بازدید 10373

مدرسه غیرانتفاعی غرب تهران منحل می‌شود

کد خبر: ۸۰۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 31 May 2018

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به حادثه اخیر در یک مدرسه تهران از انحلال این مدرسه خبر داد.

به گزارش تسنیم، سیدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاق اخیر در یکی از مدارس غیر انتفاعی غرب تهران اظهار داشت: مسئولان آموزش و پرورش باید به صورت قاطعانه با این موضوع برخورد کنند تا در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی با بیان اینکه این مسئله در جلسه روز (سه‌شنبه) کمیسیون با حضور معاون وزیر و مدیر کل حراست وزارت آموزش و پرورش بررسی شد، افزود: قرار است در جلسه‌ای دیگر با حضور آقای بطحایی وزیر آموزش و پرورش این موضوع مورد ارزیابی قرار گیرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: اعضای کمیسیون معتقد بودند که اگر چنین اتفاقی در هر کشور دیگری اتفاق می‌افتاد، وزیر مربوطه استعفا می‌داد و حتی در جلسه مذکور موضوع استیضاح وزیر نیز مطرح شد.

ابطحی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش پس از مطلع شدن برخوردهای لازم را انجام داده‌، فرد خاطی را به مراجع قضایی معرفی و مدیر مدرسه نیز عزل شده است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با بیان اینکه مسئولان آموزش و پرورش پرونده این مجتمع غیرانتفاعی را به هیئت مرکزی نظارت بر مدارس غیرانتفاعی ارجاع داده‌ است، گفت: احتمالا این مجتمع منحل میشود و باید تدبیری صورت بگیرد تا دانش‌آموزان این مدرسه با رضایت والدین در مدارس دیگر تقسیم شوند.

وی تاکید کرد: همچنین پرونده خاطیان براساس شکایت والدین و حراست آموزش و پرورش به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری و همچنین قوه قضائیه ارجاع داده شده است، دستگاه قضا نیز به این موضوع ورود کرده و در حال بررسی جوانب این مسئله است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس، تصریح کرد: قرار است تا مسئولان آموزش و پرورش در جلسات بعدی کمیسیون حضور یابند و گزارش‌های تکمیلی و روند رسیدگی به این پرونده را به اعضای کمسیون ارائه دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱۱
حل مسئله با حذف صورت مسئله
مثل هميشه صورت مسئله از بيخ و بن پاك شد
آيا بهترنيست اين مسائل با نگرش صحيح و بنيادي حل شود؟و ان شاءالله ديگر شاهد نباشيم؟
ما همیشه در پاک کردن صورت مساله رکورد میزنیم! بجای حل مساله، مدرسه را منحل میکنیم!
آخه بچه های معصوم مظلوم چه گناهی کرده اند که باید تاوان ندانم کاری و بی مسئولیتی مدیران آموزش و پرورش را بدهند؟ اصلاً کسی به این فکر کرده که پخش اجباری دانش آموزان در سایر مدارس چه عواقبی برای آنان و برای سایر دانش آموزان خواهد داشت. قبل از هر تصمیمی کمی فکر کنید شما رو به خدا. میتوان مدرسه را حفظ کرد با مدیریت و مسئولان جدید و دلسوز. شما را به خدا درد روی درد دانش آموزان تلنبار نکنید.
بامنحل کردن مدرسه مشکل حل نمیشود. کار را بسپارید به افراد متخصص تا با آموزشهای تخصصی و دادن آگاهیهای لازم به کودکان و نوجوانان به آنها کمک کنند که بتوانند در برابر متعرضین و آدمهای بیمار از خودشان مراقبت کنند ضمنا" دستگاههای قضایی هم میبایست سطح بازدارندگی احکام و آرای صادره را در برخورد با متعرضین و متجاوزین بالاتر ببرند. همچنین در ادارات و مدارس و موسسات آموزشی هم بجای اینکه فقط برای موضوعات عقیدتی و سیاسی و حجاب آدمهای بپپا استخدام کنند به لحاظ اخلاقیات و سوء رفتارهای جنسی هم پرسنل را بصورت نامحسوس تحت نظر بگیرند.
اولا که انحلال کاری از پیش نخواهد برد چرا که کلی معلم دیگه هم بیکار میشن دوم اونکه جابجایی دانش اموزان به دیگر مدارس هم دردی از اونها دوا نمیکنه چون این بچه ها در دیگر مدارس هم انگشت نما خواهند شد چاره کار ادامه کار مدرسه با مدیریت جدید و دلجویی از شاگردان و خصوصا مشاور گرفتن مدرسه برای دانش اموزانی است که این اتفاق هولناک برایشان افتاده است
آن قدر از مدارس غیر دولتی دفاع کردند و تخلفات آن ها را ندیده گرفتند تا کار به این جا رسید . اگر از سال ها قبل مدارس متخلف را منحل می کردند ، حساب دست خیلی ها می آمد . شما آمار بگیرید که از زمان شروع به کار مدارس غیر دولتی تا کنون ، چند مدرسه به دلیل تخلفات منحل شده است ؟
ما دیگه حتی واسه حل مسئله صورت مسئله روهم پاک نمی کنیم. کل تخته رو میندازیم دور
دوباره تسمیمهای احساسی وافراتی.فردی بیمار وروانی عملی ناشایست انجام داده وباید مجازات بشه.مدیریت اون مرکز هم به دلیل احمال و نداشتن اشراف به زیر مجموعه خودش باید تنبیه بشه.اون فضای اموزشی وباقیه کادر مدرسه چرا باید با تعطیل شدن اسیب ببینند؟این چه رفتاریست که در برخورد با ناهنجاریها از خود نشان میدهیم؟با تعطیل کردن یک محیط اموزشی تعدای از معلمین بیکار میشوند وبا اضافه شدن این حجم ازدانش اموز به مدارس دیگر شلوغ شدن کلاسها ومشکلات تردد برای دانش اموران .این رفتار مانند ان است که با قصور پزشک یک بیمارستان بیمارستان را تعطیل کنند.واقعا در پس این رفتارها توجیهی وجود دارد.
یعنی چی؟ خب مسئولان مدرسه روعوض کنن چرا صورت مسئله رو پاک میکنن؟این همه دانش آموز رو سرگردان میکنن توی مدارس دیگه که معمولا جای خالی هم ندارن؟
همانطور که هزینه مدارس به سرعت محاسبه میشود و شهریه افزایش میابد می بایست نحوه فعالیت آنها نیز مورد باز نگری قرار گیرد مدارس غیر انتفاعی مدارس داتش آموزان از ما بهترون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها