بازدید 3987
۳

تهران ۵ برابر ظرفیت خودرو دارد

کد خبر: ۷۸۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۶ 11 April 2018

رئیس پلیس پایتخت گفت: تهران ۵ برابر ظرفیت خودرو دارد.

به گزارش مهر، سردار حسین رحیمی با اشاره به ترافیک تهران گفت: ترافیک تهران با پایان تعطیلات نوروزی و بازگشت همه شهروندان به تهران به وضع سابق خود بازگشته است.

وی گفت: ما بالاترین حجم ترافیک را در روزهای منتهی به سال ۹۷ داشتیم و بر اساس آمارها ترافیک بعدازظهر تهران تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده بود.

رئیس پلیس پایتخت گفت: بر اساس آمار، تهران حداقل ۵ برابر ظرفیتش خودرو دارد و پای این خودروها در برخی ایام سال مانند ماه آخر سال یکباره به خیابان ها باز می شود.

سردار رحیمی با بیان این مطلب که نوروز امسال در حوزه حوادث ترافیکی در سطح شهر تهران به دستاورد های خوبی رسیدیم، گفت: امسال در ایام نوروز تنها ۵ نفر از شهروندان تهرانی جان باختند و کاهش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی را شاهد بودیم. ضمن اینکه کاهش ۱۲ درصدی تصادفات خسارتی و ۱۴ درصدی تصادفات جرحی نیز از این رهگذر به دست آمد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به بازگشت ترافیک تهران به حالت عادی و همیشگی پس از اتمام تعطیلات نوروزی گفت: واقعیت این است که باید یک فکر بنیادین برای ترافیک تهران شود؛ سهم حمل‌ونقل عمومی در پایتخت باید افزایش پیدا کند. اتوبوس، مترو، تاکسی‌ها باید جدی‌تر فعالیت کنند

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
پس توکیو و پاریس و شانگهای 50 برابر ظرفیت ماشین دارن دیگه !!!
پیش از اینکه سردار گرامی مازاد ظرفیت خودروهای تهران را اعلام فرمایند ، همگان بر این امر واقف بوده و هستند و یکی از علائم این موضوع تبدیل خیابان ها و کوچه ها و پس کوچه های شهر به پارکینگ خودروهاست و نشان دیگر آن آلودگی و مسمومیت هوای تهران است که تهرانوندان عزیز بیشتر روزهای سال را ، هوای آلوده استنشاق میکنند.چکار باید کرد؟ طرح مسئله خیلی آسان است ، راه حل قابل اجرا ارائه فرمائید.
تهران برای این 5 برابر ظرفیت خودرو دارد که 5 برابر ظرفیتش هم جمعیت دارد که بعد از انقلاب این روند مهاجرت از شهرهای دیگه به تهران صد برابر شده که غرب تهران الان دیگه به کرج وصل شده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر