بازدید 5020

آذری:پول تبلیغات دورزمین فوتبال ایران زیرپای فیل است

کد خبر: ۷۸۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰ 04 April 2018

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ بار دیگر درباره عدم پرداخت حق تبلیغات محیطی لیگ هفدهم به باشگاه‌ها از سوی شرکت امین سیما واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید آذری درباره تاخیر طولانی و بدعهدی شرکت امین سیما و مدیرش علیرضا شیرازی، گفت: اتفاقاً همین امروز درباره این موضوع با درودگر (مسئول کمیته بازاریابی سازمان لیگ) تماس گرفتم و ظاهراً اقدامات حقوقی حل این مشکل در حال انجام شدن است. تا روز آخر لیگ، طبق قرارداد موظف هستیم که کار تبلیغات را انجام دهیم و طرف مقابل هم باید براساس قرارداد و تقاضای حقوقی ما پاسخگو باشد. فعلا که پول زیر پای فیل است و تا پایش را بردارد و پول را برداریم زمان می‌برد. کلا پول درآوردن و پول آزاد کردن سخت است!

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با ابراز امیدواری به اینکه تیم ملی ایران در جام جهانی موفق باشد, یادآور شد: امسال یک سال فوتبالی برای ایران است و مسابقات جام جهانی, لیگ قهرمانان و جام ملت‌های آسیا را داریم. برای سال جدید یک آرزو دارم و آن اینکه برای باشگاه‌هایی که می‌آیند تا در فوتبال سرمایه‌گذاری کنند، راهکار‌هایی داشته باشیم که حداقل این باشگاه‌ها 50 درصد هزینه‌ها‌ی‌شان را از محل فوتبال کسب کنند. اگر این شرایط فراهم نباشد و باشگاه‌ها فقط به فکر هزینه‌ کردن باشند مطمئناً فوتبال ما رو به نابودی خواهد رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار