بازدید 3616
۱

کشف بیش از ۸ تن مواد مخدر در تهران

کد خبر: ۷۳۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 09 October 2017
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: امروز بیش از 8 تن مواد مخدر کشف شده نابود می شود که از صدها باند منهدم شده به دست آمده است و مردم مطمئن باشند فضای پایتخت برای قاچاقچیان، خرده فروشان و معتادان را ناامن می کنیم.

به گزارش ایرنا، سردارحسین رحیمی امروز - دوشنبه - در چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی که با عنوان «پلیس ، آموزش همگانی، مشارکت عمومی، پیشگیری اجتماعی» نامگذاری شده است، در صبحگاه مشترک فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ، افزود: در حوزه فضای مجازی بیش از 30 درصد این جرائم کشور در حوزه تهران بزرگ رخ می دهد و میزان کشف جرائم در 6 ماه امسال نسبت به سال گذشته 70 درصد افزایش داشته است.
 
وی گفت: در حوزه راهنمایی و رانندگی تلاش داریم روز به روز انضباط بیشتری در بخش ترافیکی ارائه شود و شاهد مراحل جدید انضباط بخشی در تهران بزرگ باشیم.
 
نیروی انتظامی براساس شعاری که اعلام شده است توانسته در ابعادمختلف با نگاهی برادرانه و خدمت گذرانه در تمام بخشهای انتظامی خدمات شایانی به مردم ونظام مقدس اسلامی ارائه کند و امروز متولی اصلی برقراری نظم ناجا است که با اشراف اطلاعاتی و رصد مجرمان و متخلفان و مخلان نظم و امنیت، اقدمات اثرگذاری انجام داده و عرصه را بر مخلان نظم و امنیت تنگ کرده است.
 
وی ادامه داد: همزمان با بازگشایی مدارس که با آغاز ماه محرم تقارن یافت، با برنامه ریزی کامل و بکارگیری توان ناجا، نگذاشتیم مردم نگران و اذیت شوند. امنیت بخش های مختلف جامه امروز در دستان با کفایت فرزندان شما در ناجا است.
 
سردار رحیمی افزود: با توجه به بیش از 13 هزار تماس روزانه با مرکز فوریت های پلیسی که عملیاتی است و حضور کمتر از هفت تا 10 دقیقه ای در محل، خدمات شایانی در این زمینه ارائه شده است.
 
سردار رحیمی اضافه کرد: میزان تماس ها 35 هزار مورد در طول روز است اما با ایجاد مرکز فوریت های پلیسی، در هر زمان و مکانی پلیس در اختیار مردم است و امیدواریم امنیت و احساس امنیت را در تهران با همکاری مردم افزایش دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
امحاء این مواد, باید به این شکل باشه که کل مواد مکشوفه رو به اجبار یکجا به استعمال اجباری صاحبان آنها برسانند, یا اینکه , از خود صاحبان آنها برای هیزم جهت امحا استفاده کرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل