بازدید 5660
نائب رئيس شوراي شهر تهران در غرفه «تابناك»؛

گزارش 100 روزه كه رسيد، درمورد صورت هاي مالي شهرداري قبل تصميم مي گيريم

نائب رئيس شوراي شهر تهران با حضور در غرفه «تابناك» به سئوالاتي كه از او در رابطه با فساد مالي در شوراهاي شهر، نحوه چينش مديران توسط شهردار تهران و آخرين وضعيت تحقيق و تفحص از صورت هاي مالي شهرداري قبل پرسيده شد، پاسخ داد؛ پاسخ هايي كه شنيدن آنها از يك عضو اصلاح طلب شورا قابل توجه بود.
کد خبر: ۷۴۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 11 November 2017
بر اساس گزارش 100 روزه براي تحقيق و تفحص در شهرداري قبل اقدام مي كنيم/ از نحوه چنينش مديران شهرداري استقبال مي كنيم
نائب رئيس شوراي شهر تهران با حضور در غرفه «تابناك» به سئوالاتي كه از او در رابطه با فساد مالي در شوراهاي شهر، نحوه چينش مديران توسط شهردار تهران و آخرين وضعيت تحقيق و تفحص از صورت هاي مالي شهرداري قبل پرسيده شد، پاسخ داد؛ پاسخ هايي كه شنيدن آنها از يك عضو اصلاح طلب شورا قابل توجه بود.

به گزارش «تابناك»، ابراهيم اميني، نائب رئيس شوراي شهر تهران در گفت و گويي كوتاهي كه در غرفه «تابناك»، انجام داد در مورد برخي مسائل مهم مثل چرايي فسادپذير بودن شوراهاي شهر، نحوه چينش مديران كنوني شهرداري تهران و نيز آخرين وضعيت تحقيق و تفحص از عملكرد گذشته شوراي شهر و شهرداري سخن گفت.

اميني در رابطه با مسئله فساد در شوراهاي شهر گذشته كه در برخي مناطق كشور حتي به بازداشت و زنداني شدن اعضا نيز منجر شد، گفت: اين موضوع اختصاصي به شوراها ندارد و فضاي كلي كشور به اين سمت رفته است.

وي افزود: در شرايط كنوني نظارت دقيقي براي شناسايي فساد مالي در كشور وجود ندارد و قبح مسائلي مثل اختلاس در كشور شكسته است.

اميني ادامه داد: در اين بين در فضاهايي مثل شهرداري ها و شوراي شهر كه با مسائلي مثل املاك و ساخت و ساز و منابع گران سر و كار دارند، اين موضوع بيشتر است كه بايد براي برخورد با آن نظارت دقيق و قوي ايجاد شود.

نائب رئيس شوراي شهر تهران در رابطه با اراده اين شورا براي تحقيق و تفحص در مورد صورت هاي مالي شهرداري و شوراي شهر دوره قبل نيز گفت:  مصوب كرديم كه ظرف 100 روز شهردار تهران اطلاعات دقيقي از تغيير و تحول هاي گذشته را تنظيم و در اختيار شورا قرار دهد، تا بر اساس آنچه ارائه مي شود در مورد گذشته تصميم گيري كنيم.

وي در مورد عملكرد نجفي تا به امروز به عنوان شهردار نيز ضمن اشاره به اين مهم كه هنوز براي قضاوت در مورد عملكرد شهردار زود است، ادامه داد: آقاي نجفي هنوز نتوانسته است، لايه اوليه مديران خود را هم به صورت كامل انتخاب كند.

اميني در مورد چرايي انتخاب مديران شهردار قبلي به عنوان مدير علي رغم تغيير رويكرد سياسي شهردار مستقر اضافه كرد: يكي از مشكلاتي كه هم اكنون شهرداري با آن مواجه است، حضور تعداد زيادي نيروي خارج از بدنه شهرداري در اين سازمان است.

اين مقام مسئول افزود: اعتقاد  آقاي نجفي اين است كه در شهرداري بايد مديران ارشد را از درون بدنه انتخاب كرد و اجازه نداريم كساني كه حتي يك بار هم در شهرداري حاضر نشده اند، به عنوان مدير انتخاب كنيم. معتقدم اين موضوع خوبي است كه از آن بايداستقبال كرد و نبايد در برابر آن نگاه تنگ نظرانه داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان