بازدید 4781

روایت دوپهلو درباره ماندن یا رفتن کی‌روش از ایران!

کد خبر: ۷۹۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 02 May 2018

درحالی که نزدیک‌ترین یار برانکو و منتقد بزرگ کی‌روش به ساختمان پک فرستاده شده است، تاج از احتمال ماندن کی‌روش در ایران گفته است.

به گزارش خبرآنلاین، مهدی تاج شب گذشته از مذاکرات موفق با کی روش برای تمدید قرارداد گفت. چیزی که پیشتر کی روش هم تائیدش کرده بود و به خبرآنلاین گفته بود که مهدی تاج با او برای ماندن تا پایان جام ملت های آسیا سخن گفته و خواسته در ایران بماند و بخش عمده ای از فشارها به خودش را هم دقیقا همین پیشنهاد تداوم ماندن در ایران می دانست!

حالا اما تاج گفته ما مایلیم کی روش بماند اما باید دید جلوتر که برویم چه اتفاقی می افتد یا خود کی روش علاقه ای به ماندن در تیم ما دارد یا ندارد!

این درحالی است که فدراسیون فوتبال، تیم تقریبا برون سپاری شده امید را به زلاتکو کرانچار سپرده است که سابقه مربی گری در پرسپولیس، سپاهان و تیم ملی کرواسی را دارد و یار صمیمی برانکو در ایران است! این شاید سیاست دو پهلویی باشد که از سوی فدراسیون فوتبال اتخاذ شده است در قبال کی روش. مرد پرتغالی حالا به قدری سر در گم است که دقیقا نمی داند چه تصمیمی باید بگیرد. او تمام بنای کار و انرژی خود را روی جام جهانی و پر کردن نقاط ضعف تیم گذاشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر