورشون به ضعفا میرسه
پس بنظر شما دلیل اعتراض مردم اینه که نمیتونن سکه بخرن!!! ما میگیم نون نداریم بخوریم شما میگی پیاز بخور اشتهات باز بشه!!!!
شماها از سال ٦٢ در راس كاريد و مملكت شده اين ، بريد كنار تا افراد خلاق تر جايگزين بشن ، اين يك مسئله علمي هست كه سلولهاي مغز با افزايش سن كارايي اوليه رو ندارن ، چرا نمي خواين حقايق علمي رو بپذيرين
...خوب اسم نهادی که خودرو وارد کرده رو بگو اگه راست میگی..
اگر یادتان باشد درتلگرام چندوقت پیش ازقول یک سربازوظیفه مطلبی نوشته شده بود که افزایش دلار بشکل مصنوعی درابتدا کار خوددولت است تا برای افزایش درامد بتواند دلاررابا قیمتی بالا بفروشد واین اتفاق یعنی گرانی دلار به این شکل دردوران ریاست جمهوری سالهای قبل هم اتفاق افتاده است اما چیزی که روشن است عده ای دراین کشورناکارامد هستند چون بدجوری منابع کشورداره از بین میره
کار دشمنههههههههههههههه
عدم ارتباطات درست با دنیای خارج و عدم وجود شعباتی از کارخانجات معتبر دنیا در ایران سبب افزایش نقدینگی و درست هدایت نشدن آنهاس
کافی است ارتباط درست و موثر و پایدار با سرمایه گذاران خارجی داشت تا هم اشتغالزایی صورت پذیرد و هم مردم در بازار بورس نسبت به خرید سهام این کارخانجات مبادرت ورزند.
قطعا تحریم ها هم به سختی قابل اجرا خواهد بود
سلام متاسفانه
همینکه 5هزار خودرو لوکس غیر قانونی وارد کشور می شه و کسی نمی تونه جلوی این جرم رو بگیره همین که کسی 5 هزار سکه میخره و وقتی که سکه اش دریافت میکنه قیمت سکه در بازار جهش پیدا میکنه و کسی نمی تونه کاری کنه نشون میده که فساد اقتصادی وجود دارد هر وقت آفازاده ها بخاطر اختلاس ها و جرم های اقتصادی مجازات شدن اون وقت کشور ارامش اقتصادی خواهد داشت دیگه تحمل مردم تموم شده
با 10 میلیون تومان فقط میشود سه سکه خریداری کرد
نماینده محترم مجلس کجای کارید
متاسفانه این وضعیت مملکته.هر کجا را ورود میکنی جاپای یک نهاد و ارگانی وجود داره
همه باید تحمل کنن.بایددددد
وقتی دلواپسان میگفتن این مسولین فوق بالانشین هستن به فکر قشر متوسط و ضعیف نیستن ملت قبول نکردن رای دادن.پس بیخود حالا به دولت حمله نکنید.با روحانی تا ۱۴۰۰
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
چه حرفا
مسولین به دو جهت نسبت به گرانی ها در اقتصاد کشور سکوت میکند :
1. بعضی مسئولین از این گرانی ها منتفع می شوند .
2. عملکرد ضعیف آنها پوشش داده میشود .
لذا هر اعتراضی هم بلند شود آنرا ناشی از توطئه دیگر کشورها و اغتشاش و بازیهای سیاسی می دانند .
گل گفتي.
از اول انقلاب تا كنون يك عده مثل شما چسبيدن به پست هاي مختلف. نه بازنشسته شدن، نه كنار مي كشن.
وضعيت مملكت شده اين و اونا از يه پست مي رن پست ديگه.
عزيز من، كنار بكشيد بگذاريد كساني ديگه بيان،از سال ٦٢ پست و سمت داري، الان معترض شدي؟ به چي؟ به كي؟ لابد به مردم اعتراض داري!
آقای نماینده اسم اون نهاد رو ببر. از دولت انتظار شفافیت داری؟!
حرف حق را این نماینده گفتن. از روحانی توقع بیشتری داشتیم. خیلی ها به ایشان رای دادن و توقع داشتیم اگر هم نمی تواند کمکی کند حداقل با مردم همدلی کند. نه اینکه مثل احمدی نژاد اعتراضات رو به گردن دشمن و توطئه بندازد.
حرف زدن راحته
شما اگه میتونی تو مجلس کاری بکن نمیتونی استعفا بده
بنده کارمند یکی از ادارات دولتی هستم با مدرک فوق لیسانس فنی از بهترین دانشگاههای اروپایی با 28 سال سابقه کار حقوق من سه میلیون و سیصد هزار تومان است بعد از کسورات دو هشتصد دریافتی مشابه بنده در قسمت اداری دیگر دو نیم برابر من حقوقشان است حتی در ثبت و سایر ادارات حدود بیست سال با صرفه جویی و فشار بر خانواده پس اندازی فراهم کردم برای سر و سامان دادن فرزندانم که ارزش این پس انداز با سیاستها دولت ناکارامد به یک سوم کاهش یافته و ازبین رفت .آیا کسی هست جبران این ضرر من و امثال من را بپردازد .
آبا سلام
آقای سیف و وزیر اقتصاد و مسؤلین خدمتگزار
لطفا واحد پول ملی را از ریال به دلار تغییر دهید و دخل و خرج را هم جهانی کنید و خیال خودتان و ملت را هم راحت کنید
همتون که اینجا ناله می کنید همونایی هستید که رفتید رای دادید.
آقا محترم تو خودت مسئولی
مسئولین مسئولین چیه؟
یه سوال نمی تونین از رییس جمهوری بپرسین؟
همش هم آدرس غلط بدین
اگر توتعه دشمن است جلوي توتعه رابگيريد تمام دنيا بداند مردم با اسلام هيچ مشكلي ندارند فقط از بي عدالتي رنج مي برند
چرا آقای هاشم زایی اطلاعات غلط میدهد؟ سکه در سال ۶۲ هر قطعه ۳۵۰۰ تومان بوده که با حقوق ۲۴۰۰۰ تومان حدود ۷ سکه میشد خرید. حقوق الآن استانداران هم کمتر از ۷ سکه نیست پس بهتر است با اطلاعات درست ، نسبت به مشکلات کشور انتقاد شود.
آره اتفاقا مشخص شده است که فلان کس که فامیلش فلان فلانی است در فلان روز 10000 میلیارد اختلاس کرده است. این است شفافیت و صداقت!!!!!!
دولت با رئیس جمهور یکجا استعفا دهند
چیطوری روحانی؟ .
سلام آقای هاشم زائی لطفا اسم نهاد را اعلام کنید
مسولین اشرافی مدیران اشرافگرا و ........ بیچاره و بدبخت مردم کارگران و کارمندان !!!!!!!
اقای نمایندهچرا نام نهاد را نمیگوی افشاکن افشاکن .تو نمی توانی جای مدرس را پر کنی استعفا کن
نهاد های اجرایی به دست کسانی افتاده که پاسخ گو نیستند
اصلاح طلب و اصولگرا هم نداره
درست است که اعتراضات مردمی است و مردم مشکل دارند امابرخی با فشار بر مردم می خواهد جو عمومی را برای زانو زدن و تسلیم شدن در برابر شیطان بزرگ آماده کند
من به عنوان يك جوان دنبال تغيير نيستم
ولي اينكه اعتراض مردم را منتسب كنند به دشمن بي احترامي به شعور ملت است ما دنبال اصلاحات هستيم
مشكل مملكت ما سوء استفاده مسئولان از اسلام است
یکی از دوستان در مخالفت با نظراین نماینده و اثبات عدم آگاهی ایشان به افزایش 20 برابری قیمت جهانی هر اونس طلا در 30 سال گذشته استناد کرده بودند که کاملا" اشتباه است. از سال 1989 تا بحال قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی فقط سه برابر رشد داشته و از حدود 420دلار به 1260 دلار افزایش داشته است. لطفا" برای کوبیدن دیگران اطلاعات غلط منتشر نکنید.
اقای هاشم‌زایی چرا اسم اون نهادی که 1000 خودرو وارد کرده رو نمیبرید چرا حاشیه امینت برای مفسدان اقتصادی ایجاد میکنید؟
همین که شما اسم او نهاد رو نمیارید یعنی شما شریک انها هستید
چرا بعضی از نماینده ها میان بیرون از مجلس نطقشون باز میشه و دلشون برای کشور و مردم میسوزه ولی وقتی میرن توی مجلس زبونشون میگیره و یادشون میره وظایف نمایندگیشون چیه .
خون مردم مظلوم و ستمدیده چه ارزان است
اقای محترم
شما اگر نام نهادی را می دانید که 1000 خودرو وارد کرده است و ان را اعلام نمی کنید، در پیشگاه خداوند و مردم مسئولید. از چه کسی می ترسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
از آن نهادی که 1000 خودرو وارد کرده میترسد
آقای نماینده ایراد اصلی به خود شما وارده ، این نهادی که میگی اطلاع داری 1000 تا خودرو وارد کرده چرا اسمش رو اعلام نمیکنی همه مردم بدونن؟ آیا از چیزی ترسی داری یا خواستیی غیر مستقیم به اون نهاد بفهمونی که من از کاراتون خبر دارم و درصد من یادتون نره
اصلا نميشود دولت را مخاطب قرار داد . دولت پيگير سياست هاي كلان است و همان سياستهاست كه دولت را هم نه منفعل بلكه عاجز كرده است .
دولت و مجلس هر دو مسئولند
وزیری که پسرش پورشه سوار بشه از حال و روز مردم خبر نداره
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی