بازدید 2924

۵۰ درصد ماموریت اربعین امسال انجام شده است

کد خبر: ۷۴۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴ 05 November 2017
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: ۵۰ درصد ماموریت اربعین امسال انجام شده است.

به گزارش مهر، سردار حسین اشتری امروز در جلسه قرار گاه اربعین ناجا مستقر در شهر مهران اظهار داشت: مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) یک عملیات و رزمایش بزرگ بوده و نیروی انتظامی با تمام توان در خدمت زائران می باشد.

وی در ادامه افزود: حضور بیش از ۲۰ میلیون عاشق دلداده در این کنگره عظیم اسلامی  و بیش از ۲ میلیون زائر ایرانی نشان از عظمت و بزرگی فرهنگ عاشورای حسینی(ع) دارد.

سردار اشتری ادامه داد: در بازدیدی که از مرزهای شلمچه و مهران داشتیم برقراری نظم و امنیت و تردد آسان زوار را شاهد بودیم و در مرز مهران الحمدلله مشکل خاصی نداشتیم و رضایت زائران نیز موید این مطلب است.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: با توجه به قوانین کشور عراق و ایران داشتن گذرنامه و ویزای معتبر جزء ضروریات این سفر می باشد و از خروج افرادی فاقد مدارک ذکر شده حتماً جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا امروز تقریباً ۵۰ درصد ماموریت اربعین امسال انجام شده،افزود:باید توان و نیروی لازم برای ارائه خدمات به زمان برگشت زائران مدنظر فرماندهان و مسئولان انتظامی باشد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور به فرماندهان، معاونین و روسای پلیس های تخصصی حاضر در جلسه تاکید کرد:باید در چند روز آینده به امنیت زوار، پارکینگ ها و جلوگیری از سرقت وسایل و تجهیزات زائران تمرکز داشته و آمادگی کامل برای موج برگشت مسافران اربعین و جلوگیری از ورود اقلام غیرمجاز و ممنوعه را داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در پایان ضمن آرزوی سلامتی و قبولی زیارت برای همه زائران حضرت اباعبدالله (ع) ، گفت: تدابیر و تمهیدات لازم برای برگشت مسافران در پایانه ها ی مرزی و محورهای مواصلاتی اتخاذ شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر