بازدید 18869

رکورد شکارچی خارجی با شاخ قوچ!

کد خبر: ۸۰۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ 28 May 2018

اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد روز گذشته با اعلام اینکه اولین شکارچی خارجی در نخستین روز ورود به استان یزد موفق به شکار یک قوچ شده و رکورد بلندترین شاخ قوچ در استان را شکسته، رکورد زدن این شکارچی را حاصل تلاش مسئولان محیط زیست و قرق‌داران دانست.

به گزارش تسنیم، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد نوشت: "بر اساس تفاهم نامه منعقده بین معاونت محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست و صندوق ملی محیط زیست، روز جمعه 97/3/4 اولین شکارچی خارجی پس از اخذ مجوزهای لازم وارد استان شده و در همان روز اول موفق به شکار یک راس قوچ با سن 14 سال و طول شاخ 92 سانتی متر شد. این طول شاخ و سن قوچ بالاترین رکورد در استان یزد بوده و موید تلاش مامورین اجرایی استان و همکاری همیاران به ویژه متقاضیان قرق های اختصاصی و نیز شکارچیان توبه نموده در سال های اخیر می باشد."

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۱۶
مرسی که از محیط زیست با پول خارجیها مراقبت میکنید. من از بیگانگان هرگز ننالم که با...........
واقعا متاسفم که به چه چیزایی باید افتخار کنیم
اگر بفرمایند مفاد قرارداد فی مابین شکارچی و اداره محیط زیست چه نوع حیوانات و با چه مشخصه ها و خصوصیاتی را شامل میشود لطف بزرگی در حق محیط زیست در حال انقراض کرده اند. باید پرسید منتقدان این مجوزها هم محترم شمرده میشوند یا خیر؟
شرم آوره
در همه کشورها - حکومتها هزینه میکنند تا طبیعت را حفظ کنند- در کشور ما ... آن از سواحل شمال کشور که فروخته شد .آن از جنگلهای کشور که به هر کس که دوست داشتند- بخشیده اند- آن از منابع زیرزمینی و معادمان و اینهم از طبیعت که دلار میگیرند تا جواز کشتار صادر کنند. و حق مردم از این همه- هیچ و باز هم هیچ حتی برای نگاه کردن به امواج دریا هم باید پول بپردازند. ...
شکارچی خارجی مجوز دار؟
متوجه نمیشم؟
اینهمه هزینه برای محافظت واونوقت مجوز به یک خارجی برای برباددادن زحمات؟
نفهمیدم چی شد؟ ما اگه خودمون شکار کنیم بیچارمون میکنن ولی خارجی ها آزادن؟!!!!!!عجبا
لطفا دست از کشتار حیوانات چه با مجوز چه بدون مجوز بردارید انسانیت با پول خریدنی نیست
یعنی موندم چی بگم!!!!!!!!!!!!!!!!!
تفاهم نامه !!!!شکار!!!! محیط زیست!!!!
جاي تاسف دارد كه با افتخار هم اعلام ميكنيم شكاري مجوز دار خارجي
در همه کشور ها این اتفاق می افتد و مراد از تفاهم نامه یعنی گرفتن پول حسابی ار خارجی هاست. شکار این حیوانات با مجوز به نفع اون استان است .
اگر پولی که از ایشان گرفته را هم می گفت اشکلات معترضین حل می شد و می گفت آفرین به محیط زیست که اینگونه زمینه ها را فراهم ساخته
من نفهمیدم جریان چیه ؟مگه با پول هم میشه یه نسل رو منقرض کرد
نمی گن قوچی با بلند ترین شاخ رو از دست دادیم
الان این باعث افتخاره؟؟؟!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل