بازدید 10914

معرفی بهترین بازی‌های اندروید و iOS

کد خبر: ۷۹۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶ 15 May 2018

دنیای هیجان‌انگیز موبایل هرروز میزبان بازی‌های جدید است، بازی‌هایی که بعضا تعداد آنها آنقدر زیاد می‌شود که حتی از چشم گیمرها نیز دور می‌ماند. زومجی، پربازدیدترین رسانه آنلاین سرگرمی ایران به عنوان منبعی برای سرگرمی و دنیای شگفت‌انگیز بازی‌های ویدیویی، مرجعی قابل اعتماد برای دانلود و خواندن معرفی بهترین بازی های اندروید و آیفون است.

به گزارش تابناک، اگر به بازی اندروید علاقه دارید، زومجی روزانه بهترین بازی‌ های اندروید را به همراه لینک دانلود، معرفی می‌کند. مقاله‌ها و آموزش بازی کلش اف کلنز، کلش رویال، آسفالت و این اواخر بازی فورتنایت، در زومجی در دسترس است و می‌توانید در کنار مقاله‌های آموزشی، به معرفی و لینک دانلود آنها نیز دسترسی پیدا کنید.

زومجی همینطور هر هفته پنجشنبه‌ها، بهترین بازی های موبایل هفته را به همراه لینک دانلود معرفی می‌کند. اگر به بازی‌های اکشن علاقه دارید یا یک بازی جهان باز فوق‌العاده می‌خواهید یا شاید هم عاشق بازی فوتبال روی موبایل باشید، برای هر سبک در زومجی مقاله‌های جامعی شامل ده‌ها بازی به همراه لینک دانلود منتشر شده است.

تازه یکی از بخش‌های فعال زومجی، معرفی بهترین بازی های رایگان اندروید و iOS در ابتدای هر ماه شمسی است. در ابتدای ماه، بهترین بازی‌های مجانی منتشر شده را در یک مقاله جمع می‌کنیم و به همراه لینک دانلود، معرفی می‌کنیم. ما حتی بازی‌های غیر رایگان یا پولی را نیز فراموش نکرده‌ایم و برترین بازی‌های پولی را در ابتدای هر ماه میلادی با توضیحات جامع معرفی می‌کنیم تا تمام سلیقه‌ها بی دردسر به فهرستی از فوق‌العاده‌ترین و بهترین بازی‌های موبایل دسترسی داشته باشند.

اگر شما نیز به بازی‌های اندروید و آیفون علاقه دارید، حتما روزانه به زومجی سر بزنید و با مجموعه‌ای از عالی‌ترین و بهترین بازی اندروید و iOS آشنا شوید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار