بازدید 11358
۴

پیشنهاد بازیگری برای آقای بازیگر ۹۴ ساله

کد خبر: ۸۰۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰ 02 June 2018

پیشنهاد بازیگری برای آقای بازیگر 94 سالهخالق موسیقی فیلم "دوئل" گفت: این روزها چندین فیلمنامه به پدر پیشنهاد شده اما واقعیت امر شرایط پدر برای بازیگری مهیا نیست. پدر کمی سخت راه می رود و کمردرد دارد و به همین دلیل نمی تواند کار کند. پدر 94 سال سن دارد پس نمی توان از وی توقع داشت که بتواند در فیلم ها بازی کند.

به گزارش میزان، مجید انتظامی موسیقیدان و آهنگساز، درخصوص آخرین وضعیت جسمانی عزت الله انتظامی گفت: پدر من هیچ مشکلی ندارد. خوشبختانه حال جسمانی اش بسیار بهتر از گذشته بوده و حواسش کاملاً به جاست. خدا را شکر پدر این روزها مشکل خاصی ندارد.

وی در همین رابطه ادامه داد: بالاخره سنی از پدر گذشته و برخی امراض و دردها همچون کمردرد و پا درد و اینها برای این سن طبیعی است اما خوشبختانه هیچکدام از این مریضی ها آن طور نیست که مشکل جدی برای پدر ایجاد کند.

خالق موسیقی فیلم "دوئل" درباره سرگرمی های آقای بازیگر در این روزها تاکید کرد: پدر در هنگام سکونت در خانه کتاب می خواند و گه گاه با من گپ می زند. روزنامه خواندن را دوست دارد و سعی می کند سریال ها و فیلم های تلویزیونی را نگاه کند. بسیاری از اوقات تنهایی پدر به گپ زدن و صحبت بر سر مسائل مختلف با من می گذرد.

انتظامی با اشاره به علاقه کارگردانان برای بازی کردن عزت الله انتظامی خاطرنشان کرد: این روزها چندین فیلمنامه به پدر پیشنهاد شده اما واقعیت امر شرایط پدر برای بازیگری مهیا نیست. پدر کمی سخت راه می رود و کمردرد دارد و به همین دلیل نمی تواند کار کند. پدر 94 سال سن دارد پس نمی توان از وی توقع داشت که بتواند در فیلم ها بازی کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مطمئنا کارگردان نقشی مطابق شرایط سنی ایشون در نظر میگیرن دیگه . حتی حضور 1 دقیقه ای تو یک فیلم کلی ارزشمنده .
خدا حفظش کنه
ان شاالله صد ساله بشن.
((آقای بازیگر)) لقبی که برازنده ایشان می باشد.
خدا عمر طولانی بهشون عنایت کنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان