بازدید 4056
نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

شاخص سهام ۵۷۳ واحد دیگر از دست داد/ دو شرکت اصفهانی در صدر نماد‌های منفی

بورس تهران در ادامه روند نزولی ۰.۲ درصدی شاخص کل در هفته گذشته، در معاملات امروز نیز از همان دقایق ابتدایی روند نزولی را در پیش گرفت و در پایان فعالیت بازار، با افت ۰.۵۸ درصدی به سطح ۹۷ هزار و ۳۸۸ واحدی رسید.
کد خبر: ۷۷۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 03 March 2018

شاخص سهام 573 واحد دیگر از دست داد/ دو شرکت اصفهانی در صدر نمادهای منفی

 شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه دوازدهم اسفند ماه ۹۶ با کاهش ۵۷۳ واحدی معادل ۰.۵۸ درصد به رقم ۹۷ هزار و ۳۸۸ واحد رسید. این در حالی است که نماگر اصلی بازار سهام در آخرین روز هفته گذشته نیز، افت ۱۳۹ واحد را به ثبت رسانده بود.

به گزارش تابناک اقتصادی، امروز تالار شیشه‌ای در اولین روز کاری از هفته جاری، شاهد روند نزولی اکثر شاخص‌های منتخب بود. بر این اساس، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با کاهش ۱۸۲ واحدی معادل ۰.۵۸ درصد به رقم ۳۱ هزار و ۴۵ واحد رسید. شاخص کل هم وزن، با رشد ۴۳ واحدی معادل ۰.۲۵ درصد، عدد ۱۷ هزار و ۶۶۴ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۳۲ واحدی معادل ۰.۲۵ درصد به رقم ۱۳ هزار و ۲۲۷ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور با افت ۰.۵۷ درصد همراه شد و ۵۹۶ واحد کاهش را رقم زد و به سطح ۱۰۴ هزار و ۶۷۷ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۵۰۳ واحد کاهش معادل ۰.۷۲ درصد به رقم ۶۹ هزار و ۶۸ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز بر خلاف روز چهارشنبه گذشته، با ۷۱۳ واحد کاهش معادل ۰.۳۴ همراه بود و عدد ۲۰۷ هزار و ۹۶۵ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۰۹:۰۰ داشت و در سطح ۹۷ هزار و ۹۶۸ واحد قرار گرفت.

شاخص سهام 573 واحد دیگر از دست داد/ دو شرکت اصفهانی در صدر نمادهای منفی
 
 
 در پایان معاملات امروز بازار سرمایه تهران، نماد معاملاتی فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان با ۱۲۴ واحد، نماد شپنا متعلق به پالایش نفت اصفهان با ۶۴ واحد، نماد فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۵۶ واحد، نماد پارسان متعلق به گسترش نفت و گاز پارسیان با ۵۳ واحد، نماد کگل متعلق به معدنی و صنعتی گل گهر با ۵۱ واحد، نماد شبندر متعلق به پالایش نفت بندرعباس با ۴۱ واحد، نماد آپ متعلق به آسان پرداخت پرشین با ۳۳ واحد، نماد فملی متعلق به ملی صنایع مس ایران با ۲۷ واحد، نماد شبریز متعلق به پالایش نفت تبریز با ۲۵ واحد و نماد کچاد متعلق به معدنی‌وصنعتی‌چادرملو با ۲۴ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در افت شاخص کل بورس داشتند.
 
در مقابل، نماد همراه (شركت ارتباطات سيار ايران) با 21 واحد، نماد شپدیس (پتروشيمي پرديس) با 16 واحد، نماد خساپا (سايپا) با 15 واحد، نماد خپارس (پارس‌ خودرو) با 13 واحد، نماد وبانک (سرمايه گذاري گروه توسعه ملي) با 12 واحد و نماد خودرو (ايران‌ خودرو) با 11 واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت را در محاسبه نماگر بورس داشتند.
 

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل