بازدید 4307

دختران ایران در رده نخست رقابت سلاح‌های بادی

کد خبر: ۷۵۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 11 December 2017

در تپانچه بادی رقابت‌های سلاح‌های بادی آسیا در رده دختران جوان نمایندگان ایران به مقام‌های پنجم، هشتم و نهم بسنده کردند و تیم ایران نیز در رده نخست ایستاد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در چهارمین روز از رقابت‌های سلاح‌های بادی قهرمانی آسیا دو نماینده ایران در تپانچه بادی رده جوانان به فینال رسیدند. فاطمه قدرت‌آبادی در فینال تپانچه بادی با کسب امتیاز ۱۷۵.۹ در رده پنجم و هانیه رستمیان با کسب امتیاز ۱۱۳.۸ در رده هشتم ایستاد و از کسب مدال بازماند.

در این بخش یان چن از چین با امتیاز ۲۴۰.۱ یسول کیم از کره با امتیاز ۲۳۷.۶، هین‌یونگ یو از کره با امتیاز ۲۱۷.۷ و سینگ دسوال از هند با امتیاز ۱۹۵.۷ در رده اول تا چهارم و بالاتر از قدرت آبادی قرار گرفتند. مهیما آگرمال از هند با امتیاز ۱۵۵.۴ و بیاندلگر التان از هند با امتیاز ۱۳۵.۸ در رده های پنجم و ششم و بالاتر از رستمیان قرار گرفتند.

در مرحله مقدماتی تپانچه بادی ۲۳دختر جوان در خط آتش قرار گرفتند و در پایان این مرحله فاطمه قدرت آبادی با امتیاز ۳۸۶.۱۴ و هانیه رستمیان با امتیاز ۳۸۳.۱۳ به ترتیب با قرار گرفتن در جایگاه اول و دوم به فینال این ماده دست یافته بودند.

سیده شیرین مرتضوی دیگر نماینده ایران در این مرحله بود که با کسب امتیاز ۳۷۵.۵ در رده نهم قرار گرفت و از رسیدن به فینال بازماند.

در بخش تیمی تپانچه بادی جوانان هفت تیم حضور داشتند که تیم دختران ایران با کسب ۱۱۴۴.۳۲ در رده نخست قرار گرفت.

تیم‌ ‌هند با امتیاز ۱۱۲۸.۲۲ و تیم کره با امتیاز ۱۱۲۲.۲۱ در رده دوم و سوم قرار گرفتند. تیم‌های چین، مغولستان، ژاپن و چین تایپه نیز در رده های چهارم تا هفتم جای گرفتند.

رقابت‌های سلاح‌های بادی آسیا از ۱۷ تا ۲۱ آذرماه به میزبانی ژاپن در حال پیگیری است و این رقابت‌ها امروز با برگزاری تپانچه بادی نوجوانان در دو بخش پسران و دختران پایان می یابد. ایران در این مسابقات ۲۴ نماینده دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل