بازدید 16022

کرال روبه‌جلو تولیدکننده داخلی درآب‌های آزاد قاچاق

کد خبر: ۸۰۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 02 June 2018

سالانه حدود 4 میلیارد دلار گردش مالی در صنعت پوشاک کشور وجود دارد، مسلماً کاهش واردات قانونی و غیرقانونی در این صنعت فرصتی مناسب برای اشتغالزایی در کشور است.

به گزارش تابناک، جالب است بدانیم سرانه مصرف پوشاک در ایران به کشورهای بزرگ دنیا بسیار نزدیک بوده به طوری که سرانه مصرف پوشاک کشور از نظر کَمّی مشابه مدل مصرف کشور آمریکا است.

کیفیت و عناصرِ آن در صنعت پوشاک نظر مصرف داخلی را جلب کرده و ترغیب خرید را در فرد ایجاد می نماید، به بیان دیگر کیفیت محصول تولید شده می‌بایست در سطحی باشد که مصرف کننده ایرانی از روی پوشاک وارداتی و قاچاق چشم پوشی کرده و به خرید و حمایت از تولید داخل سوق داده شود.

با توجه به سطح اهمیت کیفیت و قیمت مناسب برای مصرف کننده ها، در ادامه این مطلب به تشریح فعالیت یکی از شرکت های تولید کننده داخلی پرداخته می شود.

شرکت پوشاک کرال گستر آذران با نام تجاری کرال از سال 1364 شروع به فعالیت کرده و از همان ابتدا کیفیت بالا، نوآوری و قیمت مناسب را سرحوله تولید خود قرار داده است؛ در حال حاضر در این مجموعه تولیدی در سطح کشور نمایندگی رسمی و فعال دارد.

کرال تولید کننده انواع پوشاک مردانه و یکی از متولیان تولید ملی است، که از لحاظ کیفیت محصول تولیدی در سطح بسیار مناسبی قرار گرفته است؛ و توانسته در طول مدت فعالیت خود رضایتمندی مشتریان خود را بدست آورد.

امروزه صنعت نساجی و پوشاک کشور نیازمند دانش‌بنیان شدن است، به طوری که می بایست از دانش فنی روز دنیا در این صنعت استفاده شود؛ همچنین با توجه به فرهنگ ایرانی - اسلامی نیز باید توانست بازاریابی و بازاررسانی لازم در صنف پوشاک صورت پذیرد تا زمینه توسعه در کشور فراهم شود.

شرکت های تولید کننده داخلی نظیر شرکت کرال با توجه به حساسیت صنعت پوشاک کشور همواره ارائه محصول با کیفیت هرچه بالاتر و قیمت مناسب تر را در رأس امور خود قرار داده اند.

شایان به ذکر است واردات پوشاک در کشور به صورت رسمی و قاچاق بسیار زیاد بوده به طوری که حداقل 3 میلیارد دلار این محصول به صورت رسمی یا غیررسمی به کشور وارد می شود.

همچنین با توجه به اینکه بیگانگان نیز متوجه این مهم هستند که پوشاک یکی از مهمترین حوزه هایی است که می‌توانند در فرهنگ غنی ایران رخنه کنند، شرکت هایی نظیر کرال استفاده از مرغوبترین نوع مواد اولیه، بروزترین ماشین آلات صنعتی دنیا، استفاده از بهترین طراحان عرصه مد و لباس که میتواند از موارد موثر در رضایتمندی مصرف کننده داخلی باشد را در اولویت بخش تولیدات خود قرار داده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی