بازدید 2786

روانگردان فروش‌ها، در فضای مجازی دستگیر شدند

کد خبر: ۷۸۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰ 26 March 2018

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری روانگردان فروش ها، در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ "محمد بخشنده"، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با بیان این مطلب گفت: با انجام رصد های شبانه روزی و پیگیری های صورت گرفته از سوی ماموران مبارزه با جرایم سایبری این یگان، مشخص شد ۲ توزیع کننده مواد روانگردان با همدستی یکدیگر در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر و روانگردان در یکی از شبکه های اجتماعی می کنند.

وی افزود: به دنبال این موضوع کارکنان دایره مبارزه با جرایم سایبری (فتا) پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، با همکاری ماموران اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، ضمن انجام اقدامات فنی و مهندسی اجتماعی، موفق شدند مخفیگاه متهمان را در محدوده خزانه شناسایی و برای دستگیری آنها اقدام کنند.

سرهنگ بخشنده ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری وی صادر شد که در ادامه تیم های عملیاتی این پلیس در اقدامی غافلگیرانه موفق شدند متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل مقادیری گل و ماری جوانا کشف کنند.

وی گفت: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و ضمن اعتراف به جرم خود برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در خاتمه تصریح کرد: شهروندان تهرانی، در صورت روبرو شدن با سایت ها و شبکه های مجازی که در آنها مواد مخدر به فروش می رسد یا تبلیغ می شود، می توانند از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ، مرکز دریافت گرارشات مردمی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، به شماره ۶۳۹۸۴۶۱۸ و یا با مراجعه به دایره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی، بعد از چهارراه مولوی جنب پلیس آگاهی تهران بزرگ، گزارشات خود را با کارشناسان ما درمیان بگذارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل