بازدید 7819

راز دیدار مخفیانه فرستاده امارات با پسر ترامپ

کد خبر: ۸۰۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴ 20 May 2018

فرستاده امارات و عربستان پیش از انتخابات ملاقاتی با پسر بزرگ ترامپ داشته و پیشنهادات عجیبی به وی داده بودند.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، طبق گزارشات منتشر شده دونالد ترامپ جونیور، بزرگترین پسر ترامپ چندین ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2016 با فرستاده امارات متحده عربی دیدار کرده و این فرستاده اعلام کرده بود که امارات متحده و عربستان خواستار پیروزی ترامپ در انتخابات هستند.

به گزارش نیویورک تایمز دیدار دونالد ترامپ جونیور و جورج نادر در آگوست 2016 در برج ترامپ انجام شد. این جلسه اولین نشانه ای است که کشوری به جز روسیه درخواست ارائه کمک به ترامپ پیش از انتخابات را داده است.

در این جلسه همچنین استراتژیست سیاسی رژیم صهیونیستی با نام جول زامل حضور داشت که شرکتش طرحی برای نفوذ در بین کاربران رسانه‌های اجتماعی و رای‌دادن به ترامپ را ارائه داده بود. هنوز مشخص نیست که در نهایت از این طرح استفاده شده یا خیر.

این دیدار سه ماه قبل از انتخابات آمریکا و در برج ترامپ در نیویورک برگزار شد. برج ترامپ همان مکانی است که مشاوران انتخاباتی ترامپ و یک وکیل روس مرتبط با کرملین در ماه ژوئن همان سال با هم دیدار کرده بودند.

آلن فوترفاس، یکی از وکلای دونالد ترامپ جونیور در بیانیه ای به تایمز گفت: پیش از انتخابات 2016 دونالد ترامپ جونیور به خاطر می‌آورد که دیداری با اریک پرینس، جورج نادر و فرد دیگری که ممکن است جول زامل باشد، داشته است. آنها یک پلتفورم رسانه اجتماعی یا یک استراتژی بازاریابی را به دونالد ترامپ جونیور معرفی کردند. او به این موضوع علاقمند نبود و این پایان جریان بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل