بازدید 24520
۳

حاشیه های سفر دختر ترامپ به ژاپن

کد خبر: ۷۴۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 05 November 2017
سفر ایوانکا ترامپ به ژاپن بسیار مورد توجه رسانه های ژاپنی قرار گرفت. لباس نیمه کیمونویی او و نیز هدیه تولد نخست وزیر ژاپن به او از حاشیه های سفر 2 روزه اش به توکیو بود.
سفر 2 روزه ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به ژاپن چند روز پیش از سفر پدرش به این کشور مهم متحد واشنگتن در شرق آسیا، بسیار مورد توجه رسانه های ژاپنی قرار گرفته است.

به گزارش  روزنامه "آساهی شیمبون" ژاپن، ایوانکا دیشب سفر دو روزه خود به ژاپن را با صرف شام در رستورانی در مرکز توکیو به پایان برد.
حاشیه های سفر دختر ترامپ به ژاپن
از حاشیه های سفر ایوانکای 36 ساله به ژاپن استقبال بسیار گرم "شینزو آبه" نخست وزیر 63 ساله ژاپن از او بود. آبه برای ایوانکا سنگ تمام گذاشت و او را در واپسین شب سفر دوروزه به رستورانی سنتی در مرکز توکیو دعوت کرده و برای او جشن تولد گرفت.

تولید ایوانکا در روز 30 اکتبر است و به همین مناسبت شینزو آبه در جریان شام در توکیو کادویی به مناسبت تولد ایوانکا به او داد.
حاشیه های سفر دختر ترامپ به ژاپن
ایوانکا دیروز در یک کنفرانس بین المللی درباره کارآفرینان زن سخنرانی کرد. این کنفرانس در راستای طرح ارتقای توانمندی های کارآفرینان زن در سراسر جهان است که به ابتکار ایوانکا ترامپ تاسیس شده است.
حاشیه های سفر دختر ترامپ به ژاپن
شینزو آبه که نخستین سخنران این کنفرانس بود در سخنان خود اعلام کرد به این طرح 50 میلیون دلار از بودجه دولتی ژاپن کمک می کند.

از حاشیه های حضور ایوانکا در نخستین سفر رسمی به ژاپن، اختصاص تیم حفاظت تمام زنانه برای او و برای تمامی زنان همراه هیات دونالد ترامپ است که قرار است فردا (یکشنبه) وارد توکیو شوند.
حاشیه های سفر دختر ترامپ به ژاپن
همچنین از دیگر حاشیه های جالب توجه برای رسانه ها، لباس "نیمه کیمونویی" ایوانکا در مراسم شام در رستورانی در مرکز توکیو است.






حاشیه های سفر دختر ترامپ به ژاپنحاشیه های سفر دختر ترامپ به ژاپنحاشیه های سفر دختر ترامپ به ژاپنحاشیه های سفر دختر ترامپ به ژاپن
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۳
انتشار یافته: ۳
آمریکا کشورشونو با بمب اتمی زدن، اینجوری از دختر رییس جمهور آمریکا استقبال کردن، فکر کنم به کشور ما چیزی بدتر از بمب اتم زدن که هیچوقت حتی با امریکا حرفم نمیزنیم!
آفرین به ایده نخست وزیر ژاپن
ژاپن نوكر آمريكاست هيچ تواناي واختيارى از خودش نداره
آفرين بر شعور وغيرت كره شمالى با دست خالى دنيا رو به زانو داره مى كشونه
درود بر غيرت ايران وايرانى به هيچ كشورى باج نميده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر