بازدید 6640
۹

رفتارهای احمدی‌نژاد برای نظام هزینه دارد، نه رفع‌حصر

کد خبر: ۷۸۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 09 March 2018
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: احمدی‌نژاد با این کارها درپی بدست آوردن پایگاه از دست رفته مردمی و بدنبال ارتقاءجایگاه خود است و این رفتارهای احمدی‌نژاد برای نظام هزینه در بر خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، ابوالقاسم رئوفیان با اشاره نامه اخیر احمدی‌نژاد به رهبری، نفس نامه به رهبری را خوب دانست و گفت: یک شهروند عادی هم می‌تواند به رهبری نامه بنویسد، چه رسد به شخصی که در گذشته جایگاهی داشته و رئیس‌جمهور ایران بوده است.

رئوفیان ادامه داد: اگرچه در این نامه خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم آمده است اما با ارداه‌‌ای باطل که اشکال عمده به این بخش وارد است او مدت‌ها است دچار توهم شده و با این کارها درپی بدست آوردن پایگاه از دست رفته مردمی و بدنبال ارتقاء جایگاه خود است.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه مسائل مطرح شده در این نامه مسائل ناگفته و نانوشته‌ای نبود، از محتویات نامه به عنوان دغدغه مردم یاد کرد و گفت: این حرف‌ها بارها و بارها گفته شده و مردم هم همه‌جا همین حرف‌ها را می‌زنند و تازگی هم ندارد.

رئوفیان با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد اهدافی را در نامه خودش تعقیب ‌می‌کرد که به آن‌ها نخواهد رسید،  تصریح کرد: مدتی است تعادل روحی احمدی‌نژاد بهم ریخته و می‌خواهد به اهدافی که در سر می‌پروراند برسد نه به اهدافی که  سمت و سوی مردمی دارد.

این فعال سیاسی اصول‌گرا با تاکید بر اینکه هوش و درک مردم نسبت به اینکه این نامه به چه خاطر نوشته شده است کافی است، بیان داشت: رئیس‌جمهور سابق با این رفتارهای هنجارشکنانه چیزی عایدش نخواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مسئولان در مقابل اعمال احمدی‌نژاد عکس‌العملی نشان نمی‌دهند، بیان داشت: دستگاه‌های ذیربط باید پاسخ بدهند؛ چراکه این سوال جدی مردم، احزاب و گروه‌های سیاسی از مسئولان است که چرا مماشات می‌کنند و چرا برخورد نمی‌کنند.

رئوفیان با اشاره به برخی محدودیت‌ها برای دیگر فعالان سیاسی گفت: نگرانی برخی مسئولان از این بابت است که ممکن است حضور محصوران در جامعه تنش‌زا باشد و مصالح نظام به خطر بیفتد. لذا حصر ادامه دارد که البته بنظر من رفع حصر در مورد آنان هیچ تهدیدی برای نظام را در پی نخواهد داشت اما این رفتارهای احمدی‌نژاد است که برای نظام هزینه دارد.

رئوفیان با اشاره به پرونده‌هایی در رابطه با شخص احمدی‌نژاد و دولت او که در دست بررسی است و هنوز مختومه نشده، ادامه داد: این مسائل باید رسیدگی شود و سوال هم این است که چرا رسیدگی نمی‌شود؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۹
احمدی نژاد آنگونه که برخی می گویند، پایگاه مردمی خود را کاملا از دست نداده است، و به ویژه به لطف رفتارهای متکبرانه مسئولان دولت های قبل و بعد از خود، در میان مردم مناطق محروم همچنان محبوبیت بسیاری دارد، و طرفداران وی در شهرهای بزرگ نیز کم نیستند، یعنی کسانی که هنوز ماهیت نابودگر رفتارهای وی را در نیافته اند و تنها خاطره ای از کارهای به ظاهر مردم دوستانه وی دارند. احمدی نژاد به سبب ایرادها و نواقص جدی در مجموعه حکومتی، رقابت های جناحی، فراموش کردن مردم، فدا شدن امور و نیاز هیا داخلی به پای آمال غیر واقع بینانه سیاست خارجی، و فساد و بی مدیریتی فراگیر و تکان دهنده، تغذیه، و بلکه فربه تر نیز خواهد شد، آنچنان فربه که جایی که اعتراض کارگری بابت به تعویق افتاده یک ساله دستمزدش را بر نمی تابند، یارای انجام کمترین کاری در برابر هتاکی های وی را ندارند. احمدی نژاد برونداد سیاست های اشتباهی است که چون سرطانی در کالبد جامعه و دولت است و در همه چیز را به نابودی می کشاند. احمدی نژاد نیمچه مردی است که در حمام ... سیاست ایران ابرمرد می نماید.
احمدی نژاد تازه روشنفکر شده و حرف های درستی می زند .من با نظرات جدید ایشان موافقم .درود بر احمدی نژاد همین طور ادامه بده.
حالا خوبه که قبول دارید که مخالفت ها با این سیستم باعث ارتقا جایگاه میشود
یعنی یک آدم پاک پیدا نمیشه که با ایشان مناظره تلویزیونی داشته باشد!.
احمدي نژاد از ابتدا يعني شهرداري تهران فرمانداري اردبيل رئيس جمهوري و الان بيكار سرگردان و نامه اش تماما براي مردم و كشور هزينه سنگيني داشت و دارد
احمدى نژاد عصاره اخلاق و عقايد همه اونهايى بود كه بعد از ديدن چهار سال عملكرد و رفتار و توهمش باز هم براى دوره دوم از او حمايت كردند.
احمدى نژاد خيلى هم خوب بود. نور چشم همه بود.
مگر احمدی نژاد جز هزینه سازی چه مادی چه معنوی کار دیگری هم بلد است؟
اگر خواستههاى نامه اقاى احمدى نژاد به حق است وظيفه باید بهانها پاسخ داد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر