بازدید 3099

فروش مکمل‌های ورزشی در واحدهای صنفی، ممنوع

کد خبر: ۷۸۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 07 March 2018
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: طبق قوانین وزارت بهداشت فروش مکمل در واحد های صنفی ممنوع و قیمت تمام مکمل ها و دارو ها در سراسر کشور باید یکسان باشد.

به گزارش مهر، کامبیز حسن زاده شامگاه چهارشنبه در نهمین جلسه کار گروه مبازره با قاچاق محصولات سلامت محور که در سالن جلسات معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد، گفت: طبق قوانین وزارت بهداشت فروش مکمل های ورزشی در واحد های صنفی ممنوع است و باید برخورد شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان عنوان کرد: در ایام عید باید پیشگیری های لازم انجام شود تا مهمانان نوروزی با خریدن محصولات غیر بهداشتی دچار مشکلات نشوند.

وی گفت: تبلیغات میدانی به خصوص در شهر های بانه و مریوان و نصب بنر های تبلیغی جلو پاساژ ها می تواند ثمر بخش باشد.

حسن زاده افزود: در سال آینده برنامه هایی برای آموزش اصناف در دستور کار قرار گیرد زیرا خیلی از اصناف برچسپ اصالت را نمی شناسند و حتی نمی دانند چگونه صحت اصالت این برچسپ را تشخیص و پیگیری کنند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه در سال آینده تمام تمرکز را برای آموزش و اطلاع رسانی گذاشت، اظهار کرد: یکی دیگر از قشر های که سال آینده باید مورد آموزش قرار بگیرند مربیان ورزش مدارس هستند چون دانش آموزان حتما در این مورد از آنها خواهند پرسید و مربیان باید نکات لازم را بدانند که جوابگو آنان باشند.

وی گفت: گران فروشی یا ارزان فروشی در وزارت بهداشت تخلف محسوب می سود و باید شرکت های بخش این مهم را رعایت کنند و قیمت دارو ها را در سراسر کشور یکسان عرضه کنند.

وی افزود: از تمام ظرفیت های استان باید استفاده شود تا افراد در سطح جامعه آگاهی کامل برای استفاده محصولات خریداری شده خود را داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل