بازدید 3006

زخمی‌شدن جوانان در یورش صهیونیست‌ها به نابلس

کد خبر: ۷۵۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲ 20 December 2017

نظامیان رژیم صهیونیستی سه شنبه شب با یورش به شهر نابلس واقع در کرانه باختری و درگیری های شدید با جوانان فلسطینی شماری از آنان را زخمی کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «معا»، نظامیان صهیونیست برای جلوگیری از ورود جوانان فلسطینی به خیابان عمان و اردوگاه بلاطه واقع در نزدیکی قبر حضرت یوسف پیامبر، به سوی آنان گلوله های جنگی و گاز اشک آور شلیک کردند.

شاهدان عینی گفتند که 40 دستگاه خودروی نظامی از سمت منطقه «حواره» به این شهر هجوم بردند و جوانان فلسطینی برای مقابله با اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست و جلوگیری از ورود آنها به مقبره یوسف پیامبر اقدام به آتش زدن لاستیک در خیابان ها کردند.

سرزمین های اشغالی در پی اقدام رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر شاهد درگیری میان فلسطینیان و نظامیان این رژیم بوده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا شامگاه چهارشنبه (15 آذر) در اقدامی که سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای جهان آن را در تضاد با قطعنامه‌های بین‌المللی دانستند، شهر قدس را به عنوان پایتخت جدید رژیم صهیونیستی معرفی کرد و دستور داد تا سفارت آمریکا به این شهر منتقل شود.

اکثر شهرهای فلسطینی در کرانه باختری از جمله قدس در اعتراض به تصمیم ترامپ، از چهارشنبه گذشته تاکنون شاهد درگیری هایی میان جوانان فلسطینی و ارتش رژیم صهیونیستی هستند.

اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی با موجی از اعتراض های مستمر در شماری از کشورهای عربی، اسلامی و غربی همراه شده است.

در اقدامی کم نظیر 14 عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای با تصمیم رئیس جمهوری آمریکا درباره قدس مخالفت کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار