بازدید 3161

امنیت مرزهای کشور تقویت می‌شود

کد خبر: ۷۲۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷ 13 September 2017
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: براساس برنامه ریزیی های انجام شده در سال جاری به عنوان یک اولویت تقویت مرزها و توانمند سازی مناطق مرزی کشور در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، سردار محمد شرفی اظهار کرد: یکی از اولویت های نظام جمهوری اسلامی ایران توجه به تقویت مرزها است که در این زمینه روسای هر سه قوه حمایتهای لازم را از برنامه های تقویتی در حوزه مرزها اعلام کردند.

وی با اعلام اینکه با همت و تلاش ستاد کل نیروهای مسلح تقویت مرزها امسال یکی از اولویت های نیروهای نظامی و انتظامی است، گفت: تلاش ما بر این است تا با تامین زیر ساخت‌ها و تجهیزات مورد نیاز، شرایط دفاعی مرزها را تقویت کرده و توان نیروی انسانی و تجهیزات مرزها را افزایش دهیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا  بااشاره به تجهیز مرزها به دستگاه‌های جدید و فناورانه و همچنین ارتقای کمی و کیفی نیروی انسانی در حوزه مرزبانی گفت: براساس برنامه ارائه شده در قالب هدف گذاری برنامه ششم توسعه امسال توانمند سازی مرزها و شهرهای مرزنشین جزو رویکرد های اصلی قرار گرفته تا بتوانیم با این توان افزایی جلوی تهدید دشمن را گرفته و در مرزها شرایط دفاع مطلوب را فراهم کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر