بازدید 14456

ویژگی‌های دستگاه تصفیه هوای خوب چیست؟

کد خبر: ۷۶۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 21 January 2018

با افزایش آلاینده ها و ذرات معلق و زیان آور در هوای شهر های بزرگ , بسیاری از مردم به توضیحات صادقانه و کارشناسی در مورد ویژگی های یک دستگاه تصفیه هوا خوب و میزان تاثیر واقعی عملکرد آنها در تصفیه هوای منزل یا محل کار خود نیاز دارند.

در واقع دستگاه های تصفیه هوا متشکل از یک بدنه از جنس ABS و یک برد دیجیتالی چند منظوره (multi functional) ، یک الکتروفن هوادهی و یک یا چند فیلتر تصفیه هوا می باشند.
مهمترین نکته در این انتخاب,تعداد و سطح فیلتر های تصفیه کننده هوا می باشد.

به عبارت دیگر ,هرچه مساحت فیلتر های دستگاه تصفیه هوا بزرگتر و تعداد مراحل تصفیه (که عمدتا شامل: پیش فیلتر، فیلتر هپا، فیلتر کربن اکتیو، فیلتر الکترواستاتیک، فیلتر دائمی نانو پلاسما، لامپ UV و مولد یون منفی است) بیشتر باشد، دستگاه مورد نظر توانایی بیشتری در جذب ذرات معلق و آلودگی هوا، ویروس ها، قارچ ها و ...در هوای محل کار و زندگی ما را خواهد داشت.

در مورد عملکرد دستگاه تصفیه کننده هوا نیز باید توجه نمود، کیفیت هوای تصفیه شده خروجی تا حد زیادی به انتخاب دستگاه مناسب برای متراژ مناسب از یک طرف و نیز عدم نفوذ هوای آلوده از پنجره ها و درب ها بستگی دارد.
همچنین بهتر است هنگام انتخاب، دستگاهی مناسب برای دو برابر متراژ موجود و مورد نظر خود را انتخاب کنید!

باتوجه به اینکه متراژ اعلام شده برای تصفیه هوای هر دستگاه با حداکثر دور فن می باشد، بهتر است دستگاه تصفیه کننده هوایی را انتخاب کنید که توانایی این را داشته باشد که در دور متوسط و با صدای کمتر، کل مساحت مورد نظر شما را پوشش دهد و هوای شما را با آرامش بیشتری داشته باشد.

برای آگاهی از انواع مراحل، تاثیرات و فیلترهای دستگاه های تصفیه هوا به سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز مراجعه فرمایید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار