بازدید 2935

حملات‌متقابل درغزه و شهرک‌های صهیونیست‌‌نشین

کد خبر: ۸۰۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۶ 30 May 2018

رسانه‌ های صهیونیستی شامگاه سه شنبه از به صدا درآمدن آژیر حملات راکتی در شهرک های صهیونیست نشین نزدیک نوار غزه خبر دادند.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، رسانه‌های صهیونیستی شامگاه سه شنبه از به صدا درآمدن آژیر حملات راکتی در شهرک های صهیونیست نشین نزدیک نوار غزه خبر دادند.

۰۵:۴۵ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: از بامداد چهارشنبه تا کنون ۲۵ هدف را در نوار غزه بمباران کرده ایم.

۰۴:۵۰ در حالی که رژیم صهیونیستی ساعتی پیش گفته بود عملیات جنگنده‌ها و بالگردهای این رژیم در غزه ادامه دارد، منابع فلسطینی از شنیده شدن صدای چند انفجار قدرتمند در غزه خبر دادند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه مواضع نیروهای مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه و منطقه المیناء الجدید (بندر جدید) را هدف قرار دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در مرکز منطقه نقب و منطقه غلاف غزه خبر دادند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی پایگاه یرموک متعلق به نیروهای مقاومت را در شرق منطقه الشجاعیه در نوار غزه با دو موشک هدف قرار دادند.

شبکه تلویزیونی المیادین بامداد چهارشنبه گزارش داد: کمیته های مقاومت فلسطین اعلام کردند تا زمانی که دشمن اشغالگر به جنایت ها و حملات خود علیه نوار غزه ادامه دهد ما هیچ گونه توافق و آتش بسی را نخواهیم پذیرفت.

آژیرهای خطر بامداد چهارشنبه بار دیگر در شهرک‌های صهیونیست‌ نشین «آوشالوم»، «بنی نتساریم» و «اشکلون» به صدا درآمدند.

در همین حال، جنگنده های رژیم صهیونیستی نیز مواضع مقاومت فلسطین در چندین نقطه از نوار غزه را هدف حمله قرار دادند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بار دیگر مناطق مختلفی از نوار غزه از جمله اداره خدمات عمومی غزه در شرق «جبالیا» را هدف قرار دادند.

همچنین شبکه صهیونیستی «آی ۲۴» به نقل از یک مقام جنبش جهاد اسلامی فلسطین مدعی شد که طرفین با میانجیگری مصر برای برقراری آتش‌بس به توافق رسیده‌اند اما یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی در گفتگو با رسانه‌ها توافق برای آتش‌بس را تکذیب کرد.

از سوی دیگر «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد از شورای امنیت این سازمان خواست برای بررسی وضعیت غزه و درگیری‌های روز سه‌شنبه، جلسه فوق‌العاده تشکیل دهد.

گفتنی است که نیروهای مقاومت فلسطینی مستقر در نوار غزه از صبح روز سه‌شنبه در واکنش به حملات هفته‌ های گذشته جنگنده‌ ها و نظامیان صهیونیست، ده‌ ها بار چندین شهرک نزدیک غزه را هدف حمله راکتی قرار دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل