بازدید 2873

۱.۳ میلیون زائر اربعین برگشتند

کد خبر: ۷۴۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 10 November 2017
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین از ورود ۱.۳ میلیون نفر از زائران اربعین به کشورمان خبر داد.

به گزارش مهر، شهریار حیدری اظهار داشت: تا صبح امروز ۱۹ آبان ماه، بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار از زائران از مرزهای زمینی به کشور بازگشته اند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اربعین در ایران یادآور شد: امروزهم در کشور عراق روز اربعین است و با یک ازدحام جمعیت در مسیرهای منتهی به کربلای معلی مواجه شدیم که خوشبختانه با پیگیری ها و با توجه به عوامل مختلفی که در مسیرها داشتیم ترافیک روان شد.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین بیان کرد: در مرزها هم با توجه به امکانات پیش بینی شده اعم از اسکان و تغذیه و ناوگان حمل و نقل زمینی تا این لحظه مشکلی گزارش نشده است.

حیدری ادامه داد: صرفا در مسیر مهران - ایلام ترافیک سنگین است که ظرف امروز و فردا ترافیک روان خواهد شد.

وی با بیان اینکه زائران زمان سفر خود را تاکنون مدیریت کرده اند، بیان کرد: با توجه به اینکه تا پنج روز بعد از اربعین امکان پذیرایی در داخل کشور عراق و مرزها وجود دارد، زوار روند تردد خود را مدیریت کنند.

حیدری با بیان اینکه مشکل خاصی تا این لحظه نداریم، یادآور شد: کسانی که مدارک خود را گم کرده اند با مراجعه به کنسولگری های ما در نجف و کربلا می توانند مشکل شان را حل کنند.

وی با اشاره به جلسه ای که روز گذشته با مسئولان وزارت خارجه داشته اند، یادآور شد: گزارش شده بود که ۲۵۰ نفری در نجف و کربلا، روادید خود را گم کرده اند که تحویل کنسولگری ها می شود و زوار می توانند مراجعه کنند و ممکن است روادیدشان را دریافت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار