بازدید 20612
فوتو نیوز «تابناک»؛

بن سلمان: ما با ایدئولوژی ایران مشکل داریم /الویری:تهرانی‌ها باید هزینه زندگی در پایتخت را پرداخت کنند

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۸۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶ 02 April 2018

سیدروح‌الله فاطمی اردکانی-تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم. چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۴
چقدر شبیه بوشوک کارتن اون خوش شناسه! اسرائیل قطعا چیزی به اون نمیده و اعراب در معامله بد اسرائیل بازنده کاملن
شهرداری بقدر کافی به انحا مختلف از مردم پول می گیرد وای به روزی که قصد پولمان را کند!
تهرانی ها نباید این هزینه را بدهند!
شهرستانی هایی که میان تهران باید این هزینه را بدهند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
چرا مگه سند تهران به اسم بابای جنابعالی است که شهرستانی ها حق ندارند به آن وارد شوند.هنوز مفهوم ملت را نفهمبده ای.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
البته اگه امکاناتی که در تهران از پول و سرمایه شهرستانی ها بوجود امده به شهرستانی ها داده بشه با جون و دل همه بر میگردن
سیدعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
ازپدر یا مدر بزرگت بپرس از کدام ده کوره ای اومده تهران.بی ادب
سهیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
ایشون درست میگن.
اولا : این ولیعهد سعودی رو اینقدر بزرگش نکنید.

دوما: آقای الویری !
مگه تهران ارث پدری کسی است ؟ اگه وجدان کاری وجود داشت به بقیه استانها هم مثل تهران خدمات رسانی میکردند اونوقت می دیدید تهران شلوغ و آلوده هیچ تحفه ای نیست و سیاستهای غلط باعث هجوم مردم از دیگر شهرها به پایتخت شده !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
تهران با پول نفت خوزستان و معادن کرمان و کشاورزی شمال وبنادر جنوب ونخبگان سراسر ایران تبدیل به چنین شهری شده است و اگر اینها را ازش بگیری دهاتی بیش نیست
اقای الویری شما چندین ساله از دواوند پا شدی اومدی تهران داری حقوق انچنانی می گیری هزینه زندگی تو تهران رو دادی؟؟؟؟
چو ن وزارت خارجه زبون نداره جواب بن سلمانو بده من جوابشو میدم تابناک چاپش پس میگم خفه شو بن سلمان احمق مرتیکه خر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
شانس اوردیم شما تو وزارت خارجه نیستی !!!
جناب آقای الویری تا آنجا که ما دیده ایم و شنیده ایم ، هیچ تهرانی وجود ندارد که بخواهد هیچ خدمتی را مفت و مجانی در اختیارش بگذارند ناراحتی شهروندان تهرانی از این است که متاسفانه مدیریریت شهر تهران را کسانی بعهده دارند که متاسفانه ضمن بهره برداریهای نابجا از بیت المال شهر را گران اداره میکنند ! آیا بعضی ها از مردم تهران اجازه گرفته اند که از بودجه شهرداری تهران کاخ های چند میلیاردی برای خود ابتیاع میکنند !
جناب الویری بهای چی رو باید بدیم؟ شما که آخر سال هزینه حمل فلان و بهمان و... رو قبض می کنید در خونه مردم اگر ندهند در نهایت موقع خرید و فروش می ستانید.
کل سال ماشینو بیمه می کنیم نصف سال حق استفاده ازش رو نداریم.
کیفیت اب که در هر کوچه متفاوته.
مترو که یاد قوطی تن ماهی ساردین میندازه ادمو
و هوا هم با تدابیر مسئولان در سال به بیست روز سالم نمیرسه.
دوربینها هم که مثل قبوض کنتور میندازن برای ملت.
اگر امکانات رو در سطح کشور متعادل گسترش میدادید که تهران مثل ایام نوروز جمعیت نرمال خود را میداشت و مهاجرت و بی قوارگی در این شهر بیداد نمی کرد حق داشتید
ولی باز هم انگار زوزتان به مردم فقط میرسد
دور نیست روزی که نسل شما همان آرمانهای داغ اول جوانیتان را انکار کنید و زیر پا بگذارید
بن سلمان حرف مفت زده
الویری هم از سر شکم سیری گفته
جناب آقای الویری تهران برای بابای کسی نیست که گرو کشی کند و در ضمت این کار عین بی عدالتی است ، من که انتخاب نکرده ام تهران زندگی گنم در مورد افرادی هم که در شهر دیگه بدنیا آمده اند و الان تهران هستند آیا این نظام توانست به یک اندازه گسترش و رشد کار در سراسر کشور را به یک میزان در کل ایران پخش کند ؟! در بعضی از شهر ها نوع کار کشاورزی است و در بیشترین حالت به 100000 کشاورز نیاز دارد ما بقی جوانها که در آن شهر بدنیا آمده اند چه کاری باید بکنند دیگر زمینی برای کشاورزی نیست و مجبور میشوند یا برای درس و یا برای کار به تهران بیایند و معمولا بعد از درس هم دیگر بر نمی گردند چون مقصر نیستند و کاری ندارند . شما که در شورای شهر هستید بهتر است همه جوانب را در نظر بگیرید باید فکری کنید تنها راه بالا بردن هزینه ها نیست
جناب الویری حرف های شما هم مثل وزیر صنعت ومعدن نعمت زاده توهین به مردم است در ضمن غیر این بوده تابحال شما هرچه می توانستید مردم را سرکیسه کردید با طرحهای مثل ترافیک!!!زوج وفرد!!!طرحهای تهران را در آستانه نابودی قرار داه است در ضمن از کدام خدمات حرف می زنید؟؟؟یک بار برف آمد یک بیل هم نمک پاشی نکردید!!جناب الویری مردم مثل شما درآمد میلیاردی ماهیانه ندارند واکثر خانواده ها سرپرست های خودشان در جنگ از دست داداند آقای الویری اگر نبود این مردم خیلی دوست داشتم بدونم اکنون کدام کوشه ایران به نوکری مشغول بودید خدایا لعنت کن کسانی را مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلسرد می کنند.
تهرانی ها باید یک چیزی هم بابت تحمل این همه مهاجر از جمله مهاجران افغانی از دولت دریافت کنند . شما اول شهر را سر و سامان دهید ، مترو و پیاده رو ها و میادین را از ذستفروشان تخلیه کنید بعد ادعای دریافت هزینه زندگی کردن در تهران را بکنید .
بن سلمان هم باید اینو بدونه ما(شیعیان)هم با ایدئولوژی اون و اسرائیل مشکل داریم البته (نفرت) داریم
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
از جانب خودت حرف بزن نه همه ی شیعیان
ایجاد شوراهای شهر در سال 76 کار اشتباهی بود.
دیدگاه های مدیران و مسئولین در ایران برای حل مشکلات گران گردن خدمات و اجناس یا بستن تعرفه سنگین هست.
همیشه در ایران وقتی بهانه نباشه میگن مدیر عوض شد.
پاسخ ها
arya
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
تواين مملكت هرچيزي رو كه بخوان ازش سوء استفاده بكنن به بهانه مردمي كردن اون ، ورود مي كنن بهش
ما طی این چهل سال باعث شدیم اعراب به اسرایل نزدیکتر شوند
بنظرم با این حکومت مردمی ایران مسیولین نیاز به ماشین ضد گلوله ندارند و حتی می توانند پیاده تردد کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
موافقم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
مجاهدین خلق تشریف ندارین شما؟؟؟
لطفا بخشی از هزینه تهرانی ها را از پرداختی های به فلسطین و لبنان و سوریه و ... دریافت نمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
بهترین کامنت
جناب آقای الویری
تهران هم اکنون بنظر من حد اقل 4میلیون جمعیت سربار دارد ، جمعیتی که نه عوارض می دهند و نه مالیات و فرصت های شغلی راهم از ساکنین تهران گرفته اند ، کل سیاست های مدیریت شهری تهران که بعضاً ذیلاً به آن اشاره می شود باعث مشکلات فعلی شده و اگر جلوی آن گرفته نشود با فاجعه روبرو خواهیم شد:
- فروش تراکم
- عدم برآورد نیاز به مسکن .
- گسترس ساخت ساز در تهران آن هم از نوع بلند مرتبه سازی که اگر در منطقه تهران تشریف ببرید نزدیک به جمعیت تهرات فبل از انقلاب در آن ساکن خواهند شد.
- ماندگاری افرادی که جهت تحصیل و یاکار به تهران می آیند و لذا تهران به هیچ وجه گنجایش این 18 میلیون جمعیت را ندارد، خیابان ها که چه عرض کنیم ،کوچه ها جای رفت آمد نیست و معلوم نیست افراد ناتوان وکم توان چگونه باید در کوچه ها تردد کنند.
-سر پارک خود رو دعوا است .
.پارکینک فروخته می شود ولی روی کاغذ و فقط پول می گیرند در حالی که با آن پول شهرداری ها باید برنامه ریزی ودر هر منطقه پارکینگ ایجاد با سند به خریداران واگذار کنند .
- خود رو ها فقط با داشتن سند پارکینگ در تهران فروخته شود .
-خودرو های شهرستانی که در تهران تردد می کنند عوارض تصاعدی برای هر روز تردد در شهر بسته شود.
- در ساخت ساز ها بر و کف رعایت نمی شود .
- در خیابان های اصلی یک وجب عقب نشینی داده نمی شود و با توجه به تقسیم خیابان ها به اتوبوس و دیگر خود رو ها حجم ترافیک در بعضی جا ها فوق العاده سنگین است.
-تهرانی ها دیگر باید چه به پردازند ،تهران در اعواهای جناحی رها شده ، اگر خدمت گذاری هم پیدا شود در میان این دعوا له می شود ، بداد تهران برسید در آینده مشکل آب ،فاضلاب،فرهنگ ، بزه های اجتماعی شدید تری خواهیم داشت - فاضلاب تهران بدست یک سری افراد بی تخصص در حال انجام است ، -زیر تمام کوچه ها خالی شده بدون اینکه بعد از لوله گذاری کاملاً پر شده باشد ، در آیند با کاهش آب های سطحی خشکیدگی درختان در کوچه وخیابان افزایش خواهد یافت.
- اطمینانی به کار مجریان فاضلاب نیست ، لوله ها بخوبی باهم متصل نمی شود و در یک مورد که خودم شاهد بودم ، طول لوله بلند بود و داخل حفره و کانالی که حفر کرده بودند نمی رفت ،مجری حدود نیم متر از لوله را برید و با فشار وارد کانال کرد در حالی که طول کانال و لوله باید برابر باسد و گرنه عمل اتصال بخوبی انجام نشده و آب به زمین خواهد رفت و چون توأم با فضولات است در آینده گرفتگی ایجاد خواهد کرد ، به سازمان آب مراجعه وپیگیر شدم وبعد دز چندی گفتند که از شرکت مجری کار را دنبال کنید ! شرکتی که خودش این کار را می کند از کجا دنبال کنم، شهر داری هم که در آتی با این مشکلات دست و پنجه نرم خواهد کرد هیچ ناظری ندارد .
- می گوئید اشتغال و اشتغال ،فقط شعار می دهید کسی در عملیاتی کردن رهنمود های مقام معظم رهبری پیشقدم نیست.
-بخش اعظم کار خدماتی تهران توسط شرکت ها و با کارگران افغانی انجام می شود ،می پرسیم چرا ؟ می گویند هم ارزان هستند و هم بیمه نمی خواهند و هم خوب کار می کنند ، تخصص هم با خراب کردن کار از جیب مردم بدست می آورند و آن وقت جوان ایرانی ...
- برای اینها باید برنامه ریزی کرد ،آقای الویری هزینه ها را تهرانی ها پرداخت می کنند و لی آینده پکرند نمی دانند فرزندانشان چگونه باید در تهران آتی زندگی کنند.
-به منطقه 22 که دالان همای تهران بوده نگاه کن ساختمان های سر بفلک کشیده آیا مانع رسیدن هوا به تهران نیست؟ وقتی چند متر فایبر گلاس در کنار اتوبان ها می تواند جلوی آلودگی صوتی را بگیرد یک ساختمان 100متر ی نمی تواند جلوی هوا را بگیرد ؟
- آیا برآورد کرده اید که تهران به چه میزان واحد مسکونی نیاز دارد که همچنان ساخت ساز ها در حال انجام است ، چه کسانی این ساختمان ها را می خرند؟ شهرستانی هستند یا تهرانی ،اگر می توانید مهاجرت به تهران را تعطیل کنید و طوری تهران را نشان ندهید که شهرستانی ها فکر کنند ما در ناز و نعمت بسر می بریم .واقعاً سال گذشته بجز دور چه نصیب تهرانی ها شده است؟
-بیائید کارکنیم که بماند و نه اینکه کار کنیم که بمانیم.
والسلام
جناب الويري شما و تهراني هايي كه بعد از انقلاب اومدين به تهران زحمت بكشين برگردين شهراتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
بهتره همه کسانی که پدرشون بعد از تاج گذاری آقامحمدخان خان اومده تهران برگردن شهر آبا اجدادیش
خوب خدا را شکر از نظر جهان بینی با ایران مشکل ندارید ولی مشکل اختلاف بر سر ایدولوژی هست . تا بوده همین بوده است . تمام کشورها که با هم درگیر هستند از نظر ایدولوژی مشکل دارند در صورتی در تمام ادیان هدف رسیدن و عبودیت به خداست ولی راه و روش متفاوت هست .
ببین چه کسی صحبت از ایدئولوژی ایران و 10 هزار سال سابقه تاریخی می کند؟ اگر راست می گوید برای اثبات حرف خود فقط با یک تن از فلاسفه ما مناظره کند تا ببینیم ایدئولوژی کدام سمت مشکل دارد.

آقای الویری، حتماً در خصوص سخنان خود اندکی اندیشیده اید. امیدوارم اگر صدای مردم تهران را بلند کردید، نگوئید منظورم این نبود، بلکه این بود ...
داری که داری!
بن سلمان یا بن آمریکا!تو نوکر آمریکا و نتانیاهو هستی! و روزی خواهد رسید که تو را به زباله دان خواهند انداخت.
اقای الویری شما بهروستای بیخ گوش تهران یعنی روستای هلجدر که فقط 25 کیلیومتر به تا تهران فاصله دارد کنار شهرک صنعتی است ..شما لوله کشی اب و وگاز بدهید تا ما مجبور نباشیم از این روستا به تهران بیاییم .....خجالت دارد که راه این روستا که یک طرف ان شهرک صنعتی مخصوص پول دارهای تهران ومسولین است اسفالت است کردید ..یک طرف را برای روستاییان خاکی گذاشتید ..در ضمن شهرک صنعتی اب دارد ..برق دارد ..گاز دارد .از ابهای زیر زمینی این روستا استفاده میکنند ..در صورتی این روستا .نه لوله کشی اب دارد نه گاز . تمام باغات در حال خشک شدن هستند ..محیط زیست کجاست که ببنید ..فقط سود جویان . جیب خالی کن ها باید ار امکانت رفاهی بر خوردار باشند مثل مردم تهران .نه روستا ها و شهرهای کوچک ایران .حق همه مردم را تهرانی هها خوردند ..زیرا از ما بهترون در ان زندگی میکنند ..شما اب لوله کشی سالم و گاز به این روستا بدهید ...چشم از تهران می رویم ...
یعنی باید پول دودی رو هم که تنفس میکنیم بدیم
آقای الویری مردم تهران، باید هزینه زندگی امثال شمارو تو تهران بدهند یا خودشان را؟این حرفهای صد من یه غاز رو تحویل مردم ندهید.نکنه میخواهید با این هزینه سازیها مردم رو از شهرخودشون بیرون کنید؟هنوز از خواب بیدار نشده اید.تا آن موقع اندکی،صبر کنید.
آقاي الويري شما كه خودت پولش رو نميدي راحت حرف ميزني حقوق كارمند چقدره كه باهاش هزينه زندگي توي تهران رو هم بده من نميدونم شما رو از كجا آوردن اين همه احساس ميكني عقل كلي ؟؟؟؟؟
بعنوان کیسیکه از اجداد تهران بودن و هستم به آقای الویری میگم...
اتفاقا این شهرستانیها بودند که هزینه زندگی در تهران رو بالا بردند!!!!
ترافیک گرانی مسکن مصرف بی رویه منابع آب و برق و تنوع تحمیلی فرهنگ اقوام و بسیاری از مشکلات جامعه تهران از پایتخت نشینی مردم شهرستان پس از سال 57 در تهران آغاز شد و هنوط ادامه دارد...!!!!
فرصتی بود تا شما و همکاران شهرستانی شما، منابع شهرستانها رو بهبود دهند تا تهران برای تهرانیها همانند سایر هموطنان شهرستانها برای شهر هایشان بماند...
حقیقت تلخی ت که از نو مسئولین جهت توسعه شهرستانها انتظار میرفت
(حد اقل همان شهرستانهایی که خودشان در آن متولد شده اند را توسعه میدادند، اما محل تولد خود را بکل فراموش کرده اند و همه رقمه پایتخت نشین شده اند)
باز شهرستانیها جایی دارند که گهگاه به پناه بروند
اما بیچاره تهرانیها کجا باید بروند؟
آقای الویری که قبولت دارم، سوال فوق رو به ما پاسخ بده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
یه جوری میگی تهران تهران انگار از روز اول اینجوری بوده
با پول شهرستانی های بدبخت جنوب کشور تهران تهران شده عزیزم،
اگه پول و ثروتشون خرج خودشون بشه اونوقت امثال تو باید تهران جونتو ول کنی و بری سربار اونا بشی
عجب آدمای پر رویی پیدا میشه
ناشناس
| Poland |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
جناب اجداد تهرانی تهران یکی از شهر های ایران است و متعلق به تمام ایرانیان و هر ایرانی که مایل باشد در تهران سکونت خواهد کرد.
Mangool
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
همانطور که پروشنه هدف از متن این بود که اگر عدالت توسعه در بین شهرها رعایت میشد تهران هم مانند سایر شهرها از بافت فرهنگی یکسانی برخوردار میشد که اصلا بد نیست...
متاسفانه مثا لینکه دوستان توجه کافی به اصل مطلب نکردند
آقای الویری دیده دیگه تراکمی برای فروش نمونده داره این حرفو میزنه

جاهای دیگه هم ازین خدمات بدید تا تهران شلوغ نشه
حفظ جان برای تمام انسان ها تکلیف است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
یعنی ما هم باید ماشین باکیفیت و ایمن سوار شویم
شهرداری کدام خدمات را ارائه داده؟
شما به چه حقی میخاید مردم تهران رو با هزینه بیشتر روبرو کنید؟
چند درصد مردم تهران قشر متوسط و قشر غنی هستند؟
آقای الویری، کاش کمی هم به کم کردن هزینه های بی حساب و کتاب و مدیریت کارآمد فکر میکردید. وگرنه با این سیستم شهرداری ده برابر این هم درآمد داشته باشه باز کمه. امسال برای یک واحد 60 متری دوازذه ساله تو منطقه پنج حدود 100 هزارتومان عوارض نوسازی اومده!
بفرمایید کجای تهران شبیه یک پایتخت است ؟ دستفروش هاش ، ترافیکش ، بی نظمیش .... !
پس مالیات رو برای چی میگیرن؟برای نفس کشیدن هم دارین مالیات میگیرین.در قبالش باید خدمات بدین.بعد تازه پولم میخواین بگیرین؟
آقای الویری شما رو همه جا می دید! وزارت داخله و خارجه و سفیر کبیر و شهرداری! برادر چه کاره ای و کجائی هستی و تحصیلاتت چیه؟ شما کار خوبی می کنید که هزینه خدمات رو می خواهید از شهروندان بگیرید. اصولا اگز کشور با مالیات اداره بشه که بهترین نوع مدیریت ایت، ولی تهران ما شده گداخونه و محل دست فروشی هزاران آواره شهرستانی و بچه های قد و نیم قد مهاجرهای افغانی هم سر تمامی چهارراهها و ایستگاههای مترو دارند با فال حافظ فروشی و آدامس فروشی می کنند. تو اول این مشکلات رو حل کن، بعد طلب هزینه!
آقای الویری پاشو با فک و فامیلت برو دهاتتون مشکل ما حل میشه
هزینه سوء مدیریت شما را باز هم باید مردم بدهند؟!!
آقای الویری :
شما یه ذره برو فکر کن شهرداری چرا باید کمک میلیاردی به حسینیه ها و مساجد بکنه ؟....
همین هزینه ها رو کم کن نمیخواد دنبال چیز دیگه ای باشی
با تشکر از جناب کردوانی .که متاسفانه مسیولان اصلا حرف های ایشان را نمی فهند و از درک حقایق عاجزند.
آقای الویری اگه راست میگید لطفا میزان حقوق و مزایا و سایر امتیازاتی که از بابت شغل و ژن خوب داشتن و محسنات مدیریت تان بر شهر دارید، رو اعلام کنید و بفرمایید که شما چقدر از آن را هزینه زندگی در شهر تهران میکنید. ای تهرانی اصیل.
خطاب به الویری : هروقت درامدی به اندازه جنابعالی داشته باشیم و در نتیجه به اندازه شما امکان استفاده از امکانات تهران را داشتیم تقدیم میکنیم
به مردم چه كه شهرداري چند برابر لازم كارمند داره؟
الویری حیا کن
امثال آقایان الویری مردم چقدر باید هزینه زندگی در شهر ها مخصوصا شهر تهران را بدهند
ما کجای کارهامون درست بوده . فقط و فقط به برکت پول نفت تا دلمون خواست آزمون و خطا راه انداختیم .
اگر صد مثنوی هفتادمن کاغذ از ایرادات مدیریتی گفته و شاهد آورده شود . تازه میشود اون شعر مرحوم حافظ که میگه:
وآن شرح بی نهایت که از زلف یار گفتیم .
شرحی است از آن هزاران که اندرعبارت آمد.
ماشاءالله ..
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر