بازدید 23410
فوتو نیوز «تابناک»؛

از رأی سالم موسوی در حصر تا رأی باطل احمدی‌نژاد/فنایی: اگر اینفانتینو پرسید بانوان کجا هستند، چه بگوییم؟

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۷۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰ 27 February 2018

تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.


از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم.چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۲۰
آقای عراقچی برادر شما جلوی انواع قاچاق رابگیر. آب وجودندارد که بخواهد خارج شود آب خوزستان وچهارمحال بختیاری را برای باغات پسته وگارخانجات که در دل کویر است بردید حالا میگوید خشکسالی است .جفر چاهای بدون مجوز در مناطق اصفهان ویلا سازی های بی حد وخصرکه دست عده ای خاص است .کشور رابا ندانم کاری جهنم کردید.
بفرمایید بانوان در مطبخ هستند ! خجالت نکشید .
درود بر احمدی نژاد ضد فساد و رانت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
بشنوید از ننه عروس
علی1
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
بله که ایشون ضد فسادن فقط من موندم با چه رویی الان با این همه پرونده که داره این حرف رو میزنی؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
دکل نفت و میلیون ها دلار گم شده در زمان ایشان احتمالا
فساد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
بابا نو دیگه کی هستی
بگوید هزاران بانوی فوتبالدوست در آزادی هستند اما از بس غصه بی پولی و بیکاری را خوردند ، ریش و سبیل در آوردند!
اقای وزیر ارتباطات اگر به اخبار و گزارشات چند سال پیش در گمرک یکی از بنادر جنوب مراجعه کنید خانم رشوه گیر و اختلاسگر میلیاردی هم داشتیم.وقتی فساد زن و مرد که نمیشناسند.صرفا جهت اطلاع اقای وزیر.
دوست ناشناس هنوز از مصرف ۷۰۰ملیارد دلار پول نفت اقای احمدی نژاد مطلع نیستیم شما میفرمایید ضد فساد جناب زیبا کلام خوشحال باش که به وسیله این اقایان اخراج شدید
عجب!!تندروها کم کم متوجه اشتباه میشوند! اما دوباره اصرار بر اشتباه گذشته دارند.چون دانش و آگاهی لازم را نداشته و در علوم اجتماعی تنها همفکران خودشان را دارای حق در کشور میدونند!!
احمدی نژاد حامیان مستضعفان است و در دل محرومان همیشه جای دارد. الان هم کاندید شود و تایید شود مطمئن باشید رای می آورد.
عراقچی
همون مذاکره برجامت واسه هفت پیشتمون بس است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
چه لوس و بی مزه
بگيد بانوان رفتن گل بچينند ، حتما باور مي كنه نگران نباش
اولا جمعیت زنانی که پست های کلیدی و مهم داشته باشند خیلی کمه
پس به دنبالش تعداد خانمهایی که احتمالا اختلاس کنند نیز بشدت کاهش پیدا میکنه
البته من در سازمان خودمون خانمهایی رو دیدم که کارشناس فعال در حوزه مالی و اقتصادی بودن و کم هم لفت و لیس نکردن.مخصوصا که بعضیشاون به اثصول اخلاقی هم پایبند نبودن و به راحتی از مضوع زن بودن برای فریب دادن استفاده میکردن


شوخی: در نهایت پشت همه اینکارا یه زن نشسته :)
آقای فنایی عزیز کمی در آنچه گفته ای تامل کن
"اگر اینفانتینو بپرسد بانوان کجا هستند معضل بزرگی درست میشود"
اگر در روز بازی چند صد هزار خانم برای حضور در ورزشگاه مراجعه کردند چه باید کرد؟
خدمات مانیکور در آرایشگاهای مردانه ممنوع شد؟! اونوقت چرا؟! یعنی آقایون نباید به نظافت شخصی شون رسیدگی کنن؟ چطور موهاشونو کوتاه میکنن ولی ناخناشونو نباید کوتاه کنن؟ ناخن دراز؟! واه واه واه
پشت هر مرد فاسدی ،زنیه که باعث فساد شده است و در تاریخ هم ثبت است که پشت خیلی از فسادها زنان بودند آقای وزیر ،بجای رویکرد فمیتیستی ،زن و مردی به قضایا نگاه کردن درست نیست. آیا مردان یا زنانی که فاسد شدند از دامان زنان به جامعه نیامدند یا برعکس شهدا و صالحین از دامان زنان پاکدامن نبودند،اگر زنان بتوانند فرزندان صالح پرورش دهند ،مدینه فاضله خواهیم داشت.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر