بازدید 28671
۲
در پانصد و شصت و ششمین «ساعت صفر» خواهید شنید؛

چرا نام بدهکاران کلان بانکی حتی برای نمایندگان مجلس هم افشا نمی‌شود؟/ تفاوت دانه درشت‌ها با مردم عادی در وام گرفتن و پس دادن / هراس رسانه‌ها از افشای مفاسد اقتصادی/ آیا وجود بادیگارد و محافظ برای حفاظت از شخصیت‌ها ضروری است؟

«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: تردید مردم نسبت به عملی‌شدن وعده‌های دولت دوازدهم؛ لطفا در را آرام ببندید؛ طنز رضا رفیع درباره مصونیت قضایی رسانه‌ها در افشای مفاسد؛ را بشنوند.
کد خبر: ۷۵۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹ 18 December 2017

«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در پانصد و شصت و ششمین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.
 
بساط حفاظت شخصیت‌ها را باید جمع کنیم
تردید مردم نسبت به عملی‌شدن وعده‌های دولت دوازدهم
لطفا در را آرام ببندید
طنز رضا رفیع درباره مصونیت قضایی رسانه‌ها در افشای مفاسد
نطق جنجالی محمود صادقی، نماینده مجلس
علت تبعیض در اعطای وام به افراد مختلف چیست؟ 
 
تعداد بازدید : 1228
 
 
تهیه متن و تنظیم : شبیر مهدوی
گوینده: ستاره حاجی زاده
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۲
یکی از دانه درشت ها همکلاسی بنده بود و بعد از چند بار روفوزه شدن دیپلم گرفت من بعد از گرفتن دکتری و مدت ها مسافر کشی و کارمند جزئ بودن مهاجرت کردم و این دانه درشت چند هزار میلیارد بدهی بانکی دارد این است عدالت
من کارمند 2قسط 160هزار تومانی بانک مسکن عقب افتاده بود بانک ابرویم را برد تا وصول کرد
ساعت صفر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر