بازدید 4907

طوفان در اروپا ۱۰ قربانی گرفت

کد خبر: ۷۶۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 19 January 2018

به گزارش خبرگزاري فرانسه از برلين، مقامات آلماني اعلام کردند ، تغييرات شديد جوي، بارش تگرگ و وقوع طوفان در کشورهاي مختلف اروپايي ده قرباني برجاي گذاشت و هزاران مسافر را سرگردان کرده است.

به گزارش خبرگزاري صداوسيما، در پي وخامت وضعيت جوي در هلند و آلمان ضمن لغو صدها پرواز هواپيماها و حرکت قطارها دو مامور آتش نشان نيز جان خود را از دست دادند.

وقوع طوفان در آلمان 5 قرباني شامل 2 مامور آتش نشاني و دو راننده کاميون بر جا گذاشت و همچنين يک شهروند 59 ساله نيز بر اثر سقوط درخت کشته شد.

طوفان فردريک که شديدترين طوفان آلمان از 2007 تاکنون بوده است با سرعت 203 کيلومتر در ساعت خسارات فراواني به ساختمان هاي مناطق غربي اين کشوروارد کرد، اگرچه تاکنون گزارشي در باره مجروح شدن ساکنان اينگونه مناطق منتشر نشده است.

از سوي ديگر، براثر سقوط درخت ناشي از شدت طوفان درهلند دو نفر از ساکنان مناطق مرکزي و غربي اين کشور جان باختند.

همچنين در پي برخورد يک راننده بلژيکي با درخت به دليل شدت طوفان و عدم کنترل خودرو در مناطق جنوبي اين کشور، وي جان خود را از دست داد.

درپي افزايش سرعت باد به 140 کيلومتر در ساعت در برخي از مناطق آمستردام، فرودگاه اين کشور، شلوغ ترين شاهراه قاره اروپا، پروازهاي داخلي و خارجي را لغو کرد.

همچنين فروريختن بخش هايي از سقف ساختمان پايانه اصلي فرودگاه آمستردام سبب تعطيلي دو ورودي از سه ورودي اين فرودگاه شد.

شدت باد و طوفان در هلند سبب واژگوني ده‌ها خودرو در يکي از بزرگراههاي اين کشور و ايجاد ترافيک و راه بندان شده است.

افزون بر آن، هزاران نفر از مسافران هوايي و قطار به دليل تعطيلي فرودگاه و ايستگاههاي راه آهن در آلمان، هلند و بلژيک سرگردان شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل