بازدید 14250

آقای روحانی فقط مخالفت با دولت شما از روی بی عقلی است؟

امروز هم بر همه فعالان سیاسی از راست و چپ، از اصلاح طلب و اصولگراست که در مقابل تمایل به رشد آرام تک صدایی در کشور، علم مخالفت را بردارند. اصلاح طلبان نباید سکوت اصولگرایان را در مقابل احمدی نژاد فراموش کنند؛ سکوتی که تبعاتش دامن خود اصولگرایان را هم گرفت. امروز هم اگر اصلاح طلبان در مقابل تشویق به تک صدایی، جانانه ایستادگی نکنند، روزی که اقتدارگرایی در کشور نهادینه گشت، آنان نیز از امواج بنیان برانداز اقتدارگرایی در امان نخواهند ماند.
کد خبر: ۷۷۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 04 March 2018

هر چقدر هم استاد بازی با کلمات باشیم، مخالفت با دولت یا هر نهاد دیگری، بر بستری از انتقاداتی صورت می گیرد که مورد توجه دولت یا نهادهای دیگر قرار نگرفته است. وقتی فردی یا جریانی سیاست دولت یا هر نهاد دیگری را نقد می کند و آن انتقادات از سوی دولت وارد دانسته نمی شود، منتقدان به مخالفان آن سیاست های کذایی تبدیل می شوند؛ اما آیا می توان حق مخالفت را از افراد گرفت؟ آیا می توان مخالفان را بی عقل دانست؟ آیا این دولت تنها دولتی است که از او انتقاد یا با سیاست هایش در بخش های مخالفت می شود؟

به گزارش «تابناک»؛ رئیس جمهور امروز در سخنرانی خود در مجمع سالانه بانک مرکزی گفت: ما امروز به تورم تک رقمی رسیدیم و این دستاورد بزرگی است که باید آن را حفظ کنیم، بی‌خبر نیستم از افرادی که تلاش می‌کنند، این دستاورد صدمه ببیند. البته این از روی کم‌عقلی است. وقتی حساب می‌کنم، می‌بینم کسانی که با دولت مخالفت می‌کنند، بیشتر بر مبنای کمبود عقل است. مخالفت با دولت معنی ندارد، مبارزه با دولت یعنی مبارزه با منافع ملی و منافع یک ملت، ضربه زدن به امید یک ملت و ضربه زدن به اعتماد مردم است.

سخنانی که مانند سخنان گذشته رئیس جمهور، نمی توان به راحتی از مقابل آن گذشت، چون این سخنان به شدت تمایل به اقتدارگرایی و ایجاد تک صدایی در کشور را در اذهان متبلور می کند. رئیس جمهوری که خود تا کنون در مخالفت با خیلی از نهادها سخنرانی کرده، در مخالفت با شورای نگهبان، با سپاه، با قوه قضائیه و حتی بالاتر از این نهادها هم صحبت کرده است! اگر از بازی با کلمات پرهیز کنیم، همه متوجه می شویم که مخالفت با دولت، مخالفت با موجودیت دولت نیست، مخالفت با سیاست های دولت است. همچنان که مخالفت رئیس جمهور با اصل سپاه یا اصل صدا و سیما نیست، بلکه مخالفت با سیاست های این نهادهاست. آیا همه این نهادها هم می توانند مدعی شوند که مخالفت ها با آنان، از روی کم عقلی و یا کمبود عقل است؟

آیا اگر فردی یا جریانی چنین صحبتی را بکند؛ مثلا بگوید:

مخالفت با رهبری معنا ندارد؛ مخالفت با رهبری از روی بی عقلی است،

یا مخالفت با شورای نگهبان معنا ندارد؛ مخالفت با شورای نگهبان از روی بی عقلی است،

یا مخالفت با سپاه معنا ندارد؛ مخالفت با سپاه از روی بی عقلی است،

یا مخالفت با قوه قضائیه معنا ندارد؛ مخالفت با قوه قضائیه از روی بی عقلی است،

یا مخالفت با صدا و سیما معنا ندارد،مخالفت با صدا و سیما از روی بی عقلی است،

آن وقت تکلیف انتقادات و مخالفت های رئیس جمهور با این سخنان شبیه سخنان خودش چگونه خواهد بود؟ آیا تقویت چنین جریانی حرکت آشکار به سوی ایجاد اقتدارگرایی در کشور نیست؟ آیا این تقویت تک صدایی و بستن دهان ها و شکستن قلم ها نیست؟

همه می دانیم مرز روشنی بین مخالفت و انتقاد وجود ندارد، چه بسا کسی موافق دولت، اما مخالف برخی از اقدامات باشد. اینکه رئیس جمهور از همان روزهای اول دولتش انتظار دارد که دولتش مخالف نداشته باشد و اگر دارد آنان کمبود عقل دارند، ناشی از نگاهی است که با هر چه بخواند با آزاد اندیشی و آزاد منشی سازگاری ندارد. از همان ابتدا هم مشخص بود، شاید افرادی بتوانند در کوتاه مدت نقش سید محمد خاتمی را بازی کنند، ولی نمی توان بلند مدت در نقش ماند. گذشت زمان نقش های ساختگی را از انسان ها می گیرد و خود واقعی آنان را به مردم می نمایاند!

امروز هم بر همه فعالان سیاسی از راست و چپ، از اصلاح طلب و اصولگراست که در مقابل تمایل به رشد آرام تک صدایی در کشور، علم مخالفت را بردارند. اصلاح طلبان نباید سکوت اصولگرایان را در مقابل احمدی نژاد فراموش کنند؛ سکوتی که تبعاتش دامن خود اصولگرایان را هم گرفت. امروز هم اگر اصلاح طلبان در مقابل تشویق به تک صدایی، جانانه ایستادگی نکنند، روزی که اقتدارگرایی در کشور نهادینه گشت، آنان نیز از امواج بنیان برانداز اقتدارگرایی در امان نخواهند ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۴۷
انتشار یافته: ۸۸
خوب راست میگه ، اگر عقل داشتیم که رای نمیدادیم
پاسخ ها
صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
غرب از آنجا پیشرفت کرد که همه چیز حتی خدا را هم نقد کرد من به عنوان یک فرد یکتا پرست می گوییم نقد به معنای توهین نیست شما وقتی طلا را می سنجید ارزش آن کاملا معلوم میشود ولی اگه تقلبی بود رسوا می شود پس رئیس جمهور و رهبر و شورای نگهبان و سپاه و قوه قضاییه قابل نقد هستند و چون پست مهمی دارند باید بیشتر نقد بشوند مگه به خودشان اعتماد نداشته باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
خیالش ازاستیضاح راحته !!!
از نظر رییس جمهور می شود به معصوم انتقاد کرد اما به دولت ایشان نه. چقدر صبر خدا زیاد است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
معصوم نه ! کسی که اختلاس می کنه .
دوست بزرگوار بد نیست که همه حرف های رئس جمهور رو تحلیل کنی مثل اهمیت منافع ملی و نفی ضربه زدن به امید و اعتماد مردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
دوست خیلی عزیز پس بقیه حرفاش مشکلی نداره ؟
روت رو برم بخدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
نه دیگه نشد کی دیدی منصفانه قضاوت کنند منتظرن حرفی بزنه حمله کنند :)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
منافع ملی امید مردم منظورت فتنه 88 است!!!!!!!!!!!!اون نبود!
منظورش اینه آقای نویسنده که امثال شما عمدا یا سهوا چوب لای چرخ دولت بخاطر خط سیاسیتون نذارید چون دولت ضرر نمیکنه تاوانشو اول و آخر ما مردم باید پس بدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
معلوم نیست چرا ایشون نه دو پهلو،بلکه چند پهلو فرمایش میفرمایند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
احسنت .
رهبر دین ما کسی است که در پایان عمر شریفش بر منبر رفت و به مردم فرمود، اگر حقی از من بر گردن هر یک از شما است بیاید و حق خود بستاند. که پیرمردی ادعا کرد که روزی در بازگشت از یکی از جنگها شلاق شما سهوا بر من اصابت کرد و من میخواهم قصاص کنم.
رهبر مذهب ما کسی است که هنگامی که ملاحظه فرمودند زنی دارد بر حکومت فحش میدهد ، ناشناس رفت و کارهای خانه اش را انجام داد و از او دلجویی کرد. هنگامی که نان بر تنور میگذاشت میفرمود ، تو که بر آتش دنیا طاقت نداری، چگونه آتش آخرت را تاب خواهی آورد.
بله. حضرت رسول اکرم و مولا علی علیه السلام. مسئولین حکومت ما حتی ژست این بزرگان را هم نمیتوانند دربیاورند. آمریکا با همه ید و بیضا ، تنها گوشه بسیار کوچکی از آن حکومت را توانسته به اجرا درآورد.
پاسخ ها
آبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
دوست عزیز این روایت جعلی است این رو جایی دیگه عنوان نفرمایید چون با این روایت عصمت پیامبر زیر سوال می رود عصمت عاری بودن از خطا چه عمدی و چه سهوی است با سپاس
مخالفت با رهبری قطعا از روی بی عقلی است
پس حقوق شهروندی شعار بود؟ آقای مطهری خانم مولا وردی جواب بدید لطفا ..........
روحانی علاوه بر کم عقل خواندن منتقدانش و همچنین با گفتن اینکه الان ما بهترین اقتصاد و اشتغال داریم! اعلام کرد بانک ها چرا اینقدر شعبه دارند و باید زمین این بانک ها رو بفروشیم! دیگه پس صدرصد ورشکستگی بانک ها درست بوده و با اینکار میخواهد زمین بانک ها را هم بفروشه و حتما بده به ژن های خوب تا یک وقت کمبود دلار احساس نکنن تو خارج از کشور!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
همین الان هم بعضی از بانک‌ها سپرده های 200،300 میلیون به بالا را پس نمیدن و میگن فعلا صبر کنید جای پولتون امن هست نگران نباشید
مهمتر از همه این است که تکلیف خودانتقادی دولت، یعنی انتقاد دولتی ها از دولت، چیست و از روی چه چیزی است؟!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
منظور رییس جمهور اقدام عملی در مخالفت بود نه انتقاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
خوبه که دولت تو رو استخدام کنه برای تفهیم صحبت های آقای روحانی برای ملت
شما که عاقلی یه فکری برای بی ابی بکن شما که عاقلی یه فکری برای بیکاری بکن شما که عاقلی یه فکری برای جاده ها وضیعت ریلی تو پنج سال نتونستی شما جنوب با ریل بهم متصل کنی یه میلیون شغل به راحتی ایجاد کنید شما که عاقلی یه فکری برای جوان بکن ما بچه نیستم مهندس مملکت هستیم میدونیم با این حرفا میخواهی ضعف اقتصادی را بپوشونی مردم دیگه مردم چهل سال پیش نیستند برجام که هیچ شد
پاسخ ها
م ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
اونها رو محمود میاد انجام میده. تو غصه اونها رو نخور
منظور آقای روحانی مخالفت با تک رقمی بودن تورم هست همچنان که خیلی ها دوست دارند که نرخ تورم برود بالا تا سود بیشتری عایدشان بشود.
چرا تفسیر به رای می کنید؟
تابناک هم مثل همیشه مطالب من رو انعکاس نمیده
خود اقای روحانی میگه انتقاد ونقد ازاد است بعد میگه مخالفان بی عقلن.
خیلی خوب یک بار دیگر همه ی مردم سرکار گذاشته شدند در دو انتخابات ریاست جمهوری اخیر.
نه اصول و نه اصلاح هیچکدام ملت رو به سمت سعادت ورفاه نمیبره واین اثبات شده ست باتوجه به وضعیت مردم ومیزان رضایتمندی انها .
زمان زمان تحولی عظیم درکشور است و تنها راه کار قانونی پیش رو رفراندوم است
حالا شاید آقای روحانی باید از الفاظ مناسب تری استفاده می کردند، ولی برخی مخالفتها هم غیرکارشناسی و از روی عناد است.
تابی ایشان نگفته مخالفت با من کفر است؟به سیم اخر زدی
تنها را نجات ایران از ورشکستگی بانک ها و جلوگیری از حمله نظامی و ... و همچنین تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی استیضاح روحانی است
با همه میشه نقد و مخالفت کرد حتی پیامبر

اما مخالفت با اینها کمبود عقل محسوب میشه

:)
تاسف و پشیمانی و دیگر هیچ
تقصیر ما مردمه که به این ادم اعتماد کردیم.یه ترکمنچای امضا کرد و کشور رو ذلیل تر کرد اقتصاد رو هم از بین برد.مثل طوطی هم با تکرار "جمله تورم تک رقمی " مغز همه رو خورده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
از طرف مردم حرف نزن ! چند بار بهت بگم .
جواب تیتر مقاله شما = بله
واقعا این حرف روحانی قابل توجیه نبود. انتظار میره ایشون بی جهت تنش و درگیری اضافه ایجاد نکنه. البته بماند که همین اعتقاد و نظری که ایشون بصراحت به زبان آورد خیلی از نهادها و ارگانهای دیگه هم که در همین مقاله به آنها اشاره کردید نسبت به مخالفانشون همین اعتقاد رو دارند ولی سعی میکنن زیاد به زبان نیارن!
تحلیل و پاسخ تحلیلگر محترم سایت تابناک در مورد این سخنان چیست؟ :

«... از جمله چيزهايى كه محتمل است توطئه باشد براى تضعيف دولت اسلامى، مطالبى است كه در بين ملت پخش مى‏شود و در رسانه‏ها تعقيب مى‏شود و از دولت انتقادهاى غير صحيح مى‏شود؛ و كوشش مى‏شود دولت را در نظر مردم بد جلوه دهند. دوستان از اين توطئه، غافل و دشمنان در كمين هستند. من نمى‏گويم دولت صد در صد موفق است؛ لكن مى‏ گويم خدمتگزار است و كوشش دارد انجام خدمت بدهد.» (صحيفه امام، ج‏9، ص: 26)
پاسخ ها
شریفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
احتمالا این مطلب درباره دولت شهید رجایی گفته شده و یا یکی از دولت های آن زمان. ولی قطعا درباره دولت روحانی حضرت امام این صحبت ها رو نکرده،
جناب پرزیدنت باز کم آوردی؟
من نمی دانم چرا مسولین چرا متوجه حرفی که می زنند نیستند. آقای روحانی میگه کسی که مخالف دولت باشه عقل ندارند. پس آقای رفسنجانی رحمت الله عقل نداشت مخالف دولت بود . برادر شما خلاف بکنه ما مخالف شما نباشیم . عقل نداریم .مهدی جهانگیری در دولت خلاف بکنه ما مخالف نباشیم . حقوق نجومی بگیرید . مخالف نباشیم . وزارت کشور فلان . مخالف نباشیم . گرانی بیداد بکنه مخالف نباشیم . فساد اداری فلان باشه مخالف نباشیم .اگه مخالف باشیم عقل نداریم .عجب عجب عجب روزگاری شده .....
در ضعفهای دولت روحانی شکی نیست ولی در حال حاضر و با این محدودیتها و دولتهای موازی دولت روحانی عملکرد بسیار خوبی داشته .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
کدوم عملکرد خوب دولتی که ادعای 100 روزه داشت فقط تو پاییز 500 هزار شغل نابود شده شما تا کی مخواهی خواب باشی این آمار دورغ نیست همین چند روز پیش اعلام کردن متاسفانه وضعتون خوبه سرتون مثل کپک کردی توی برف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
چرا در دولتهای گذشته حرفی از دولتهای موازی نبود. همین دولت هم وقتی دولت قبل را نقد می کند همه تقصیرات را به گردن همان دولت می اندازد و بحثی از دولتهای موازی پیش نمی آورد
ادب مرد به ز دولت اوست!!
در مورد اقتصاد حق با ایشون است چون مدت هاست کار از کار گذشته است و دیگر درست بشو نیست حالا هر دولتی بیاید و برود! فاتحه اقتصاد مدت هاست خوانده شده است! اما در مورد حقوق بانوان و آزادی های فرهنگی و سیاسی این دولت منتقد واقعی زیاد دارد که درست است.
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
تو حالت خوب نیست
راس میگن عقل از نطر هرکس معنیش فرق میکنه. حتی یه خلافکار هم از نظر خودش کارش عاقلانه هست. این نیز بگذرد
مخالفت با عدالت،مخالفت با رسیدگی به فساد،رانت ،اختلاس ......بی عقلی است
روحانی راست می گوید، مخالفین دولت (نه منتقدین) فقط بلد هستند نق بزنند. به جای اینکه همدیگر را کمک کنیم چوب لای چرخ دولت می گذاریم. باز دم سعید جلیلی گرم که گفت باید به دولت کمک کنیم.
یه چیز این دولت و موافقین بی چون و چرا دولت حرف نداره و اون ماستمالی کردن حرفها و اشتباهاتشونه
آقای رئیس جمهوری از تورم یک رقمی حرف زدند!! بنده در اوایل ساری جاری برنج هندی 10کیلوئی را به مبلغ 45000تومان خریدم در همین یک هفته ی بیش همین برنج را 72000تومان خریدم می خواستم بپرسم آیا تورمش یک رقمی است!!؟؟
عجب منافع ملی که سرتون را زیر برف کردین و امتیاز پشت سر هم میدین به غربی ها و انها هم حریص تر میشوند
وقت عذر خواهی رسانه های مثل شما رسیده بدلیل فریب مردم و حمایت و سکوت درباره این همه دروغ ظلم دولت علیه مردم و منافع

وقت عذر خودهی رسیده
من منتقدان دولت را اشاره میکنم به صحبت های وحید یامین پور « منتقدان روحانی اظهار پشیمانی سلبریتی ها از رای خود را به‌طور گسترده پوشش میدهند انها تمام راه هارا بسته میبیند کار که به اینجا برسد لاجرم مامنتقدان باید مردم رابه خدمات روحانی امیدوارم کنیم اگر امیدوار ی به پایان برسد جای برای هیچ کدام ما باقی نمی ماند.»
اگر هر ایرانی بره فقط صد دلار بخره شک نکنید از شر دولت روحانی و جهانگیری و سیف و زنگنه و... و اختلاص های ژن های خوبشون راحت میشیم! یک مدت خوب مردم میامدن فقط صد دلار میخریدن و همین باعث شد که دستشون رو‌بشه دلاری در کار نیست. هر کسی که سرنوشت و آینده وطنش براش مهمه و قلبش برای ایران آزاد از دست اصطلاح اصلاح طلب ( ژن های برتر) میزنه فقط بره صد دلار بگیره با صد دلار نمیتونن ازت مالیات بگیرن حتی بگید برای سفر عتبات داریم تهیه میکنیم، تنها راه نشان دادن پشیمانی از انتخاب دولت روحانی خرید دلار است چون تا الان حاضر به استعفا نشده و نخواهدم شد و الان شعار هر ایرانی ای مجلس اسلامی استیضاح روحانی است.
همین الان نتانیاهو در راه سفر به آمریکا جهت دیدار خیلی مهم به گفته خودش در مورد ایران با دانلد ترامپ است! آگاه باشید تا چند ساعت دیگه طرح حمله به ایران به طور کامل توسط این دو چیده خواهد شد و صحبت هایی از تصمیم ترامپ برای حمله اتمی بخاطر دور زدن دولت او توسط جان کری شیاد و حزب دمکرات میباشد که با کلاه گذاشتن بر سر روحانی و ظریف در قبال گرفتن چندین میلیارد دلار از ذخایر ارزی ایران ( آخرین دلارهای بانک مرکزی) قول استیضاح ترامپ به ظریف داده بود! فقط خدا رحم کند که از بمب اتمی استفاده نکند و بقول بعضی از کاربران سایت ایرانجیب از بمب هیدروژنی استفاده کنه که درجا به بخار تبدیل بشیم! الهی آمین
اقای روحانی یا مثل زمان تبلیغات دور دوم انتخابات همون حرفهای ساختار شکن رو بزنید و اجرا کنید یا اگر واقعا قدرتی ندارید برای انجام اون کارها استعفا بدید. تکلیف همه مشخص میشه
البته که بی عقلی است . ببینید جناح مقابل ، رسما ایران را به سمت جنگ می کشاند .
وقتی این بابا از تورم تک رقمی صحبت می کنه می خوام سرمو بکوبم به دیوار .فقط ظرف سه ماه قیمت آپارتمان در تهران ۵۰ درصد رشد داشته!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
مسکن که راکده
وقتی هر هفته یک جمله عجیب و عریب بیان می شود، مشخص است که هدف به حاشیه راندن مطالبات واقعی مردم از جمله گرانی و اشتغال و قیمت ارز است. لطفا با این حرفها فریب نخورید و مطالبه اصلی را پیگیری کنید. تا وقتی ما به این حرفها واکنش نشان دهیم و به خواسته واقعی خود نپردازیم، این نوع سخنان تکرار خواهد شد.
با روحانی تا 1500
آقای رئیس جمهور شما درست می‌گی. همه ما بی عقلیم! بگو بعد ۵ سال چقدر از وعده هایت عملیاتی شده؟
شما راحت باشید کود انسانی از ترکیه وارد کنید
سلام خدمت مدیر تابناک
ببخشید
این جمله،مخالفت با دولت از بی عقلیست
کدوم بند از حقوق شهروندی ایست؟
میدونید چرا روحانی می گه از دولت انتقاد کنید ؟
برای اینکه آمار بی عقل هارا بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
آره والله شما هنوز نمی دانید فرق بین عقل ب اقل
را .
درست می فرمایند که تورم 9 درصد شده ولی کاهش تورم با "بردن کشور در رکود" ایجاد شده

وقتی معامله ای انجام نشه، تورمی در کار نیست.

رکود کمر اقتصاد کشور رو شکسته

معلومه که حق کارگر تا 2 سال پرداخت نشه تورم کاهش پیدامی کنه!
چرا؟ چون پول کمتری تو بازار هست.
راست میگه
نهایت جای منتقدین در گونی خواهد بود
کدام آدم عاقلی میخواهد برود داخل گونی
وقتي رهبران كشوري هيچ حسي از اوضاع مردم ندارند چه بايد گفت انها حتى گرانى فقر را حس نمى كننند و حرف از تورم تك رقمى مى زنند اصلا نمى فهمند تورم چيست كه بخواهند اظهار نظر كننند
فقط تو خوبی تابناک !!!
در کشوری که همه چیز دست مافیاست . دولت روحانی دارد شق القمر می کند . بیخود بهانه نگیربد .
سکوت در برابر دولتی که به وضوح تنش آفرینی می کرد گناه بود نه در برابر روحانی که پنج سال است گند کاری های دولت گذشته را جمع می کند .
احمدی نژاد یک کلمه به کسانی که اغتشاش کردند و نه مخالفانش گفت خس و خاشاک. هر چی فحش و ناسزا و شعر و کلیپ تونستن ساختن.
در مورد اکثر اون مثالهایی که زدی ائمه جمعه همینو و بالاتر از اونو میگن و صدات در نمیاد
یعنی دولت هرکاری کرد ما عین بز اخفش سر تکون بدیمو تاییدش کنیم؟!!
چقدر توهین
ما ژن برتریم
شما کم عقلید
نسل معضل
مرده های بیمه شده
گدا گشنه های یارانه ای
با این حرف اقای رییس جمهور خوشحال باشید چون حکومت به بی عقلان از حکومت بر عاقلان راحتره.
آقای روحانی فرق شما بانهادهای انتصبی وعدمک پاسخگو چیست آنان هم خودشان راعاری از انتقاد می دانندجنابعالی هم با عدم تحقق وعده های سال 92 و به زیرخط فقر وفلاکت بردن 80درصد بازنشستگان ازانتقاد ناراحتی
اين تورم تك رقمي دقيقا براي كدوم كشوره اينجا كه تورم زير ٣٠ درصد نيست من واقعا برام سواله اين سبد كالا ي با تورم يك رقمي دقيقا چيه ، ترا به خدا مردم رو بي خرد فرض نكنيد ياد صحبتهاي ريس جمهور قبل افتادم كه مي گفت كاسبهاي محله ما ارزونتر جنس رو مي فروشن خداييش مردم يعني يك جورايي چيز هستند ديگه احتمالا
به قول معروف گوينده هر كس ميخواهدباشدوهرچه ميخواهد بگويد شنونده بايد عاقل باشد
روحانی حق دارد تمام دغدغه وی بالابردن قدرت خرید خودش بود که درسال 92 اعلام نمود وگرنهخ اکثریت کارمندان وبازنشستگان در5سال دوره او زیر فشاراقتصادی کاردبه استخوانشان رسیده ایشان ملت ایران هنوزنشناخته غافل ازآن است که 24میلیون رای دهنده به ایشان فقط به احترام سیدمحمدخاتمی به نامبرده رای دادند وگرنه بین احمدی نژاد و ابراهیم رئیسی وروحانی فرقی وجودندارد وعملکرد 5سال گذشته وی نیز حکایت فوق راتایید میکند نامبرده کوچکترین اهمیتی به وضعیت فلاکت باراقتصادی بازنشستگتان نمیدهد
اگه دهه 60 ها نبودن ایران یکی از پیر ترین کشورهای دنیا محسوب میشد لطفا صهیونیستی فکر نکنینن . شما ها مملکتی می خواهین که پیر و فرسوده و معتاد و .... باشن واز شما ها کار و.... نخوان . حال ایران در این دولت اصلا خوب نیست
آقای روحانی منظورشان کارها و سخنرانیها و اعتقادات باید با عقل جور باشد شما فکر کن کسی که اعتقاد دارد در یک زمان خاصی تمام عناصر مثل سنگ به طلا میشوند ایا این حرف عقلی هست پس اگر تمام سنگها طلا شوند طلا چه ارزشی دارد . کارها را با عقل باید بپذیرد نمیشود عقل را تعطیل کرد
دولت با سی در صد اختیار باید با مردم ومنتقدین منطقی حرف بزند. عقلانی برخورد کند شما که ادعا دارید خادم ملت هستید!
برنامه اقتصادى دولت جناب روحانى اينطوراعلام شده بودكه پس از امضاء برجام غربى سرمايه وتكنولوزى به كشور مى اورند ومشكلات اقتصادى ما حل ميشود اگر شنونده بگويد انها نمى خواهند سر به تن مان باشد چه طور ميشود به ما كمك كنند از نظر دولت اين شنونده ها بى عقل هستند
این حرف آقای روحانی صحیح است بانکهای ورشکسته هی شعبه زدند وسودرا بالا بردند وسود و سرمایه را خوردند و دولت مجبور شد به شکلی جواب مردم را بدهد باشیبی ملایم پول چاپ کرد وسروصدای اکثریت ضعیف را خوابوند ولی در مقابل سرمایه گذاران بالای 200 میلیون مانده اما اینکه بانکهای با پدر ومادر هم تویک خیابون چند تا شعبه دارند این حرف درستیه ولی متولی بانکها دولتها میباشند دولتها هم منتخب اصلی مردم نیستند چون دستگاه نظارت مردم را مجبور میکند که به فردی رای بدهندکه مدیر نیست رئیس دولت بایستی مدیری کارکشته باشد وتمام مدیریتهای خرد و کلان را تجربه کرده باشد کار را به کاردان بسپارید نابناک عزیز حالا که تریبون دلسوزان بی بوق شده اید لطفا چندین خبر را دریک باب درج نکنید تا تضارب آرا به درستی اجرا شود ممنون که دلباخته اردوگاههای جناحی نیستید واز کسی چشم بسته پشتیبانی ویا اعراض نمیکنید
بعله
یه آقای روحانی ملت را بی عقل حساب می کنه یه روز هم آقای جهانگیری ده شصتی ها مانع می داند. می خواهم به ملت بگم نه مخالف باشید و نه مانع.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل