بازدید 9334
گزارش بازار سکه، طلا و ارز؛

جهش ۶۰ هزار تومانی سکه با عبور از مرز ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان/ طلا، بازنده دیدار رهبران دو کره!

چهارمین روز کاری هفته برای بازار سکه، با روند افزایشی همراه بوده است. به طوریکه در ادامه رشد نرخ سکه در چند روز اخیر، امروز نیز معامله گران این بازار برای پنجمین روز پیاپی با افزایش قیمت انواع سکه مواجه شدند.
کد خبر: ۷۹۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ 01 May 2018

جهش ۶۰ هزار تومانی سکه با عبور از مرز ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان/ طلا بازنده دیدار رهبران دو کره!چهارمین روز کاری هفته برای بازار سکه، با روند افزایشی همراه بوده است. به طوریکه در ادامه رشد نرخ سکه در چند روز اخیر، امروز نیز معامله گران این بازار برای پنجمین روز پیاپی با افزایش قیمت انواع سکه مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار تابناک اقتصادی، در جریان معاملات بازار آزاد تهران امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه، نرخ سکه تمام طرح قدیم با رشد 30 هزار تومانی به قیمت یک میلیون و 795 هزار تومان رسیده است. همچنین هر سکه تمام طرح جدید در بازار آزاد، یک میلیون و 915 هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، 60 هزار تومان گران تر می باشد. هر نیم سکه بهار آزادی نیز با افزایش 15 هزار تومان به قیمت 912 هزار و 500 تومان فروخته می شود. هر ربع سکه نیز در حال حاضر، 558 هزار و 500 تومان ارزشگذاری شده است که نسبت به قیمت پایانی روز دوشنبه، 7 هزار و 500 تومان گران تر می باشد. همچنین هر سکه یک گرمی همانند روز قبل، با 2 هزار و 500 تومان افزایش، به قیمت 357 هزار و 500 تومان رسیده است. به نظر می رسد که در شرایط کنونی با وجود ثبات دلار رسمی در سطح 4200 تومان، سیگنال افزایشی سکه از جانب رشد دلار در معاملات پشت خطی (بعضا تا 5800 تومان) وجود دارد و با توجه به همبستگی سکه به دلار، شاهد رشد قیمت سکه در بازار هستیم.

جهش ۶۰ هزار تومانی سکه با عبور از مرز ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان/ طلا، بازنده دیدار رهبران دو کره!

بازار طلای جهانی در مسیر نزولی حرکت می کند

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از بازار جهانی فلزات گران بها، هر اونس طلا همانند روز گذشته، با کاهش همراه شده است. به طوریکه تا لحظه انتشار این خبر، با 9 دلار و 13 سنت کاهش، به نرخ 1308 دلار و 5 سنت رسیده است. هر اونس نقره نیز در حال حاضر بدون تغییر در سطح 16 دلار و 31 سنت قرار دارد. همچنین هر اونس پلاتین در بازار امروز، 900 دلار و 70 سنت ارزشگذاری شده است که نسبت به روز قبل، 5 دلار و 80 سنت کاهش داشته است. هر اونس پالادیوم نیز با 12 دلار کاهش به نرخ 947 دلار رسیده است. به نظر می رسد در شرایط کنونی رشد 1 / 2 درصدی شاخص دلار در ماه آوریل طلا را با افت ماهانه 9/ 0 درصدی مواجه کرده است. هرچند در هفته های گذشته، رشد شاخص دلار در مقابل تداوم ریسک‌های ژئوپلیتیک، اثر کمتری بر کاهش نرخ طلای جهانی داشت ولی از روز جمعه و در ادامه روز دوشنبه، کاهش ریسک ژئوپلیتیک کره شمالی پس از دیدار رهبران کره‌شمالی و جنوبی، طلا را به کف 5 هفته رسانده است.

نرخ ۲۰ ارز در بانک مرکزی کاهش یافت

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با ۶۲ ریال کاهش نسبت به روز دوشنبه ۵۷ هزار و ۷۹۸ و هر یورو نیز با ۲۰۶ ریال افت در مدت مشابه ۵۰ هزار و ۷۲۴ ریال ارزشگذاری شد.

براین اساس هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۳۶۵ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۰۱ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۲۳۸ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۸۰۹ ریال، روپیه هند ۶۳۲ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۲۱۱ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۶ هزار و ۳۳۶ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۴۰۳ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۲ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۷۳۸ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۳۷۰ ریال، لیر ترکیه ۱۰ هزار و ۳۵۶ ریال، روبل روسیه ۶۶۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۴۵ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۱ هزار و ۶۷۲ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۶۶۵ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۶۵۷ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۹ هزار و ۳۰۹ ریال تعیین شد.

نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۹۰ ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۲۹۰ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۶۲۲ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۳هزار و ۲۳ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۷۰۸ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۹ هزار و ۲۴۶ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۲ هزار و ۸۲۹ ریال، افغانی افغانستان ۶۰۰ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۱ هزار و ۵۳ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۶ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۷۱۹ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال ارزشگذاری شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی