بازدید 9571
خبر

پرسپولیس شاگرد مغضوب قلعه نویی را خرید

این بازیکن که در لیست برانکو بود در صورتی که پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پرسپولیس باز شود می‌تواند با این تیم قرارداد ببندد، در غیر این‌صورت برای بازی در پرسپولیس باید تا نیم‌فصل صبر کند. قرارداد مهدی شریفی با باشگاه پرسپولیس دو ساله است.
کد خبر: ۸۰۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ 09 June 2018

مهاجم پیشین سپاهان که قلعه نویی او را در لیست مازاد قرار داده است، با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده تا در هجدهمین دوره لیگ برتر این تیم را همراهی کند.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی شریفی، مهاجم فصل گذشته سپاهان که قلعه نویی بارها او را کشف خودش نامیده بود، با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید. این بازیکن که در لیست برانکو بود در صورتی که پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پرسپولیس باز شود می‌تواند با این تیم قرارداد ببندد، در غیر این‌صورت برای بازی در پرسپولیس باید تا نیم‌فصل صبر کند. قرارداد مهدی شریفی با باشگاه پرسپولیس دو ساله است.

هدی شریفی متولد سال 1371 و 26 ساله است. او مهاجم راست پا و با سابقه بازی در پست وینگر است. بازیکنی سرعتی با تکنیک و قدرت سرزنی در شش قدم که بازی های چشم نوازی از او در دو لیگ سیزدهم و چهاردهم با لباس سپاهان دیدیم.مهدی شریفی در 5 دوره لیگ برتر فوتبال ایران حضور داشته است و در مجموع 31 گل با لباس تیم های سپاهان و تراکتورسازی به ثمر رسانده است. آمار حدود 6 گل در هر فصل آمار خیلی خوبی برای یک مهاجم به حساب نمی آید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر