بازدید 7245

زمان اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت کنکور دکتری ۹۶

کد خبر: ۷۶۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 07 January 2018

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۶ در روز سه شنبه ۱۹ دی ماه ۹۶ اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آن دسته از داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1396 در یک یا چند کدرشته‌محل از اولویت‌های انتخابی در ردیف معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت برای مرحله مصاحبه قرار گرفته و در مصاحبه نیز شرکت کردند می توانند از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 96 در روز سه‌شنبه 19 دی ماه 96 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org اعلام می‌ شود.

داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار می‌گیرند باید با توجه به اطلاعیه‌ای که به همراه اعلام نتیجه منتشر خواهد شد، ضمن مراجعه به وب سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ذیربط و کسب اطلاع از برنامه زمانی ثبت نام و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مربوط به هر کدرشته محل، در زمان مقرر برای ثبت‌نام و سایر مراحل پذیرش به نشانی مشخص شده در سایت موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.

آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1396 روز 6 اسفند ماه سال 95 برگزار شد و 260 هزار و 110 داوطلب در این آزمون ثبت نام کردند. پس از اعلام نتایج نهایی و اعلام ظرفیت های جدید پذیرش، مرحله تکمیل ظرفیت در آبان ماه 96 برگزار شد.

بیش از 35 هزار نفر و 653 نفر در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 96 ثبت نام و انتخاب رشته کردند.

ظرفیت دانشگاه‌ها در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1396 تعداد یک هزار و 800 نفر بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان