بازدید 9406

گواهینامه رضایتمندی مشتریان به ۱۶ هتل شیراز

کد خبر: ۷۴۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 28 October 2017
16 هتل منتخب شیراز، موفق به کسب گواهینامه رضایتمندی مشتریان ایران هتل آنلاین شدند. این گواهینامه ها بر اساس رای و دیدگاه مستقیم میهمانان هتل های سراسر ایران و به تفکیک شهر به مدیران و نمایندگان هتل های منتخب اعطا گردید.

به گزارش ایران هتل آنلاین، شهر شیراز به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری بی شمار، از ابنیه تاریخی گرفته، تا آرامگاه شاعران شیرین سخن پارسی و جذابیت های طبیعی و فرهنگی دیگر، همواره به عنوان یکی از پر اهمیت ترین قطب های گردشگری ایران به شمار رفته است. از این رو فعالان صنعت هتلداری در جهت جلب رضایت میهمانان هتل های شیراز و گردشگران داخلی و خارجی وظیفه خطیری را بر دوش می کشند.

در شرایطی که همواره رقابتی تنگاتنگ در میان هتلداران مقاصد گردشگری وجود دارد، کسب گواهینامه رضایتمندی مشتریان موجب انگیزشی چشمگیر در ایشان در راستای تلاش بیشتر برای ارائه خدمات مطلوب تر گردید.

لیست هتل هایی که در شهر شیراز موفق به دریافت این گواهینامه شده اند به شرح زیر می باشد :

هتل زندیه شیراز

هتل 5 ستاره زندیه، در سال 1394 در مرکزیت شهر شیراز آغاز به فعالیت نمود. این هتل با دارای بودن امکانات رفاهی کامل و کادری مجرب، در ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت میهمانان موفق بوده و توانست امتیاز 4.5 از 5 را از سوی میهمانان گرامی از آن خود نماید.

هتل بزرگ شیراز

هتل 5 ستاره بزرگ شیراز ملقب به هتل دروازه قرآن از جمله هتل های نوساز این شهر بوده و در جوارد دروازه قرآن واقع گشته است. این هتل نیز همچون هتل زندیه، موفق به کسب امتیاز 4.5 از 5 ( عالی) از سوی میهمانان ایران هتل آنلاین شده است.

سایر هتل های شیراز : هتل چمران شیراز، هتل پارس شیراز، هتل الیزه شیراز، هتل کریم خان شیراز، هتل رویال شیراز، هتل ارگ شیراز، هتل هما شیراز، هتل ستارگان شیراز، هتل پارسه شیراز، هتل آپارتمان رز ریحان شیراز، هتل آپارتمان شمس شیراز، هتل پرسپولیس شیراز، هتل پارک هتل شیراز، هتل ساسان شیراز

مجددا لازم به ذکر است، این گواهینامه ها به صورت مطلق بر اساس امتیازدهی مستقیم میهمانان هتل ها نسبت به عملکرد کیفی آنها در زمینه های گوناگون همچون امکانات رفاهی، پاکیزگی، موقعیت، برخورد پرسنل و...تهیه شده اند و هیچگونه رای و نظر شخصی و استاندارد تعیین شده دیگری در این خصوص تعریف نگشته است

از آنجایی که رضایتمندی مشتریان شاخص معتبری در صنعت گردشگری محسوب می شود، برای مدیران و نمایندگان هتل های ایران بسیار ارزشمند بوده و تاثیر به سزایی در بهبود عملکرد آنها خواهد داشت. امید است تا در آینده شاهد بهبود بیش از پیش اکثریت هتل های کشور بوده و آنها را در تلاش جهت جلب خشنودی میهمانان گرامی سهیم ببینیم.

هوشمندانه سفر کنید...

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار