بازدید 4005
۳

تحمیل فروش مکمل‌ در پمپ‌ بنزین غیر قانونی است

کد خبر: ۷۳۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 25 September 2017
رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت، تحمیل فروش مکمل‌های بنزین از سوی متصدیان جایگاه‌ها را غیر قانونی دانست و گفت: فروش این مکمل‌ها تنها باید با اختیار و رضایت مشتریان انجام شود. در غیر این صورت اقدامی خلاف از سوی متصدی جایگاه انجام شده است.

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر رئیسی‌فر در واکنش به تداوم اجبار در فروش مکمل‌های بنزین از سوی متصدیان جایگاه‌های سوخت‌گیری در سطح شهر اظهار کرد: استفاده از مکمل‌ها کاملا امری اختیاری است و مشتریان می‌توانند به دلخواه و در صورت نیاز این نوع محصولات را خریداری و مصرف کنند.

وی با بیان این که در تمامی دنیا استفاده از مکمل‌های بنزین آزاد است اما اجباری نیست، گفت: اگر جایگاه‌هایی اقدام به فروش محصولات خود بدون درخواست و نیاز مشتری کردند، عملی خلاف قانون انجام داده‌اند و در صورت مشاهده این‌ موارد مردم می‌توانند با اعلام آن به تلفن ۴رقمی مرکز شکایت پخش، که شماره آن بر جایگاه‌ها نصب شده است و نیز تماس با کانون جایگاه‌های اختصاصی کشور به شماره ۲۲۸۷۵۰۸۴ این تخلفات را اطلاع دهند.

رئیسی‌فر افزود: بعد از شنیدن صدای پیام‌گیر یا اپراتور، شکایت‌کنندگان مشخصات جایگاه و نیز مشخصات فردی خود را به همراه یک شماره تلفن ثابت یا همراه اعلام کنند تا بتوانیم گزارش پیگیری را به اطلاعشان برسانیم و نیز در صورت نیاز برای مراجعه حضوری اطلاع‌رسانی کنیم.»
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
با تشکر از تابناک
لطفا یه مطلب در مورد مکمل ها بنویسید
آیا مصرف مکمل برای خودرو مفید است
چون من بنزین سوپر زدم و جایگاه دار به من گفت بنزین سوپر خشکه و باید مکمل بریزی که البته من نریختم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
چند سال پیش ایران خودرو تحقیقی انجام داده بود و مصرف مکمل را روی خودرو های تولیذدی خود ممنون اعلام کرد.ضمن این که اثر آن روی محصولاتش را منفی اعلام نمود.
به هر حال ميشه مكمل را نخريد و هواي كه همراه بنزين داخل باك پر ميشود چكار كنيم؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل