بازدید 7596

بازدید معاون علمی رئیس جمهور از تپ‌سی

کد خبر: ۷۶۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ 28 January 2018

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، از میزان بالای اشتغال‌زایی در استارت‌‌آپ ها تمجید کرد و گفت این حد از اشتغال‌زایی در کشور “فوق العاده است، به خصوص در زمینه جذب نخبگان علمی.”

به گزارش بازتاب، ستاری‌، به همراه برخی از معاونان خود، روز یکشنبه از دفتر مرکزی تپ‌سی بازدید نمود و با مدیران آن مجموعه گپ و گفتی صمیمانه داشت.

وی گفت خدماتی که شرکت های دانش بنیان ارائه می کنند بسیار مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته و این خود نشانگر آن است که ما در گذشته خدمات با کیفیتی به مردم ارائه نمی دادیم.

در طول این بازدید میلاد منشی‌ پور، مدیرعامل تپ‌سی، به مرور آنچه بر مجموعه‌ی تحت مدیرت‌اش گذشته پرداخت و از دکتر ستاری بابت سیاست های حمایتی‌اش از استارت‌آپ ها و شرکت های دانش بنیان قدردانی کرد.

براساس گزارش ارائه شده از سوی منشی پور، تپ‌سی با وجود چالش های فراوان در ۱۸ ماه گذشته سریع‌ترین رشد بین استارت‌آپ ها را داشته و هم‌اکنون در ۱۴ شهر بزرگ کشور، با بکارگیری ۱۵۰ هزار راننده، به ارائه خدمات به بیش از ۴٫۵ میلیون مسافر می پردازد.

دکتر ستاری ضمن تقدیر از کارشناسان و مدیران این اپلیکیشن درخواست تاکسی، تلاش آن مجموعه را در ارائه‌ی سرویس با کیفیت و سریع به مسافران و رانندگان ستود. وی افزود: بزرگترین پلتفرمی که تا به حال توانسته تحصیل‌کرده های خارج از کشور را جذب خود کند همین استارت‌آپ ها هستند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ادامه‌ ابراز امیدواری کرد شرکت های دانش بنیان بتوانند آینده کاری نسل جوان را بسازند و دولتمردان فقط باید تصمیم بگیرند که به چه شکل می خواهند این فضا را مدیریت کنند.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی