بازدید 5939

پخش‌اشتباهی تصویر رئیس‌جمهور کره درتلویزیون ترکیه

کد خبر: ۷۸۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۱ 12 March 2018
وزارت خارجه کره جنوبی از یک شبکه تلویزیونی ترکیه ای خواست به دلیل استفاده نابجا و نامناسب از تصویر 'مون جائه این' رییس جمهور این کشور در کنار یک مقتول از سئول عذرخواهی کند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، شبکه تلویزیونی موسوم به «شو تی وی» یک عکس از رییس جمهور کره جنوبی را به عنوان یک خدمتکار مقتول فیلیپینی منتشر کرده و حالا وزارت خارجه بر عذرخواهی رسمی این شبکه تاکید کرده است.

این شبکه اعتراضیه ای را از سوی سفارت کره جنوبی در آنکارا دریافت کرده و سپس این تصویر و ویدیویی مربوط را حذف کرده اما هنوز حاضر به انتشار بیانیه پوزش رسمی نشده است.

سفارت کره جنوبی در ترکیه نیز اعلام کرده از طرق مختلف اعتراضات این کشور به اطلاع شبکه تلویزیونی رسیده و از آن خواسته شده است عذرخواهی کند.

این شبکه تلویزیونی می گوید به منظور عذرخواهی در این باره، یک نامه برای دولت کره جنوبی ارسال کرده اما این کشور تاکید ورزیده است که عذرخواهی رسمی باید از طریق برنامه تلویزیونی شبکه ترک به اطلاع عموم برسد.

یونهاپ به دلیل ارتباط این تصاویر با یکدیگر اشاره ای نکرده ولی تصریح کرده است شبکه تلویزیونی دیگر نباید اجازه دهد چنین مسایلی تکرار شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر