بازدید 3795

آماده باش شهرداری تهران برای بارش‌های بهاری

کد خبر: ۷۹۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 16 April 2018

سرپرست شهرداری تهران با اشاره به آمادگی کامل تمامی بخش های شهرداری تهران برای بارش های بهاری و احتمال کاهش دمای پایتخت، گفت: تمامی معابر شهر تهران به صورت مستمر از سوی مسئولان ستادی کنترل می شود و در صورتی که اتفاقی بیفتد، دستورات لازم به فوریت داده می شود تا مسایل حل و فصل شود.

به گزارش شهرنوشت، سمیع الله حسینی مکارم در حاشیه بازدید سرزده از مرکز کنترل ترافیک پایتخت، با اشاره به آخرین وضعیت معابر و فعالیت اکیپ های خدمات شهری در سطح شهر تهران، ابراز کرد: هم اکنون معاونان خدمات شهری و شهرداران تمامی مناطق 22 گانه در آماده باش قرار دارند و معاون امور مناطق، معاون خدمات شهری و تمامی دست اندرکاران در بخش ستادی شهرداری تهران نیز فعال هستند. علاوه بر این براساس گزارش هایی که در جریان بازدید از مرکز کنترل ترافیک از سطح شهر ارایه می شد، مشکل خاصی در معابر پایتخت وجود نداشت.

سرپرست شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تا این لحظه گزارش خاصی از ایجاد مشکل برای شهروندان ارایه نشده است، گفت: خوشبختانه تمامی مسیل ها و معابر پیش از این لایروبی شده و شرایط لازم فراهم است تا مشکلی برای شهروندان تهرانی به وجود نیاید؛ از این رو است که تاکنون با مشکل خاصی روبرو نبودیم اما با این وجود آمادگی کامل در شهرداری تهران وجود دارد تا در صورت وقوع هرگونه مشکلی، به سرعت بتوانیم در صحنه حضور پیدا کرده و آن را برطرف کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره آمادگی شهرداری تهران برای کاهش دما و احتمال بارش برف بهاری در بعضی از مناطق پایتخت، گفت: با گزارشی که از سوی مسئولان مربوطه ارایه شده حتی در معابری که احتمال دارد درجه هوا به زیر صفر رسیده و یخ بندان صورت گیرد، آمادگی کامل وجود دارد که بتوانیم به سرعت مسئله را مرتفع کنیم تا مشکلی برای شهروندان پیش نیاید.

حسینی مکارم در پایان از آماده باش سامانه 137 برای دریافت گزارش های احتمالی شهروندان از سطح شهر خبر داد و تاکید کرد: همه عوامل موجود در شهرداری تهران برای رسیدگی به این امور از آمادگی کامل برخوردار بوده و در صحنه حضور دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان