بازدید 4519

واکنش چمران به برگزاری مناظره درباره خط ۷ مترو

کد خبر: ۷۵۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 19 December 2017

رئیس سابق شورای شهر تهران نسبت به درخواست معاون نجفی در خصوص برگزاری مناظره درباره خط ۷ مترو تهران،گفت: مسائل شهری اینگونه نیست که با برگزاری مناظره قابل حل باشد ولی اگر نیاز باشد در مناظره شرکت می کنیم.

به گزارش تسنیم، مهدی چمران با اشاره به اینکه موضوعات شهری از جنسی نیستند که با برگزاری مناظره و چنین مسائلی حل شوند، اظهار کرد: اگر دوستان در شهرداری اعتقاد دارند که خط 7 با مشکلاتی روبرو بوده بهتر است این مشکلات را حل کنند.

وی تصریح کرد: زمانی که خط 7 در دوره گذشته از مدیریت شهری افتتاح شد شرایط برای آن زمان و جابه جایی مسافران بود و تجهیزاتی هم که در نظر گرفته شده بود مشکلی برای خط 7 نداشته و ایمنی خط هم تضمین شده بود.

چمران با اشاره به مصاحبه های مکرر معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: اگر ایشان اصرار بر مناظره دارند مشکلی برای این موضوع نمی بینیم ولی ایشان این را بدانند که موضوعات این چینی با مناظره حل نمی‌شود و باید اقدامات لازم انجام شود.

رئیس سابق شورای شهر تهران ادامه داد: امیدواریم شهردار تهران به همراه معاونینش تلاش بیشتری را در راستای حل مسائل در شهر داشته باشند و به جای مصاحبه های تکراری به دنبال حل مسائل باشند ضمن اینکه اگر نیاز باشد در مناظره هم شرکت می کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار