بازدید 188231

جوابیه شرکت پارس خودرو به مخاطب تابناک

کد خبر: ۸۰۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 22 May 2018

سرویس با بینندگان، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

اینجانب در مورخ 96/11/16 اقدام به خرید خودرو صفر کیلومتر برلیانس H۳۳۰ از شرکت سایپا نموده که چند روز مانده به عید متوجه شده خودرو تصادفی بوده و گلگیر سمت راننده و سپر جلوی خودرو مجددا رنگ خورده با توجه به نزدیکی سال جدید و تعطیلی شرکت خودرو را از تهران خارج ننموده و در 97/01/07 اقدام به طرح شکایت نزد شرکت سایپا نموده که اعلام نمودند خودرو مربوط به شرکت پارس خودرو می‌باشد. طی تماس کارشناسان امور مشتریان اعلام نمودند خودرو را جهت بازدید بیاورم که مراجعه نموده و طی بازدید با ارائه گواهی کارشناسی گفته‌های بنده را تایید نموده و حتی اعلام نمودند که خودرو را عوض می‌کنند، اما بعد از چند روز اعلام نموده یا ۱.۵ میلیون تومان افت قیمت یا تعویض سپر و گلگیر که بنده اعتراض نموده ولیکن مورد قبول واقع نشد علی ایحال خودرو را 97/02/05 تحویل شرکت داده و طبق گفته خودشان دو بار سپر و گلگیر را رنگ آمیزی نموده ولیکن رنگ منطبق نشده که در آخر اعلام نمودند خودرو را ببرم که به نشانه اعتراض هنوز خودرو در شرکت می‌باشد. طبق مدارک موجود پیمانکار تحویل مرتکب تخلف شده سئوال اینجاست
۱- آیا بنده باید تاوان اشتباه پیمانکار شرکت خودرو سازی را بدهم. چرا شرکت به تعهد خود پایبند نیست و در قبال اخذ وجه خودرو تصادفی و یا تعویض بدنه به مشتری تحویل می‌دهد حقوق مشتری یا مصرف کننده چی میشود. خسارت مدتی که خودرو بنده در شرکت جهت رفع عیب بوده و اینجانب را متحمل هزینه نموده چه میشود. بنده طبق مقررات درخواست تعویض خودرو را دارم، چون در اینصورت متحمل خسارت سنگینی شده و دیگر هیچگونه اعتمادی به خودرو ساز داخلی ندارم.

پاسخ:

باسلام و احترام

عطف به نامه شماره 497/113/ت مورخ 97/02/26 جاری در خصوص شکایت مخاطب محترم از شرکت پارس خودرو به اطلاع می رساند پس از پیگیری های مکرر واحد ارتباط با مشتریان crm، مشکلات خودرو ایشان رفع شده و نامبرده در تاریخ 97/02/26 با حضور در شرکت و اعلام رضایت، خودرو را تحویل گرفته که اسناد آن نیز به پیوست ارسال می شود.

 

حمید زاهدی

مدیر ارتباطات

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۵
درخواستش تعویض خودرو بود. چه شد که تحویل گرفت؟؟؟ چه کردین که تحویل گرفت؟؟
از ماشین چینی چه انتظاری دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
اولا این مشکل به دلیل پیمانکاره نه ماشین چینی. تو همون پرایدتو سوار شو اظهار عقیده نکن
حتما زدین سپرشم کندین دادین تحویل
خخخخخخ با پیگیری های مکررررررر بیا و ببین خودشان پیش خودشان پیگیری مکرر کرده اند
فاجعه. نمیدونم چرا این همه راز و نیاز و دعا بر روی مردم ایران تاثیر نمیزاره و همه سر هم کلاه میزارند
بنده در تاریخ 26 مرداد 97 یک دستگاه برلیانس 230 تحویل 15 روز کاری نوشتم
امروز که 5 آبان است هنوز هیچ خبری از دعوت نامه و خودرو نیست .
کدوم مشتری مداری براد ؟
خون مردم رو تو شیشه کردین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
برادر من يهمن 96 ساندور اتومات ثبت نام كردم، تحويل مرداد 97، الان شهريور 98 هست ميگن نداريم بيا سه تا پرايد ببر. زورشون ميرسه ديگه
با سلام و وقت بخير
ببخشيد ما دي ماه پارسال خودروي ساندرو ثبت نام كرديم و الان بعد از گذشت ده ماه اطلاعيه زدن كه بياين پولتونا پس بگيرين ، مگه نه اينكه تعهد دادن اگه نميتونستن ماشين بدن نبايد پول مردما ميگرفتن ، الان اطلاعيه دادن بياين پرايد وانت بگيرين يا تيبا خب اكه اينا را ميخاستيم كه همون روز نقد ميخريديم ١٠ ماه پولمونا نميداديم دست شركت شما ، لطفا در موضع قدرتي كه هستين ظلم نكنين و به تعهداتتون عمل كنين
با سلام ،
شرکت پارس خودرو و همه ناظرین بر کار صنعت خودرو
بهمن 96 ساندرو اتومات ثبت نام کردم .قرار تحویل مهر 97 بود. لطفا تعهدتون رو انجام بدید ،یا ماشین جایگزین به سلیقه ی مشتری با قیمت زمان تعهد در تحویل و به سلیقه مشتری تحویل دهید.
اینجانب به علت خرابی قفل صندوق عقب خودرو ساندرو در دوره گارانتی تاکنون دو بار به نمایندگی آن شرکت در آج بیشه رشت (قوامی) مراجعه نموده و نتیجه ای نگرفته وهر بار بیش از یکساعت مرا معطل نمودند و سر آخر گفتند قفل گارانتی نداریم.
حال سوال من اینست که نمایندگی اگر قطعه ندارد چرا خودش مستقیم درخواست قطعه نمینماید و مشتری را معطل کرده و به نمایندگیهای دیگر ارجاع میدهد.
به واحد ارتباطات و خدمات پس از فروش شرکت نیز ایمیل اعتراضی فرستادم ولی متاسفانه تاکنون هیچ واکنشی نشان دادند
با تشکر محیطی
ساندرو ها رو کی میدید .اگه قطعه نیست پس چرا از راه غیر عرف خودتون ماشین نو بیرون میدید تو بازار ازاد با قیمت روز بازار ؟ چون میخاید سود سرسام اور ببرید و گور بابای حق و حقوق مشتریان مظلوم که الان دوساله به شما پول دادن و میخاید با جایگزینی پراید سرشون کلاه بزارید.کلاه برداری در روز روشن!!!!!!!!!!!!!!
بازم خوبه به شما تحویل دادن .من با یکی از اقوام در یک روز با شرایط برابر ثبت نام کردم خودرو ایشان را 7 ماه پیش تحویل دادن به من گفتن بیا پراید بگیر.......
با سلام
دو سال پیش (آذر 96) یک استپ وی ثبت نام کردم تاریخ تحویل طبق خواله تیر 97 بوده هنوز هیچ خبری از تکمیل وجه ویا تاریخ تحویل خودرو به ما اعلام نشده تاکی باید صبر کنیم والا ما نه دلالیم نه پی سود فقط ماشینمون را می خواهیم لطفا یک زمان مشخص اعلام بفرمایید.
سلام
من کارمند یک شرکت پیمانکاری هستم که داخل شرکت های خودرو سازی رفت و آمد دارم .
ماشین تصادفی و آسیب زده به مردم دادن خیلی پیش می یاد.داخل خود شرکت زیاد از این کارها می کنند.
پیمان کاری حمل ماشین که وضعشون دیگه حرفی نداره. بعضی ها قطعه عوض میکنند.ابایی هم ندارند که کسی بفهمه. بیشتر پیمان کارها مرتبط با مدیران هستند.
کم ترین کارشون مسافر کشی با خودرو هست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار