بازدید 2975

مهلت ثبت نام در کنکور دکتری ۹۷ امشب به پایان می‌رسد

کد خبر: ۷۵۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 02 December 2017

 مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: مهلت ثبت نام داوطلبان برای شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ ساعت ۲۴ امشب ۱۱ آذرماه ۹۶ به پایان می‌رسد.

به گزارش میزان، حسین توکلی گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و پردیس‌های خودگردان ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد.

وی افزود: داوطلبان باید با توجه به اصلاحات دفترچه و اطلاعیه‌های سازمان سنجش در تاریخ‌های ۵ و ۷ آذر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاورعالی سازمان سنجش کشور با تاکید بر اینکه مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد اظهارکرد: امشب آخرین مهلت داوطلبان برای ثبت نام است و متقاضیان ثبت نام باید توجه داشته باشند که این مهلت برای بار دوم تمدید نخواهد شد.

توکلی با ارائه آماری از آخرین تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون دوره دکتری سال ۹۷ خاطرنشان کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز ۱۱ آذرماه ۹۶ تعداد ۱۶۹ هزار و ۹۹۴ نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده اند.

وی در خصوص زمان برگزاری آزمون دوره دکتری سال ۹۷ اذعان کرد: آزمون ورودی دوره دکتری سال ۹۷ روز جمعه ۴ اسفندماه ۹۶ در حوزه‌های امتحانی مربوط در یک نوبت برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل